Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

WorldWarVegard skrev (2 minutter siden):

Står fortsatt som "På lager" hos meg. Har heller ikke fått mail om at de skal legges ut, det har kommet ved tidligere slipp. 

EDIT: Nå var jeg for kjapp, jeg ser på Inno3D. 

Inno3D har ligget som på lager/fjernlager og grønn status i flere dager nå, lurer på hva greia der er.

Varslingsmail har aldri funket for min del, enten så har jeg aldri mottatt de eller så kommer de 15-30 min etter kortet er tilgjengelig og har forduftet for 14 min og 59 sekunder siden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WorldWarVegard skrev (2 minutter siden):

Står fortsatt som "På lager" hos meg. Har heller ikke fått mail om at de skal legges ut, det har kommet ved tidligere slipp. 

EDIT: Nå var jeg for kjapp, jeg ser på Inno3D. 

Inno3D har ligget som på lager/fjernlager og grønn status i flere dager nå, lurer på hva greia der er.

Varslingsmail har aldri funket for min del, enten så har jeg aldri mottatt de eller så kommer de 15-30 min etter kortet er tilgjengelig og har forduftet for 14 min og 59 sekunder siden. 

Lenke til kommentar
eaiversen skrev (4 minutter siden):

Usikkert globalt marked kombinert med muligheten til å tjene mer penger? Vi vet ikke de endelige prisene enda så vi får bare krysse fingrene.

Ja, det var vel sikkert for godt til å være sant at det kom noe som lignet på gode nyheter i dette clusterfucket av et marked. 

Endret av Adrgha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrHollywood skrev (1 minutt siden):

image.thumb.jpeg.8f546eeda4cdaedab5134af7d41c91ea.jpeg

Ser ut til at min 5090 Astral OC som ble sendt i går er klar på postkontoret. Kjøpt på Proshop ca. 15:03 på launch. 

Gjelder bare å få arbeidsdagen til å gå litt raskt nå 😜

Jeg kan hente den så du ikke trenger på vei fra jobb... En ting mindre å tenke på
Hentekode? 🧐

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ved søk på "rx 9070 Elkjøp" kommer dette opp på Google. Går ikke å trykke på linkene, da kommer det bare finner ikke produkt hos Elkjøp. Hvis dette er prisene som korta kommer til å bli solgt for er det skuffende.. hadde håpa på 8500 for billigste variant xt 😪 kan jo kjøpe 7900xtx for 1500 mer

Screenshot_20250305-145314.png

Screenshot_20250305-145238.png

Endret av k0mpl3tt
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Fikk og sendigsbekreftelse fra komplett nå på min Astral 5090. Fint å se at de prioriterer de som har fått inn bestilling før sine egne PCer, som var det jeg fryktet skulle skje. Ikke så mye å gi kudos for, men likevel en positiv overaskelse. Da er det bare å håpe at den rekker frem før helgen :) 

image.thumb.png.485a9e326efdaf31f83026d5a8c0d454.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
32 minutes ago, MrHollywood said:

image.thumb.jpeg.8f546eeda4cdaedab5134af7d41c91ea.jpeg

Ser ut til at min 5090 Astral OC som ble sendt i går er klar på postkontoret. Kjøpt på Proshop ca. 15:03 på launch. 

Gjelder bare å få arbeidsdagen til å gå litt raskt nå 😜

Jøss, du tør å sende dyre ting med PostHvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...