Peter Johansen Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) At en større nettbutikk som leverer til en rekke europeiske land, fortsetter å få inn kun ETT eksemplar av et par 5090-modeller, selv over en måned etter lansering, viser at noe er riv ruskende galt. Nvidia hadde plenty av tid til å bygge opp et solid inventar av 5070, 5080 og 5090 chips lenge før lanseringen, som var utsatt med flere måneder. Endret 28. februar av Peter Johansen Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Peter Johansen skrev (14 minutter siden): At en større nettbutikk som leverer til en rekke europeiske land, fortsetter å få inn kun ETT eksemplar av et par 5090-modeller, selv over en måned etter lansering, viser at noe er riv ruskende galt. Nvidia hadde plenty av tid til å bygge opp et solid inventar av 5070, 5080 og 5090 chips lenge før lanseringen, som var utsatt med flere måneder. Ergo, så gir de totalt faen i gamere. Et rasshøl selskap av dimensjoner. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Nizzen skrev (17 timer siden): Ikkje vet jeg 😅 https://www.ep-mediastore-ab.de/vga-acer-predator-bifrost-amd-rx-9070-xt-16g-oc-p-466269.html Nei, ikke vet du. 🤪 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Just now, ExcaliBuR said: Nei, ikke vet du. 🤪 Jeg kommer til å kjøpe 9070xt bare for å teste. Det er snikers og twist Håper det kommer MANGE på lager snart! 2 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Nizzen skrev (Akkurat nå): Jeg kommer til å kjøpe 9070xt bare for å teste. Det er snikers og twist Håper det kommer MANGE på lager snart! Yeeh, dette skal testes Når komme de for salg? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Nizzen skrev (Akkurat nå): Jeg kommer til å kjøpe 9070xt bare for å teste. Det er snikers og twist Håper det kommer MANGE på lager snart! Regner med du blir skuffet 😂 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MrMidget skrev (Akkurat nå): Yeeh, dette skal testes Når komme de for salg? 6.3. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Først gang man kunne se på en keynote uten at AI kom i annet hvert ord Ser jo veldig bra ut for AMD dette, virker som de har lært med drivere, tilgjengelighet og prissetting. Bare og håpe de får bra reviews. 2 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Veldig bra AMD presentasjon, og stemmer tallene de oppgir godt med virkeligheten, og tilgjengeligheten blir god, så er jo dette ekstremt lovende. Men dette er noen store "hvis", så vi får vente å se til review embargo og launch... Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 9070 xt ser lovende ut, blir nok bestilling av meg. Redd 9070 er litt for dyr vs både 9070 xt og 5070 derimot. 1 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Føler at de nesten burde ha skrellet av 50$ til på prisen.. og ordinære 9070 er merkelig priset.. ca 14% dårligere men kun 9% billigere.. Gir bare logikk i AMD HQ.. Så pris blir da ca 8200-8500 ish i Norge.. tja. 9800xtx til litt over 10k virker fortsatt som et bedre valg? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Som en skikkelig furteper så returnerer jeg 5080 trio og bestiller meg et 9070xt siden ingen vil selge meg 5090 😂 4 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) 11 minutes ago, Mumriken said: Som en skikkelig furteper så returnerer jeg 5080 trio og bestiller meg et 9070xt siden ingen vil selge meg 5090 😂 Tipper alle butikkene blir superhappy for alle 5080 returene som kommer på løpende bånd nå, Endret 28. februar av ps5 1 Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar At folk kjøper 5080 til 19k er jo helt sinnsykt. Tipper komplett får tilbake mange av de tuf oc kortene de solgte 😅 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 599 MSRP høres veldig bra ut. Det store spørsmålet er selvsagt hva som blir prisen her i Norge. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 29 minutes ago, ps5 said: Tipper alle butikkene blir superhappy for alle 5080 returene som kommer på løpende bånd nå, De kan trø de inn i alle komplett PCene sine sammen med hele 5090 beholdningen..... #nosympathy 4 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) Donkey Kong skrev (6 minutter siden): 599 MSRP høres veldig bra ut. Det store spørsmålet er selvsagt hva som blir prisen her i Norge. Dårlig kronekurs for tiden så blir vel fort 8990kr med moms og greier, men lovt å håpe på 8499kr da. Om de faktisk leverer på tallene de har vist og ellers virker oppgraderingene bra så blir det nok Radeon i neste bygg, sitter på GTX 970 nå så passende med RX 9070XT da. Endret 28. februar av Magnus Rydningen 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Merker jeg ble ekstra spent på offisielle grundige reviews nå, blir nok mye bedre stock en nVidia hadde på RTX 5080 antar jeg med en ekstra mnd på å byge den opp. 06.Mars skal salge starte er det jeg har hørt, så dukker vell opp på Komplett & Proshop veldig snart 🥳 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Skulle egentlig vente til høsten med å kjøpe nytt skjermkort, men det er vel kanskje lurt å kjøpe nå før tariffen inntreffer oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå