simalarion Skrevet fredag kl 13:20 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:20 (endret) Skjedde det noe på ProShop i dag?, har ikke fulgt med der pga det ikke var noen kort av interesse (eneste må være om det kommer ny dropp på kort til 28 - 30k). Nå vet vi jo også at pga kurs ska de koste noe over 26 K (ja nesten 27k er det ser jeg nå) så helt påtrynet å kjøpe dem helt opp mot 40K, det går mye på prinsipp også for min del. Det er enkelte modeller jeg er villig til å gi litt mer for, men ikke så mange. Edit: Ok skal være litt fredag Crazy i dag så uansett hva som dukker opp på Komplett i dag (selv om det skulle være en Liquid sak) så hiver jeg meg på.. det her må stoppe en snart hehe Endret fredag kl 13:47 av simalarion Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet fredag kl 13:54 Del Skrevet fredag kl 13:54 33 minutes ago, simalarion said: Skjedde det noe på ProShop i dag?, har ikke fulgt med der pga det ikke var noen kort av interesse (eneste må være om det kommer ny dropp på kort til 28 - 30k). Nå vet vi jo også at pga kurs ska de koste noe over 26 K (ja nesten 27k er det ser jeg nå) så helt påtrynet å kjøpe dem helt opp mot 40K, det går mye på prinsipp også for min del. Det er enkelte modeller jeg er villig til å gi litt mer for, men ikke så mange. Edit: Ok skal være litt fredag Crazy i dag så uansett hva som dukker opp på Komplett i dag (selv om det skulle være en Liquid sak) så hiver jeg meg på.. det her må stoppe en snart hehe LOL Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 14:00 Del Skrevet fredag kl 14:00 Ser faktisk ut som prisene på eks TUF oc 5090 er på vei nedover nå i eksempelvis Tyskland, og de blir også liggende en liten stund så jeg tolker dette som håp også her. Hadde bare Komplett sluppet noen kort i det fri eks. Imens sitter jeg her med hl2 rtx installert som jeg har ventet på i over et år men da mangler en 5090... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 14:12 Forfatter Del Skrevet fredag kl 14:12 Ja, komplett kunne godt solgt 50+ kort nå å fortatt hatt mer en nok til sine ferdigbygde for jeg ser salget der er bremset opp nå, ikke lett å vite hva de driver med nå ... Lenke til kommentar
Erwe Skrevet fredag kl 14:23 Del Skrevet fredag kl 14:23 simalarion skrev (1 time siden): Skjedde det noe på ProShop i dag?, har ikke fulgt med der pga det ikke var noen kort av interesse (eneste må være om det kommer ny dropp på kort til 28 - 30k). Nå vet vi jo også at pga kurs ska de koste noe over 26 K (ja nesten 27k er det ser jeg nå) så helt påtrynet å kjøpe dem helt opp mot 40K, det går mye på prinsipp også for min del. Det er enkelte modeller jeg er villig til å gi litt mer for, men ikke så mange. Edit: Ok skal være litt fredag Crazy i dag så uansett hva som dukker opp på Komplett i dag (selv om det skulle være en Liquid sak) så hiver jeg meg på.. det her må stoppe en snart hehe Ja, det var dropp på alle Gigabyte kortene, men det var en feil på siden som gjorde at de stod som ikke på lager før det plutselig var grønn knapp. De forsvant som vanlig umiddelbart. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 14:37 Forfatter Del Skrevet fredag kl 14:37 Dropper en en del overpriset kort på Amazon rundt omkring i Europa i dag... men hva skjer med komplett da, ruge kasse blitt? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet fredag kl 16:30 Del Skrevet fredag kl 16:30 Komplett rekker ikke selge annet enn 9070 xt om dagen😄 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet fredag kl 16:52 Del Skrevet fredag kl 16:52 simalarion skrev (2 timer siden): Ja, komplett kunne godt solgt 50+ kort nå å fortatt hatt mer en nok til sine ferdigbygde for jeg ser salget der er bremset opp nå, ikke lett å vite hva de driver med nå ... Sikler på de TUF MSRP-kortene de har på lager. Det hadde vært noe, det. Disse slippes nok aldri ut til vanlig salg. 1 Lenke til kommentar
Erwe Skrevet fredag kl 18:05 Del Skrevet fredag kl 18:05 Adrgha skrev (1 time siden): Sikler på de TUF MSRP-kortene de har på lager. Det hadde vært noe, det. Disse slippes nok aldri ut til vanlig salg. Nei, det er nok litt større sjanse for at de slipper OC versjonen som de skal ha over 6k ekstra for… Lenke til kommentar
simalarion Skrevet lørdag kl 13:15 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 13:15 Hva gjør Phantom kortrene så dyre?, dette er ikke OC versjon heller å viften er jo plastikk: Ja, et av de andre store spørsmålene er hvorfor Komplett ruger på disse, antar at det er ekstremt få som vill betale 9 k mer for dette en Tuf kortet... Gainward har også Golden Sample som skal være GPU som klarer seg ekstra bra gjennom testen 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet lørdag kl 13:33 Del Skrevet lørdag kl 13:33 17 minutes ago, simalarion said: Hva gjør Phantom kortrene så dyre?, dette er ikke OC versjon heller å viften er jo plastikk: Ja, et av de andre store spørsmålene er hvorfor Komplett ruger på disse, antar at det er ekstremt få som vill betale 9 k mer for dette en Tuf kortet... Gainward har også Golden Sample som skal være GPU som klarer seg ekstra bra gjennom testen Ring til komplett.no og skriv svaret du får her Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet lørdag kl 15:08 Del Skrevet lørdag kl 15:08 De komplett prisene var jo fullsending galskap. 10166,- å oppgradere fra et 5090 TUF til MSI GeForce RTX 5090 GAMING TRIO OC. At dette er noe som finnes betyr vel kun at det er noen stakkars uvitende som går på dette. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 13:41 Del Skrevet søndag kl 13:41 For de som lurer på om Nvidia har forlatt denne planeten. Svaret er ja. 1 Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 14:32 Del Skrevet søndag kl 14:32 24 stk 5090 Palit Gamerock på Komplett nå til 39 tusen. Lenke til kommentar
josh Skrevet søndag kl 14:37 Del Skrevet søndag kl 14:37 Erwe skrev (4 minutter siden): 24 stk 5090 Palit Gamerock på Komplett nå til 39 tusen. Komplett '25 - Det fordyrende mellomledd 2 Lenke til kommentar
sureup Skrevet søndag kl 14:41 Del Skrevet søndag kl 14:41 Sinnsyk pris for en 5090 med lav clock og den verste kjølingen. https://www.techpowerup.com/review/asus-geforce-rtx-5090-tuf/38.html 1 Lenke til kommentar
Erwe Skrevet søndag kl 14:42 Del Skrevet søndag kl 14:42 22 stk nå, så de går ikke ut med rekordfart. Elkjøp bekreftet at listeprisen deres for Rog Astral er 35999, så Komplett tar seg godt betalt. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 14:52 Del Skrevet søndag kl 14:52 (endret) Disse er straks på finn til eventyr priser før de returneres om to mnd og dansen gjentas. Jeg trenger desperat en 5090 men er jo ikke riv, ruskende gal som dette kjøpet ville kreve. Endret søndag kl 14:53 av ps5 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet søndag kl 15:00 Del Skrevet søndag kl 15:00 39 høvdinger for det jallakortet der. 😂 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet søndag kl 16:31 Del Skrevet søndag kl 16:31 (endret) 1 hour ago, Adrgha said: 39 høvdinger for det jallakortet der. 😂 Ikkje for alle Virker som kjølinga er minst like bra som de andre, så hvorfor mener du det er "jalla" ? Har du testet det selv? Bedre kjøleevne i testen til "techtesters" : Endret søndag kl 16:37 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå