Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Skjedde det noe på ProShop i dag?, har ikke fulgt med der pga det ikke var noen kort av interesse (eneste må være om det kommer ny dropp på kort til 28 - 30k).

Nå vet vi jo også at pga kurs ska de koste noe over 26 K (ja nesten 27k er det ser jeg nå) så helt påtrynet å kjøpe dem helt opp mot 40K, det går mye på prinsipp også for min del. Det er enkelte modeller jeg er villig til å gi litt mer for, men ikke så mange.

Edit:

Ok skal være litt fredag Crazy i dag så uansett hva som dukker opp på Komplett i dag (selv om det skulle være en Liquid sak) så hiver jeg meg på.. det her må stoppe en snart hehe

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
33 minutes ago, simalarion said:

Skjedde det noe på ProShop i dag?, har ikke fulgt med der pga det ikke var noen kort av interesse (eneste må være om det kommer ny dropp på kort til 28 - 30k).

Nå vet vi jo også at pga kurs ska de koste noe over 26 K (ja nesten 27k er det ser jeg nå) så helt påtrynet å kjøpe dem helt opp mot 40K, det går mye på prinsipp også for min del. Det er enkelte modeller jeg er villig til å gi litt mer for, men ikke så mange.

Edit:

Ok skal være litt fredag Crazy i dag så uansett hva som dukker opp på Komplett i dag (selv om det skulle være en Liquid sak) så hiver jeg meg på.. det her må stoppe en snart hehe

LOL

Lenke til kommentar

Ser faktisk ut som prisene på eks TUF oc 5090 er på vei nedover nå i eksempelvis Tyskland, og de blir også liggende en liten stund så jeg tolker dette som håp også her. Hadde bare Komplett sluppet noen kort i det fri eks. Imens sitter jeg her med hl2 rtx installert som jeg har ventet på i over et år men da mangler en 5090... 

Lenke til kommentar
simalarion skrev (1 time siden):

Edit:

Ja, det var dropp på alle Gigabyte kortene, men det var en feil på siden som gjorde at de stod som ikke på lager før det plutselig var grønn knapp. De forsvant som vanlig umiddelbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
simalarion skrev (2 timer siden):

Ja, komplett kunne godt solgt 50+ kort nå å fortatt hatt mer en nok til sine ferdigbygde for jeg ser salget der er bremset opp nå, ikke lett å vite hva de driver med nå ...

Sikler på de TUF MSRP-kortene de har på lager. Det hadde vært noe, det. Disse slippes nok aldri ut til vanlig salg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Adrgha skrev (1 time siden):

Sikler på de TUF MSRP-kortene de har på lager. Det hadde vært noe, det. Disse slippes nok aldri ut til vanlig salg. 

Nei, det er nok litt større sjanse for at de slipper OC versjonen som de skal ha over 6k ekstra for…

Lenke til kommentar

Hva gjør Phantom kortrene så dyre?, dette er ikke OC versjon heller å viften er jo plastikk:
image.thumb.png.34250378cd4fb693d60e033ec9814fb1.png

Ja, et av de andre store spørsmålene er hvorfor Komplett ruger på disse, antar at det er ekstremt få som vill betale 9 k mer for dette en Tuf kortet...

Gainward har også Golden Sample som skal være GPU som klarer seg ekstra bra gjennom testen

• Liker 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, simalarion said:

Hva gjør Phantom kortrene så dyre?, dette er ikke OC versjon heller å viften er jo plastikk:
image.thumb.png.34250378cd4fb693d60e033ec9814fb1.png

Ja, et av de andre store spørsmålene er hvorfor Komplett ruger på disse, antar at det er ekstremt få som vill betale 9 k mer for dette en Tuf kortet...

Gainward har også Golden Sample som skal være GPU som klarer seg ekstra bra gjennom testen

Ring til komplett.no og skriv svaret du får her :)

Lenke til kommentar
1 hour ago, Adrgha said:

39 høvdinger for det jallakortet der. 😂

Ikkje for alle :p

Virker som kjølinga er minst like bra som de andre, så hvorfor mener du det er "jalla" ?
Har du testet det selv?

20250323_173030.thumb.jpg.b65a7eaac357d46fce4571090bdd0ade.jpg

Bedre kjøleevne i testen til "techtesters" :

image.thumb.png.c154cd9916cc3bf3d86f4784d14e7763.png
image.thumb.png.c154cd9916cc3bf3d86f4784d14e7763.png

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...