Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
54 minutes ago, simalarion said:

Er det noen som har klart å få til nå mer å å trykke på en grønn kjøp-knapp når det kommer til RTX 5090 dropp på Proshop?, jeg får trykket på den men kommer da til en side som forteller at produktet er borte.. som andre også beskriver her.

Jeg klikket på under 1 sekund på tror det var 10+ kort og det var alt for sent. Tror disse krever bot og/eller ekstrem flaks. 1 måned siden siste FE slipp så holder en knapp på dette (sjanseløs forrige gang).

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

I morgen er det på 'an igjen med Ryzen 9 9950X3D. Ain't never gonna stop.

It's hard to be a nissemann skaper.

offtopic

Men av ren nysgjerrighet, hva er det du skaper? Har du en YT/Twitch kanal du kan linke til noen av dine verk? :)

Lenke til kommentar
BadCat skrev (4 timer siden):

Lykke til med det. RTX 4090 nådde ikke MSRP i løpet av sin leveltid.

4090 FE lå på MSRP gjennom hele perioden det var til salgs her i Norge, det gikk dog noen hundrelapper opp i pris etterhvert.

Og 4090 FE var det heller ikke særlig vanskelig å få tak i, man slapp i det minste å henge på discord hele dagen og følge med på egne sider på nettet dedikert til slipp av kort.

Og selv det hjelper jo ikke en dritt på FE kortene nå 🤣

Endret av Paxville
Lenke til kommentar
2 hours ago, Paccoo said:

offtopic

Men av ren nysgjerrighet, hva er det du skaper? Har du en YT/Twitch kanal du kan linke til noen av dine verk? :)

Nei, det utgår. Jeg får nok hets allerede. Jeg hadde profilbile her før og folk ble provosert av hvordan jeg ser ut.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Komplett slipper små drypp av disse, men da overpriset modeller som er dyre i utgangspunktet..

MEN... Dette er også noe som setter en kraftig brems for Scalper business så dette iriterer nok dem mer, hadde Komplett sluppet alle hadde det vært skrapet med en gang å Scalpere kunne solgt mer... Når man  via Komplett kan få en PC til 38 K inkl RTX 5090 (om man fjerner det man kan å velger alt det billigste på ferdig bygg) så er det klart man heller bestiller det en kort til 45 - 60 K på Finn.no.

Så jeg har blanda følelser for det komplett gjør men tror faktisk jeg synes det er mer bra en negativt pga det nevnte...

Edit:
Har sett Scalpere har kjøpt disse ferdig PCene å forsøker å selge det til overpris på Finn, men hvorfor skal man det så lenge man kan gjøre det selv hos Komplett så lenge de har et lite lager..

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...