Donkey Kong Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) Trippelpost Endret 6. mars av Donkey Kong Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Da ble det Asus Prime på meg på Komplett 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Fikk tak i en Power Color Hellhound fra Proshop til 9990,- så da var jakten over for min del. Ser ut som om de gikk tomme temmelig fort, men ikke på sekundet som med nVidia-korta. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) Trippelpost Endret 6. mars av Donkey Kong Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Fikk meg et red devil limited edition, men nå er det kortet forsvunnet fra proshop. Blir spennende å se hva det blir til... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Oi, der var Prime oc XT til 8500 kr borte ja 128 stk drabla fort... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Dudeliduu skrev (1 minutt siden): FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. ahh så surt .. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Proshop gitt tomt på millisekunder. Begynte på proshop, da rakk jeg ikke komplett. Fikk et kort i handlekurven, men fikk ikke lov til å betale for det gitt. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Er det nok å ha fått ordre/bestillingsbekreftelse av komplett? Er jeg sikra da? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars 2 minutes ago, Dudeliduu said: FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars ps5 skrev (Akkurat nå): Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc? det er ikke XT versjonen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars N o r e n g skrev (1 minutt siden): Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti Ser slik ut, her gikk det sinnsykt unna Lenke til kommentar
Fælix_ Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) Ble en Asus prime OC til 8419,- fra komplett. Meget fornøyd med det Endret 6. mars av Fælix_ 2 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Tok jo lang tid å bestille, så jeg må nok vente en stund. (Prime OC) 2 Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Just now, JarleGutt said: Finner ingen kort på Proshop Du er 12 minutter for sen 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars (endret) Komplett har forsatt inne for 9 600, ikke krise pris det heller https://www.komplett.no/product/1319043/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-amd-radeon-rx-9070-xt-gaming-oc edit: De går unna de også gitt, pluttselig bare 20 igjen edit2: der var de bort.. jeeez erre mulig Endret 6. mars av simalarion Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Just now, epqr_InnleggNO said: Du er 12 minutter for sen Jeg var der fra kl 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå