wampster Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Når er det man får vite/kan se hvor mange kort proshop har tilgjengelig av de forskjellige amd kortene? Får man ikke vite det før kl 15:00 på torsdag eller hva er greia? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet tirsdag kl 19:30 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 19:30 Ja takk🤗: Men finner som nevnt over ingen priser Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet tirsdag kl 19:42 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 Veldig spent på hvor stort prishoppet blir fra MSRP til "premiummodellene" som ovennevnte Nitro+. Mon tro om vi får se priser i morgen? 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet tirsdag kl 19:53 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 Om ikke annet får vi da noen humoristiske annonser her 😂 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet tirsdag kl 21:04 Del Skrevet tirsdag kl 21:04 Har noen av dere lykkes med å få tak i MSI Launch Edition? Lenke til kommentar
oOF Skrevet tirsdag kl 21:06 Del Skrevet tirsdag kl 21:06 Nei, trenger ikke. Jeg strømmer jo ikke at jeg spiller så for meg er det helt nytteløst. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet tirsdag kl 21:08 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 NVIDIA says GeForce RTX 5070 Founders Edition won't be available at launch - VideoCardz.com Lenke til kommentar
wampster Skrevet tirsdag kl 21:12 Del Skrevet tirsdag kl 21:12 nVidia sin launch blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
BadCat Skrevet tirsdag kl 21:16 Del Skrevet tirsdag kl 21:16 4 minutes ago, oOF said: Nei, trenger ikke. Jeg strømmer jo ikke at jeg spiller så for meg er det helt nytteløst. Du kan vel samle på de dragefigurene likevel? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet tirsdag kl 22:14 Del Skrevet tirsdag kl 22:14 Billig kort?.. AMD Radeon RX 9060 XT leaks out: 16GB and 8GB memory configs listed - VideoCardz.com Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet onsdag kl 06:02 Del Skrevet onsdag kl 06:02 7 hours ago, JarleGutt said: Billig kort?.. AMD Radeon RX 9060 XT leaks out: 16GB and 8GB memory configs listed - VideoCardz.com 5060 left the chat 🤣 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet onsdag kl 06:55 Del Skrevet onsdag kl 06:55 Tollmuren tok litt av 2 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 07:48 Del Skrevet onsdag kl 07:48 Noen som vet om andre enn Multicom som selger Acer kortene? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 08:04 Del Skrevet onsdag kl 08:04 (endret) Når jeg ser prisene på 7900 XTX ligger på fortsatt i Norge, så blir jeg litt redd for hvor 9070 XT custom modeller kommer til å ligge... Får vel vite i ettermiddag... Edit: Og prisforskjell på 7800 xt og 7900 XT hos komplett er jo helt syre Endret onsdag kl 08:06 av JarleGutt Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 08:14 Del Skrevet onsdag kl 08:14 13 hours ago, Z_E0 said: Nei har faktisk god informasjon om at komplett ikke har masse "nye" 40XX på lager de bare magiskt nå velger å selge. Det som er som jeg sa, enten reparerte kort (sansynlig om du har åpen ESD men med ny kjøler) eller de som kommer inn via nettopp Flex(svært sansynlig om du har kjøpt kort uten plastfilm på kjøleren). Så får heller dere si hvorfor dere tror Komplett gjør med alle kortene som kommer i retur gjennom flex, har svært gode kilder på dette. De kortene som ikke går å selge som demo pga de ikke ser ut loddes gjerne ut til ansatte til en svært lav pris, hvis dere lurte på det. 1 Om komplett selger brukte kort over flere måneder som demo vare, da er nok dette lovbrudd 2 Ja jeg kjenner til at ansatte kan kjøpe brukte varer veldig billig om de vinner sjansen. Det fortjener de, det er IKKE noen bra arbeidsplass. Kjenner en som jobbet der, og vet litt om hva som foregår. Forhåpentligvis blir det bedre med ny ledelse. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 08:27 Del Skrevet onsdag kl 08:27 Rart, er det virkelig bare Asrock, Vastamor(?) og XFX som har max boosta kort til salgs? https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-9070-xt.c4229 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet onsdag kl 08:29 Del Skrevet onsdag kl 08:29 (endret) Så vidt jeg kan se kun 1 RTX 5070 ute til salgs / tilgjengelig for bestilling, for ca. dobbelt av MSRP... 😄 Virkelig en fantastisk lansering. https://www.computersalg.no/i/24085195/vga-pcie16-rtx5070-12gb-gddr7-rtx5070-12g-gaming-trio-oc-msi?utm_source=prisjaktno&utm_medium=1001-it-elektronik-komponenter-grafikkort&utm_campaign=msi&utm_content=144&pjclid=efafc40c-469a-4f62-834b-73ad5a125ed4_38493b2d54a8f598 Edit: det er vel kanskje lansering kl 14-15 i dag. Så er vel ikke helt reelt enda. Endret onsdag kl 08:36 av Tobeass Lenke til kommentar
Z_EO Skrevet onsdag kl 08:50 Del Skrevet onsdag kl 08:50 (endret) 38 minutes ago, JarleGutt said: 1 Om komplett selger brukte kort over flere måneder som demo vare, da er nok dette lovbrudd 2 Ja jeg kjenner til at ansatte kan kjøpe brukte varer veldig billig om de vinner sjansen. Det fortjener de, det er IKKE noen bra arbeidsplass. Kjenner en som jobbet der, og vet litt om hva som foregår. Forhåpentligvis blir det bedre med ny ledelse. 1 Selvsagt ikke alle flex kort som går som demo, men de i god tilstand uten mangler gjør dette. Du får fortelle hvorfor du tror dette er lovbrudd å selge varer i god stand som b-grade med full garanti. 2 Ja takk for at du bekrefter det jeg sier. Skjønner ikke at dere er så overrasket, står bokstavelig talt på siden for demovarer at det kan være brukte kort. Endret onsdag kl 08:53 av Z_E0 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 09:02 Del Skrevet onsdag kl 09:02 11 minutes ago, Z_E0 said: 1 Selvsagt ikke alle flex kort som går som demo, men de i god tilstand uten mangler gjør dette. Du får fortelle hvorfor du tror dette er lovbrudd å selge varer i god stand som b-grade med full garanti. 2 Ja takk for at du bekrefter det jeg sier. Skjønner ikke at dere er så overrasket, står bokstavelig talt på siden for demovarer at det kan være brukte kort. Ang demo kort: Man forventer et demo kort er MINIMALT brukt, om brukt i hele tatt. Noen som har hatt kortet under Flex og brukt i mange måneder, og deretter selger de til 10% avslag eller noe slikt er ren svindel, de er da brukte varer og skulle vært langt lavere priset. 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet onsdag kl 09:05 Del Skrevet onsdag kl 09:05 Asus 9070 kort bruker thermal pads, ikke paste. Dette er en fordel, blir ikke pump-out som tidligere AMD kort har slitt med (temps på kort øker etter noen måneder, og eneste løsning er å ta av kjøler og legge på pads). Regner IKKE med dette er et problem med 9070 chipene, men jeg vet ikke. Grunnen til pumpout var vel at selve chipen var ikke 100% flat. Asrock bruker 'nVidia' 12 volt kabelen, ikke 8 pin kontakter, men overgangs kabel følger med. Trenger vel ikke ny 3.0 PSU? Asrock bruker paste, ikke pads, dette er minus for min del. Alle Powercolor 9070 XT bruker også pads(?) i stedet for paste, som er bra. Sapphire bruker 'nVidia' 12 volt kabelen, ikke 8 pin kontakter, men overgangs kabel følger med. Trenger vel ikke ny 3.0 PSU? De bruker pads ikke paste, bra. XFX har magnetiske vifter, om det er en fordel. Og XFX kortene er større enn andre modeller, det er ikke bra. Usikker på hvor mye OC modellene har å si, mot å overklokke selv. Kanskje kjølerne er forskjell, og OC kortene blir varmere. Og det er vel et problem med å overklokke kort som bare har 2 8pin kontakter?.. https://www.youtube.com/watch?v=whZvsG9m-eE 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå