simalarion Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Proshop slapp ikke kort på lager kl 14 i dag som de pleier..Begynner å bli lei av å refreshe siden dems, blir muligens snart blokkert også Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Det står da ganske sort på hvitt at de slipper 15.00, var det noen grunn til å tro noe annet? Lenke til kommentar
GeeKay Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) 13 minutes ago, simalarion said: Proshop slapp ikke kort på lager kl 14 i dag som de pleier..Begynner å bli lei av å refreshe siden dems, blir muligens snart blokkert også Ringte proshop i går. Ble fortalt at jeg bør prøve å bestille i dag kl. 1400. Dette skulle være den beste løsningen =} Som nevnt, var dette ikke mulig. Virker som om proshop påstår å ha noe dem ikke har. Endret 6 timer siden av GeeKay Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) epqr_InnleggNO skrev (5 minutter siden): Det står da ganske sort på hvitt at de slipper 15.00, var det noen grunn til å tro noe annet? Merk tittel på tråden, denne tråden handler også om RTX 5090 :), har nettopp svart en her i tråden om det så derfor skrev jeg det ikke. Endret 6 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Så omtrent en halvtime til de blir tilgjengelig for å kjøpes, og fortsatt ikke noe pris? Hva er greia? Er dette vanlig? Lenke til kommentar
Vollviks P9S Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden simalarion skrev (32 minutter siden): Sukk, igjen. det er ikke ATX 3.0 (3.1) som er problemet. Har allerede skrevet mye om det å tråden å det går voldsomt i Loop. Kort. RTX 4090 hadde hoved problem med splitteren kabel som fulgte med som da like ofte gikk fra 8pin utganger fra PSU, så et av hovedproblemene var at splitteren som fulgte med var dårlig å var vanskelig å feste skikkelig i skjermkortet (om den ikke var trykket helt inn så smeltet den, derfor har kablen nå også farge på enden, Gul/Blå feks) Det Ene problemet med dedikert 12 V 2x6pin kablen på RTX 5090 var et deffekt kabel som sendte all strøm mellom 1 kabel isteden for å fordele på 12.. Hovedprolbemt ligger faktisk på RTX 5090 som ikke har flere volt regulatorer som passer på at strømmen blir fordelt på flere kabler inn (som var vanlig tidligere).. Pass på å ikke spar penger på Kabel her med andre ord. ATX 3.0 (3.1) PSU som har 12v 2x6 pin er å foretrekke så du får brukt dedikert 600W 1 kabel som er det jeg foretrekker nå, det er også dette som er den nye standaren. På min nye 1200W ATX 3.0 psu har jeg 2 stk 12V 2x6 pin utganger Så, heller investere i denne f.eks., enn å bruke splitteren som er inkludert med skjermkortet? Har Corsair RM850x (den gamle uten 12V-2x6). Eller bare gå for et kort med 3x8 pin. Er veldig vinglepetter for øyeblikket. Decisions Decisions. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) Vollviks P9S skrev (2 minutter siden): Så, heller investere i denne f.eks., enn å bruke splitteren som er inkludert med skjermkortet? Har Corsair RM850x (den gamle uten 12V-2x6). Eller bare gå for et kort med 3x8 pin. Er veldig vinglepetter for øyeblikket. Decisions Decisions. Ja. Men med nye kort nå så har de ordne topp i dette, som nevnt kommer også nye splittere med "fargekode" så man skal være sikre på at de er trykket helt inn. Så er det også varierende kvalitet, den du viser til der er eksempel på god kvalitet ja Endret 6 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) simalarion skrev (26 minutter siden): Proshop slapp ikke kort på lager kl 14 i dag som de pleier..Begynner å bli lei av å refreshe siden dems, blir muligens snart blokkert også Jepp, som sagt: Disse Inno3D-kortene har vært på lager i flere dager uten at de har blitt sluppet. Ser også at de har ett Astral nå. Latterlig pris, helt uaktuelt for mitt vedkommende. Endret 6 timer siden av Adrgha 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Litt rart at de ikke kan vise pris før slipp. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, Undified said: Litt rart at de ikke kan vise pris før slipp. Mest sansynlig et forsøk på å stagge bots. Får se om det hjelper da. 1 Lenke til kommentar
Vollviks P9S Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) simalarion skrev (22 minutter siden): Ja. Men med nye kort nå så har de ordne topp i dette, som nevnt kommer også nye splittere med "fargekode" så man skal være sikre på at de er trykket helt inn. Så er det også varierende kvalitet, den du viser til der er eksempel på god kvalitet ja Dum som jeg er, tenkte ikke over at det er kun 2x8 pin på nevnt kabel. Må vel ha 3 stykk for full fres på disse kortene? Fant dog ingen fra Corsair etter litt googling. Kan like gjerne prøve å gå for kort med 3x8 pin for å gjøre det enklest mulig? Endret 6 timer siden av Vollviks P9S Lenke til kommentar
BillyE Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Hvilke forhandlere er det dere følger med på? Har oppe Komplett, Proshop, Elkjøp og Netonnet Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ser skummelt ut som en lansering kun på papir her til lands 😱 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Vollviks P9S skrev (4 minutter siden): Dum som jeg er, tenkte ikke over at det er kun 2x8 pin på nevnt kabel. Må vel ha 3 stykk for full fres på disse kortene? Fant dog ingen fra Corsair etter litt googling. Kan like gjerne prøve å gå for kort med 3x8 pin for å gjøre det enklest mulig? Jeg lærte her tidligere i tråden at Corsair har 8 pin utganger som har 300w, men standard er 150W, så om kortet bare har 2 8pin utgangper må man passe på å ikke bruker splitter inn til kortet ja, bruk da 2 dedikerte utganger fra PSU Merk at kortet også kan få strøm fra PICE sporet kortet er satt ned i .. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 8 420,00 kr på proshop, ikke tilgjengelig for kjøp enda. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Som jeg sa, men "ingen" hører jo på meg hehe 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Nice PRICE!! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Bottene spiser opp kortene 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Bestilte en 9070 Prime OC fra Komplett til 7789. Får se om den leveres da. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Nice PRICE!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå