Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
simalarion skrev (3 minutter siden):

På finn fant jeg Astral kort til samme pris det ble kjøpt for tidligere i dag, altså 37 K...

Egentlig burde prisene på Finn reduseres til under butikkprisene snart når det blir et normalt marked, da jeg i hvert fall verdsetter det å ha mitt navn på kvitteringen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Erwe skrev (2 minutter siden):

Egentlig burde prisene på Finn reduseres til under butikkprisene snart når det blir et normalt marked, da jeg i hvert fall verdsetter det å ha mitt navn på kvitteringen. 

De bruker bare Angrerett, faktisk 1 på finn som sa de rett ut tidligere, at om ingen kjøpte kortet hans for 40 K nå så sendte ham Palit kortet for 39 K tilbake til komplett i dag. Ser Komplett har 1 Palit kort på lager igjen hehe (men mest sannsynelig ikke det kortet da, om ikke det ble levert direkte til Komplett mottaket)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Erwe skrev (25 minutter siden):

Komplett har fått inn over 50 stk Astral 5090 til Pre-builds. Da dør nok scalper markedet.

Ja, markedet begynner å bli mettet for 5080, 5070 og 9070-kort, som kan lett kjøpes nå (selv om prisene er hinsides). Nå trenger vi at det tikker inn 50+ stk av 3-4 forskjellige 5090-modeller på Komplett, da burde ting roe seg. Komplett sitter allerede på ca. 100 stk. 5090-kort, så det er vel bare å vente på et nytt slipp.

Det er tross alt et ganske lite marked for 5090-kort, bare se hvor få som har et 4090-kort på Steam-statistikken. Det er alltids en fare for at noen bot-idioter ikke ser sin besøkstid, og soper opp flere 5090-kort som blir sittende usolgt på Finn, i stedet for at de kunne gå direkte til kunden. Fingrene krysset...

Endret av Peter Johansen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et Astral 37k på Proshop rett ut igjen, men de slipper enkelte ganger veldig få kort omgangen da (+ de har vell et større marked også).

Edit: Virker til å være hele morroa i dag, så har Proshop et ny Liquid model til 39 som jeg glatt står over med et mulig dropp i morgen. så er vell bare å vente til noen dukker opp til Normal pris... Trodde virkelig jeg hadde sjangsen på Proshop når det kom 13 stk Inno3d til 28k.. men nope. Sånn går no dagan ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...