epqr_InnleggNO Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Just now, JarleGutt said: Jeg var der fra kl 15 De hadde kort 15.00, men gikk tomt i løpet av (milli-?) sekunder. 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) 8 minutes ago, wampster said: det er ikke XT versjonen Mulig jeg bare kansellerer denne om de er så lett å få tak. Blir vel umulig å ha som ventekort og selge når nvidia dukker opp. Edit: kansellert. Endret 5 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
KryssN Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Another paper launch ❤️👌 Endret 5 timer siden av KryssN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg droppa ut i fra den 5xxx discorden. Gidder ikke ha ha det som forstyrrende moment i hverdagen 😛 4090FE står i riggen på ubestemt tid. Måtte rute penger til ny laptop her forrige uke også 😇 AMD fest i dag altså, er jo litt morro å følge med i denne tråden i det minste! Endret 5 timer siden av Mala 2 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Så de hadde 50+ inne av mange. Overraskende mange som ville ha, syns nå jeg... Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Spennende å se om ryktene rundt prisøkning på neste leveranse stemmer. Får jeg ikke tak i 9070 XT til under 8500, så kan det være det samme for min del. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Fikk bestilt et asus prime 9070 xt oc kort, får nå se på leveringstiden 😂 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Undified skrev (1 minutt siden): Så de hadde 50+ inne av mange. Overraskende mange som ville ha, syns nå jeg... Fortsatt 9070 XT kort å få kjøpt på komplett selv om de som ligger igjen Naturlig nok er dyre modeller, til 11 K er det vell litt for kort vei til bedre kort... 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde ikke kjøpt 9070 xt til 11k+. Det burde ikke koste mye mer enn det Prime OC kosta. Det er nå min mening... 1 2 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden epqr_InnleggNO skrev (2 minutter siden): De hadde kort 15.00, men gikk tomt i løpet av (milli-?) sekunder. Tror de tjuvstartet litt. Kl. var før 15 når man kunne klikke på "kjøp", men skjedde ingenting når jeg gjorde det.... Var en del kort hos Komplett også, de varte litt lenger, men borte nå. Men jeg ser det an litt, så jeg kan lese litt reviews i ro og mak. Hadde en ordre inne på et 5080-kort hos Elkjøp til 17K, men kansellerte den nå når jeg så prisene på 9070 XT. Skal gjøre litt mer research først. MÅ ikke ha det aller beste, og ønsker heller litt mer "pris/ytelse". Så får jeg evt. gjøre neste oppgradering om litt kortere tid. Mulig jeg fortsatt etter hvert prøver å få tak i et 5080-kort likevel, men føler nå jeg har litt flere muligheter og bør gjøre litt mer reasearch før jeg bestemmer meg. Gidder ikke å bale med retur osv., (Og i mellomtiden holder jeg greit ut med mitt 3080ti-kort) Og så får jeg bare krysse fingrene for at det kommer nok kort etter hvert! Mulig det vil straffe seg.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden (endret) KryssN skrev (8 minutter siden): Another paper launch ❤️👌 https://www.komplett.no/product/1318736/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-tuf-gaming-amd-radeon-rx-9070-xt-oc Kan ikke sammenlignes med nVdia sin release (RTX 5090/5080) selv om det er dyre modeller som ligger igjen er det fortsatt flere å det var også flere i utgangspunktet. Men skal Proshop slippe dette snart!!, må snart ta terapi timer hehe: Endret 5 timer siden av simalarion 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Er jo "rikelig" med kort i forhold ja. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden simalarion skrev (3 minutter siden): Fortsatt 9070 XT kort å få kjøpt på komplett selv om de som ligger igjen Naturlig nok er dyre modeller, til 11 K er det vell litt for kort vei til bedre kort... Ja, ser de dyre kortene ligger igjen. Men da kan man like godt putte inn litt ekstra penger for et "billigkort" i segmentet over. 2 Lenke til kommentar
eaiversen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Fikk bestilt og har ordrebekreftelse fra komplett.no på 9070 XT Asus Prime OC til 8419 kr. Jeg er positiv overrasket! Dessverre var jeg ikke rask nok så er ikke blant de som mottar første forsendelse, og Komplett hadde ingen informasjon om når de får mer på lager. Endret 5 timer siden av eaiversen 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg var inne på komplett, men la ikke merke til Asus Prime OC XT til ca 8400... Lenke til kommentar
eaiversen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 10 minutes ago, epqr_InnleggNO said: Spennende å se om ryktene rundt prisøkning på neste leveranse stemmer. Får jeg ikke tak i 9070 XT til under 8500, så kan det være det samme for min del. Jeg håper ikke det er tilfelle, men det er klart at som bedrft er det logisk å øke prisene hvis etterspørselen er såpass stor. Grunnleggende økonomisk teori. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 15 minutes ago, KryssN said: Another paper launch ❤️👌 Masse kort på komplett enda da... På 10 minutter solgte komplett sikkert over 1000 kort 😁 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Just now, JarleGutt said: Jeg var inne på komplett, men la ikke merke til Asus Prime OC XT til ca 8400... Den forsvant fort men de hadde 50+ av den Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Glad det er 10 år siden forrige gang jeg kjøpte/bygget meg en PC og trengte et grafikk kort og forhåpentligvis 10 år+ til neste gang. For et fakkings idioti det å få tak i et "mid range"(9070xt/5070ti/5080) kort har vært Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Nizzen skrev (3 minutter siden): Den forsvant fort men de hadde 50+ av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå