Donkey Kong Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Trippelpost Endret 5 timer siden av Donkey Kong Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Da ble det Asus Prime på meg på Komplett 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Fikk tak i en Power Color Hellhound fra Proshop til 9990,- så da var jakten over for min del. Ser ut som om de gikk tomme temmelig fort, men ikke på sekundet som med nVidia-korta. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Trippelpost Endret 5 timer siden av Donkey Kong Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Fikk meg et red devil limited edition, men nå er det kortet forsvunnet fra proshop. Blir spennende å se hva det blir til... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Oi, der var Prime oc XT til 8500 kr borte ja 128 stk drabla fort... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Dudeliduu skrev (1 minutt siden): FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. ahh så surt .. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Proshop gitt tomt på millisekunder. Begynte på proshop, da rakk jeg ikke komplett. Fikk et kort i handlekurven, men fikk ikke lov til å betale for det gitt. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Er det nok å ha fått ordre/bestillingsbekreftelse av komplett? Er jeg sikra da? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 2 minutes ago, Dudeliduu said: FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden ps5 skrev (Akkurat nå): Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc? det er ikke XT versjonen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden N o r e n g skrev (1 minutt siden): Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti Ser slik ut, her gikk det sinnsykt unna Lenke til kommentar
Fælix_ Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Ble en Asus prime OC til 8419,- fra komplett. Meget fornøyd med det Endret 5 timer siden av Fælix_ 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Finner ingen kort på Proshop Lenke til kommentar
Undified Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Tok jo lang tid å bestille, så jeg må nok vente en stund. (Prime OC) 2 Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Just now, JarleGutt said: Finner ingen kort på Proshop Du er 12 minutter for sen 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden (endret) Komplett har forsatt inne for 9 600, ikke krise pris det heller https://www.komplett.no/product/1319043/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-amd-radeon-rx-9070-xt-gaming-oc edit: De går unna de også gitt, pluttselig bare 20 igjen edit2: der var de bort.. jeeez erre mulig Endret 5 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Just now, epqr_InnleggNO said: Du er 12 minutter for sen Jeg var der fra kl 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå