simalarion Skrevet fredag kl 09:08 Forfatter Del Skrevet fredag kl 09:08 Mumriken skrev (10 minutter siden): Jøsses, der kom sending på prime oc 🤩 Vært artig om du kunne skrive litt om hva du synes om kortet når du har fått testet litt, av det jeg har sett tror jeg du får utrolig mye for pengene her men skulle gjerne hørt meninger fra sluttbruker også :).. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 09:11 Forfatter Del Skrevet fredag kl 09:11 Snakk om idiotisk prising: Som vell mange forventet her inne så er det ingen som vill ha disse til den prisen der, tror de må net på 6 k jeg... ? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 09:11 Del Skrevet fredag kl 09:11 8 minutes ago, simalarion said: Det er det som er noe Drit med OC versjoner som jeg er litt inne på, leverandører slenger på OC å har en litt høyere basic clock (som du egentlig bare kan gjøre selv) å selger det for mer. Virker som de da også sender ut mye høyere stock av OC modellene Eldste trikset i boka innført og perfeksjonert av Asus. Produser 10000 kort av samme type. Selg 10 som non-oc til msrp for å dekke kravet til Nvidia. Legg på 5000 og selg resten som OC. Collect money. 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet fredag kl 09:17 Del Skrevet fredag kl 09:17 Fikk svar fra Proshop, og som andre butikker rundt om i verden, så melder om de har ikke fått info om at de skal selge flere sendinger med MSRP kort. Så her er det noe som har gått galt i kjeden, AMD har ikke klart å få ut denne infoen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 09:32 Forfatter Del Skrevet fredag kl 09:32 (endret) Komplett Ferdig bygg PC lager av RTX 5090 Komplett er litt løs kanon på når det kommer slipp?, men nå nærmer deg seg vell.. Som nevnt tidligere kan man få billigere Fergibygde pcer her nå en prisene på Finn.no, så mulig mange av disse også er scalper kort sendt tilbake?, for merkelig nok kan jo dette Komplett gjør her med å holde igjen kort til Ferdigbygde pcer også drepe scalper priser, jeg kjøper jo heller en ny pc fra komplet til 45 K en 1 skjermkort på Finn til 45 - 60 K.. Edit Billigste Ferdig PC med RTX 5090 jeg fikk til i dag: Endret fredag kl 09:35 av simalarion 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet fredag kl 09:33 Del Skrevet fredag kl 09:33 33 minutes ago, JarleGutt said: Proshop oppdaterer priser nå, og alle er over 10 000. Dette er ikke i henhold til AMD så langt. Men vi får se. AMD har skrevet det 2 ganger nå på twitter at det SKAL være MSRP priser etterpå også. Samme hos Komplett så langt, billigste kort er nå 9 999 (ikke alle har fått pris). Dette er feil i henhold til AMD, de skal hele tiden har MSRP kort, eller i hvert fall en god stund fremover. Men denne infoen er ikke kommet ut i distribusjonsleddene, det kommer frem av Mores Law is Dead og butikker i flere land, som har ikke fått med seg dette. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet fredag kl 09:39 Del Skrevet fredag kl 09:39 Mumriken skrev (41 minutter siden): Jøsses, der kom sending på prime oc 🤩 Nice. Er det Prime og Komplett? Har du klokkeslett på ordren din? Jeg har bestillingstidspunk 15.02, men ingen endring på status etter "ordre mottatt". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 09:46 Forfatter Del Skrevet fredag kl 09:46 Ser ut Prime OC XT er på lager igjen, men med økte priser som Jarle skriver: Så igjen blir nok "OC" brukt som en unskyldning for å ta mer, tipper eneste forksjellen til Prime standard er en liten Clock opp men samme kortet utover det: Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet fredag kl 09:59 Del Skrevet fredag kl 09:59 simalarion skrev (12 minutter siden): Ser ut Prime OC XT er på lager igjen, men med økte priser Over 50 på lager i dag til 1700 kroner mer enn i går. Det synes jeg lukter dårlig. I går ga Komplett uttrykk for å være utsolgt, men i dag er flere titalls kort tilgjengelig til høyere pris. 1 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 10:19 Forfatter Del Skrevet fredag kl 10:19 Tenkte det samme men det setter i alle fall en solid stopper for de scalpere som forsøker seg på finn.no. Jeg ser at det bygges opp stock i div webshapper på RTX 5090 også Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet fredag kl 10:20 Del Skrevet fredag kl 10:20 19 minutes ago, Donkey Kong said: Over 50 på lager i dag til 1700 kroner mer enn i går. Det synes jeg lukter dårlig. I går ga Komplett uttrykk for å være utsolgt, men i dag er flere titalls kort tilgjengelig til høyere pris. Har sendt de email med link til uttalelse fra AMD...samme som Proshop 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet fredag kl 10:21 Del Skrevet fredag kl 10:21 40 minutes ago, Donkey Kong said: Nice. Er det Prime og Komplett? Har du klokkeslett på ordren din? Jeg har bestillingstidspunk 15.02, men ingen endring på status etter "ordre mottatt". Stemmer det! Står 1501, men kan ikke forstå at den gikk noe over 1500. Klikket den gjennom med vipps sekundet den var lagt ut Lenke til kommentar
wampster Skrevet fredag kl 10:23 Del Skrevet fredag kl 10:23 Min (prime OC) bestilling/ordre var gjennom/bekreftet kl 15:02, men jeg måtte knote litt med bankID. Vet ikke om det er når varen ble/blir lagt i handlekurven som er avgjørende eller når varen ble betalt. Min bli i hvert fall levert hjem i dag. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet fredag kl 10:32 Del Skrevet fredag kl 10:32 Da var mitt prime oc også sendt 🥳 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet fredag kl 10:38 Del Skrevet fredag kl 10:38 1 hour ago, simalarion said: Vært artig om du kunne skrive litt om hva du synes om kortet når du har fått testet litt, av det jeg har sett tror jeg du får utrolig mye for pengene her men skulle gjerne hørt meninger fra sluttbruker også :).. Det kan jeg gjøre! Blir ikke med UV eller slike kjedelige ting, men heller maks oc, bios flash osv. 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet fredag kl 10:45 Del Skrevet fredag kl 10:45 58 minutes ago, simalarion said: Ser ut Prime OC XT er på lager igjen, men med økte priser som Jarle skriver: Så igjen blir nok "OC" brukt som en unskyldning for å ta mer, tipper eneste forksjellen til Prime standard er en liten Clock opp men samme kortet utover det: Netonnet har TUF kortet til 11 890....jadda.... 1 Lenke til kommentar
Fckbutton Skrevet fredag kl 10:52 Del Skrevet fredag kl 10:52 (endret) Ser at komplett har økt prisen på vanlig 9070 også, til 9290, opp fra 7789 som jeg kjøpte det for i går. Prime OC modellen. Kan fortsatt få Pulse til 8500 Endret fredag kl 10:56 av Fckbutton Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet fredag kl 11:15 Del Skrevet fredag kl 11:15 'Alle' butikkene i Norge gjør det samme, omtrent alt av XT kort er nå 9 999+ Lenke til kommentar
Nesi Skrevet fredag kl 12:07 Del Skrevet fredag kl 12:07 Må bare si det en gang til... kjedelig å være PC Enthusiast i 2025. D En må rett og slett være rik.... 3 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet fredag kl 12:13 Del Skrevet fredag kl 12:13 Nesi skrev (5 minutter siden): Må bare si det en gang til... kjedelig å være PC Enthusiast i 2025. D En må rett og slett være rik.... Ja vi er tilbake til 80 og tidleg 90 talet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå