Adrgha Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Ble solgt "MSRP" Inno3D-kort på Proshop så sent som forrige uke. Selvfølgelig helt umulig å få tak i uten bot, men det ble solgt en håndfull kort. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 54 minutes ago, simalarion said: Er det noen som har klart å få til nå mer å å trykke på en grønn kjøp-knapp når det kommer til RTX 5090 dropp på Proshop?, jeg får trykket på den men kommer da til en side som forteller at produktet er borte.. som andre også beskriver her. Jeg klikket på under 1 sekund på tror det var 10+ kort og det var alt for sent. Tror disse krever bot og/eller ekstrem flaks. 1 måned siden siste FE slipp så holder en knapp på dette (sjanseløs forrige gang). 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden I morgen er det på 'an igjen med Ryzen 9 9950X3D. Ain't never gonna stop. It's hard to be a nissemann skaper. 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Er vel ganske som han her prøver forklare; GPU produksjon har ikke pri lenger Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden BadCat skrev (1 time siden): I morgen er det på 'an igjen med Ryzen 9 9950X3D. Ain't never gonna stop. It's hard to be a nissemann skaper. offtopic Men av ren nysgjerrighet, hva er det du skaper? Har du en YT/Twitch kanal du kan linke til noen av dine verk? :) Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden "Skjermkortet kan også få mellom 75 - 150w fra PCIE sporet i HK." Over 75w fra pcie slot har jeg aldri hørt om. Det må være meget spesielt hvis det har unngått meg. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) BadCat skrev (4 timer siden): Lykke til med det. RTX 4090 nådde ikke MSRP i løpet av sin leveltid. 4090 FE lå på MSRP gjennom hele perioden det var til salgs her i Norge, det gikk dog noen hundrelapper opp i pris etterhvert. Og 4090 FE var det heller ikke særlig vanskelig å få tak i, man slapp i det minste å henge på discord hele dagen og følge med på egne sider på nettet dedikert til slipp av kort. Og selv det hjelper jo ikke en dritt på FE kortene nå 🤣 Endret 16 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 2 hours ago, Paccoo said: offtopic Men av ren nysgjerrighet, hva er det du skaper? Har du en YT/Twitch kanal du kan linke til noen av dine verk? Nei, det utgår. Jeg får nok hets allerede. Jeg hadde profilbile her før og folk ble provosert av hvordan jeg ser ut. 1 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Har Komplett sluttet å selge Asus 9070 xt prime OC? Kan virke sånn. "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment" Litt pussig om de slutter å selge det kortet de solgte til MSRP-pris. Endret 16 timer siden av Donkey Kong Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden TUF OC er også bortevekk. https://www.komplett.no/product/1318736 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Tredjepart er vel kun pålagt å tilby msrp prisede kort ved lansering, så er det fritt vilt etter det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Kom det ikke frem da EVGA gav seg at de hadde et prisstak for hvor mye de kunne ta for kortene slik at de aldri kunne få de marginene de trengte? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke gitt at det er AiBs som tar seg overbetalt. EVGA var også Nvidia-eksklusiv, AMD er litt mer fritt vilt og lettere å samarbeide med, i hvert fall når det kommer til design og funksjoner på kortene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Jeg fikk ikke med meg at disse ble droppet på Proshop kl 14 i går?: SEr ut som de ar borte nå Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 6 minutes ago, simalarion said: Jeg fikk ikke med meg at disse ble droppet på Proshop kl 14 i går?: SEr ut som de ar borte nå Damn, nesten 5k dyrere enn 5090 X3 som jeg har for en OC-versjon 😂 Og dette da; Over 40 kort 🙄 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden (endret) Komplett slipper små drypp av disse, men da overpriset modeller som er dyre i utgangspunktet.. MEN... Dette er også noe som setter en kraftig brems for Scalper business så dette iriterer nok dem mer, hadde Komplett sluppet alle hadde det vært skrapet med en gang å Scalpere kunne solgt mer... Når man via Komplett kan få en PC til 38 K inkl RTX 5090 (om man fjerner det man kan å velger alt det billigste på ferdig bygg) så er det klart man heller bestiller det en kort til 45 - 60 K på Finn.no. Så jeg har blanda følelser for det komplett gjør men tror faktisk jeg synes det er mer bra en negativt pga det nevnte... Edit: Har sett Scalpere har kjøpt disse ferdig PCene å forsøker å selge det til overpris på Finn, men hvorfor skal man det så lenge man kan gjøre det selv hos Komplett så lenge de har et lite lager.. Endret 5 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Salg av nye komponenter burde vært banna på finn.no 😂 Men skjønner at det ikke lar seg gjøre i praksis... Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Finn kunne enkelt forby sal av nye produkt i ein periode etter lansering. F.eks. 1-2 månader. 1 Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 15 minutes ago, Gazer75 said: Finn kunne enkelt forby sal av nye produkt i ein periode etter lansering. F.eks. 1-2 månader. Uten ramaskrik? Lenke til kommentar
Erwe Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Komplett har fått inn over 50 stk Astral 5090 til Pre-builds. Da dør nok scalper markedet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå