ps5 Skrevet søndag kl 16:44 Del Skrevet søndag kl 16:44 10 minutes ago, Nizzen said: Virker som kjølinga er minst like bra som de andre, så hvorfor mener du det er "jalla" ? Har du testet det selv? Like bra er vel å ta i? Men 34 hadde vært mer spislig pris selv om 26k for FE er "korrekt". Synd Komplett skal drive med denne pris-segregeringen (for oss som ikke er i det gode selskap). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet søndag kl 16:45 Del Skrevet søndag kl 16:45 Just now, ps5 said: Like bra er vel å ta i? Men 34 hadde vært mer spislig pris selv om 26k for FE er "korrekt". Synd Komplett skal drive med denne pris-segregeringen (for oss som ikke er i det gode selskap). Er bedre i andre tester, så gudane veit.... Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 16:46 Del Skrevet søndag kl 16:46 Nizzen skrev (14 minutter siden): Ikkje for alle Virker som kjølinga er minst like bra som de andre, så hvorfor mener du det er "jalla" ? Har du testet det selv? Bedre kjøleevne i testen til "techtesters" : Hvordan får du opp 12% rabatt? Leser mye om dynamisk prising for tida, men kan ikke se dette kortet på prisjakt. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet søndag kl 16:47 Del Skrevet søndag kl 16:47 (endret) Hehe, det var nok litt satt på spissen. Men jeg skjønner ikke hvorfor dette skal koste mer enn Astral og diverse vannkjølte kort. Hva tilbyr dette kortet over f.eks TUF etc? Med Astral får man i det minste litt merverdi i per pin-overvåkingen det har. Hadde fint kunne kjøpt det om det ikke kosta 12k mer enn f.eks FE. Ser de har solgt ca. 10 stk allerede. Det selger nok ut i kveld. 5090 selger stort sett uansett hva de koster. Endret søndag kl 16:49 av Adrgha Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 16:47 Del Skrevet søndag kl 16:47 Just now, Erwe said: Hvordan får du opp 12% rabatt? Leser mye om dynamisk prising for tida, men kan ikke se dette kortet på prisjakt. Du må være i det gode selskap / vip klubben. Og nei, du og jeg slipper ikke inn. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet søndag kl 16:50 Del Skrevet søndag kl 16:50 2 minutes ago, ps5 said: Du må være i det gode selskap / vip klubben. Og nei, du og jeg slipper ikke inn. Hadde du fått det så billig, så hadde du scalpet det på flekken Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 16:53 Del Skrevet søndag kl 16:53 1 minute ago, Nizzen said: Hadde du fått det så billig, så hadde du scalpet det på flekken Hah, ingen scalping her spesielt ettersom selv 5070ti jeg kjøpte til fullpris på lanseringsdag er noe Komplett gidder å sende denne veien (1080 klarte ikke kjøre hl2 rtx så må snart få noe i pcen). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet søndag kl 17:00 Del Skrevet søndag kl 17:00 (endret) Error 404 Endret søndag kl 17:02 av Nizzen Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 17:07 Del Skrevet søndag kl 17:07 (endret) Nizzen skrev (4 timer siden): Komplett group Ansatt rabatt, da er det Ok. Endret søndag kl 21:56 av Erwe Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 17:09 Del Skrevet søndag kl 17:09 Hele 21 modeller 5090 finnes nå og det ser definitivt ut som volumene er på vei, mulig Komplett rydder unna litt stock før dette treffer? (og, lett drømmemodus her). 1 Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 17:17 Del Skrevet søndag kl 17:17 ps5 skrev (5 minutter siden): Hele 21 modeller 5090 finnes nå og det ser definitivt ut som volumene er på vei, mulig Komplett rydder unna litt stock før dette treffer? (og, lett drømmemodus her). I følge denne oversikten er det over 40 typer av 5090, ikke alle selges i Norge. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-rtx-5090.c4216 Det at det fortsatt er kort tilgjengelig på Komplett etter flere timer, samt at prisene settes ned på Finn, viser at det begynner å normalisere seg. Jeg tror det bare blir FE og kanskje MSRP kort som blir scalpet fremover. Lenke til kommentar
Mala Skrevet søndag kl 17:25 Del Skrevet søndag kl 17:25 (endret) Erwe skrev (40 minutter siden): Hvordan får du opp 12% rabatt? Leser mye om dynamisk prising for tida, men kan ikke se dette kortet på prisjakt. Dukker opp 10% her, kan være Equinor rabatten min som kicker inn. Endret søndag kl 17:26 av Mala 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet søndag kl 17:41 Del Skrevet søndag kl 17:41 15 minutes ago, Mala said: Dukker opp 10% her, kan være Equinor rabatten min som kicker inn. Jepp, veldig mange store konsern som har slike rabatter Lenke til kommentar
simalarion Skrevet søndag kl 17:48 Forfatter Del Skrevet søndag kl 17:48 Det jeg forvenet som nevnt 🤪, ikke i nærheten å ryke på den der, det går veldig sent ut også.. Bare å smøre seg med mer tolmodighet til Komplett kan droppe en bedre pris en 40K... Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 17:56 Del Skrevet søndag kl 17:56 6 minutes ago, simalarion said: Det jeg forvenet som nevnt 🤪, ikke i nærheten å ryke på den der, det går veldig sent ut også.. Bare å smøre seg med mer tolmodighet til Komplett kan droppe en bedre pris en 40K... Dette er nok mest myntet på de som sitter med en utløpende 10% kupong (hadde nok hoppet på selv i deseperasjon) og en og annen med disse større rabattavtalene. Prisen er defor helt sikkert paddet med minst 10%, Lenke til kommentar
simalarion Skrevet søndag kl 18:26 Forfatter Del Skrevet søndag kl 18:26 (endret) I så fall like greit å hoppe på Liquid versjonene som Komplett slipper for 40 K så får du i alle fall igjen gode temps det du betaler ekstra Overpriset Phantom versjon som jeg antok de skulle slippe først er vell i nøyaktig samme bane som dette Palit kortet, tipper Phantom 50+ er neste dropp (overpriset +10 prosent selvsagt) om salget stopper helt opp der må de løsne litt opp.. Om ikke så må jeg bare sitte på passe på Prhoshop igjen, der de faktisk dropper kort helt ned i 28 k (Inno 3d standard feks og Tuf): Som vi ser av FE gjør kronekursen at kortene skal koste rett under 27 K nå, betaler da ikke 13 K mer for av viften har lys med div farger ... Edit: Positive er at det går veldig sakte nå som nevnt, det er et veldig godt tegn. Så er det spennede å se når Komplett slutter å legge til sin 10% komplett klubb "bonsu" i forhold til Proshop priser. Om ikke er det vell bare som nevnt å vente på et flott dropp på Proshop å bruke Komplett bonusen på noe annet. Edi: Trolig skyter Komplett seg litt i sitt eget ben her for kan tenke meg at mange bruker Angrerett på disse når de får inn kort til Normal pris Endret søndag kl 20:17 av simalarion Lenke til kommentar
GeeKay Skrevet søndag kl 21:00 Del Skrevet søndag kl 21:00 3 hours ago, Erwe said: Ansatt rabatt, da er det OK. Angående Palit kort så var jeg mer fornøyd med PNY/Gainward 4090 enn Rog Strix’et da Strix’et hadde coil whine mens det andre var mye stillere. Bortsett fra et håpløst design på GPU sag støtten på PNY’et. Forstår at PNY,Gainward og Palit er samme selskap. Palit Group eier flere marker, bl.a. Gainward. PNY er et helt annet selskap. Lenke til kommentar
YøZ78 Skrevet søndag kl 21:28 Del Skrevet søndag kl 21:28 min plan er kjope biligste" 5090 i sommer eller etter, og kjøpe water block" fra aliexpress og some vann kjoling,,, ellers kommer noe AIO komplet fra Aliexpress,,til 5090,, betale over 30k for 5090 er "galskapp" ..anyway,,) jeg er på data maskiner fra 1986 og etter "286 cpuer" men ikke husker noe som er nå... Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 21:33 Del Skrevet søndag kl 21:33 GeeKay skrev (31 minutter siden): Palit Group eier flere marker, bl.a. Gainward. PNY er et helt annet selskap. Det ser ut som du har rett, men Gainward RTX 4090 Phantom er nesten helt likt design som PNY XLR8 4090 Revel Epic-x. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet søndag kl 21:59 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:59 (endret) Hehe det gikk seigt som bare det men de går ut: Men aldri i verden for min del, tipper som nevnt Phantom RTX 5090 er neste som er like overpriset (10% komplett "bonus" på toppen bla bla), det blir like u-intressant som dette for min del .. Må tydeligvis holde øyne åpne på Søndager også nå Endret søndag kl 22:00 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå