simalarion Skrevet i går, 17:45 Forfatter Del Skrevet i går, 17:45 ps5 skrev (Akkurat nå): Og det er vel ikke noe poeng å melde seg på en kampanje for priority access som kun gjelder USA? ahh det så jeg ikke, jeg leste ikke alt å bare søkte, siden jeg fikk svaret på e-post trodde jeg den var i boks.. Men Nei ser ut til å bare gjelde USA ja Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet i går, 18:03 Del Skrevet i går, 18:03 ps5 skrev (19 minutter siden): Tuf oc er jo priset helt riv ruskende galt, ikke rart disse blir liggende. Og det er vel ikke noe poeng å melde seg på en kampanje for priority access som kun gjelder USA? ASUS GeForce RTX 5080 TUF OC - 16GB GDDR7 RAM - Grafikkort | Billig Selger den når dem har den 1k billigere. Men hva betyr det hvis man vil ha dette kortet hos Komplett ? Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Ser vi må vente en stund til neste drop... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden (endret) Ja takk Men hvor lenge kan man forvente FE RTX 5090 Drops?, er det noen poeng å sjekke innom nVidia hver dag eller ha på "bjella", hva tror dere? Edit: Etter jeg har lest mye om at kortet yter ikke mister særlig ytelse om man undervolter til RTX 4090 nivå så har fått lysten tilbake ... Endret 23 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden (endret) simalarion skrev (4 minutter siden): Ja takk Men hvor lenge kan man forvente FE RTX 5090 Drops?, er det noen poeng å sjekke innom nVidia hver dag eller ha på "bjella", hva tror dere? Den der sier jeg også ja takk til! TUF skal vell strengt tatt være bedre en FE? Endret 23 timer siden av MrMidget Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden 3 minutes ago, simalarion said: Ja takk Men hvor lenge kan man forvente FE RTX 5090 Drops?, er det noen poeng å sjekke innom nVidia hver dag eller ha på "bjella", hva tror dere? Edit: Etter jeg har lest mye om at kortet yter ikke mister særlig ytelse om man undervolter til RTX 4090 nivå så har fått lysten tilbake ... Droppene er sånn ca annenhver onsdag. Voldsomt 5080 dropp i går (når jeg var på lunch). 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden MrMidget skrev (1 minutt siden): Den der sier jeg også ja takk til! Blir å forsøke å kjøpe det i morgen. TUF skal vell strengt tatt være bedre en FE? Det står 21.03. Det er nok noe vanskelig å kjøpe den i morgen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden MrMidget skrev (1 minutt siden): TUF skal vell strengt tatt være bedre en FE? Ville nok valgt FE over denne Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) MrMidget skrev (19 timer siden): Den der sier jeg også ja takk til! TUF skal vell strengt tatt være bedre en FE? Ja trolig. 5090 FE har for høye temperaturer synes jeg. Endret 4 timer siden av Svein M Lenke til kommentar
Stiann78 Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) 1 hour ago, simalarion said: Ja takk Men hvor lenge kan man forvente FE RTX 5090 Drops?, er det noen poeng å sjekke innom nVidia hver dag eller ha på "bjella", hva tror dere? Edit: Etter jeg har lest mye om at kortet yter ikke mister særlig ytelse om man undervolter til RTX 4090 nivå så har fått Endret 22 timer siden av Stiann78 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) simalarion skrev (4 timer siden): Må ha det litt morro Edit: Som nevnt i svar under. Selgere her må vell selv velge å være offentlige når de legger ut salg på Finn.no, jeg skriver ikke annet her en hva han faktisk driver med som er fakta. Men om det er problem kan Moderator selvsagt fjerne det edit2: Han satte ned prisen gitt Lar meg underholde av dette🍿 Når en selv holder seg unna hele 50XX serien, er det allikevel artig og følge med på galskapen. Komplett gikk vel ikke ned denne gangen da😅 5070 (no-TI) next🍿 Endret 22 timer siden av Paccoo Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) 18 minutes ago, Paccoo said: Lar meg underholde av dette🍿 Når en selv holder seg unna hele 50XX serien, er det allikevel artig og følge med på galskapen. Komplett gikk vel ikke ned denne gangen da😅 Glemte hele greia og fikk likevel en 5 minutt etter slipp (og til best pris) så det må vel være rekord ja. Prikken over ien var at dette kjøpe utløste en 10% kupong så da ble overpriset komplett 5090 straks mer aktuelt også En detalj her er at "billig" kortene faktisk nå er tatt helt ut av sortimang så vi ser neppe disse prisene igjen. Endret 21 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Paccoo skrev (13 minutter siden): Lar meg underholde av dette🍿 Når en selv holder seg unna hele 50XX serien, er det allikevel artig og følge med på galskapen. Komplett gikk vel ikke ned denne gangen da😅 5070 (no-TI) next🍿 Komplett gikk faktisk ned en kort periode denne gangen også, men var bare 5 minutter eller noe 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21 timer siden Forfatter Del Skrevet 21 timer siden (endret) Paccoo skrev (28 minutter siden): Lar meg underholde av dette🍿 Når en selv holder seg unna hele 50XX serien, er det allikevel artig og følge med på galskapen. Det er jo nVidia sin egen feil dette, om ikke klarer/eller vill fylle etterspørslen av en eller annen grunn jeg ikke helt forstår (7900 XTX går jo da så det griner også, når man ikke får tak i annet), klarer jo stort sett det med all annen hardware så det burde ikke være u-mulig. At folk bruker muligheten til å tjene lette penger på dette er jo nesten gitt når nVidia legger opp til det.. Edit: Men omtrent samme pris som på Komplett eller (om jeg ikke husker helt feil): Mulig vi må på Finn.no etterhvert for å finne billige kort hehe.. Av en eller annen grunn "gøy" å følge med på dette ja selv om jeg egentlig er ferdig. Tror jeg får ta en pause nå, var ekstra på i dag pga RTX 5070 TI release Endret 21 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Er det vanlig at komplett går inn på ordre og oppdaterer? Ordre sist oppdatert 20/02/2025 00:18 Eg er en av de som bestilte ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 OC litt for sent. Ser ingen forandringer i ordren og det står fortsatt Varen er forventet på lager (1 stk). Du vil få beskjed så fort varen er sendt. Bestilt 30/01/2025 17:09 Lenke til kommentar
Vidar Nikolaisen Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden (endret) komplett er jo dyrere enn scalperne! Endret 20 timer siden av Vidar Nikolaisen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20 timer siden Forfatter Del Skrevet 20 timer siden Hehe ja det var det jeg mente å huske.. Tyder vell på at det begynner å bli litt desperasjon blant dem som sitter inne med for mange (?) ... men virker litt rart det også for er fortsatt ganske støvsuget av kort på markedet, for se hvor bra 9070 XT gjør det nå da... Eneste kortet som alltid kommer til å selge pga absolutt null konkuranse er jo RTX 5090 (kunne også vært RTX 4090) 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 9070 XT er vel ventet å ha ca RTX 4070 Ti Super ytelse. Men det er et spørsmål om DLSS oppskalering fortsatt gjør at Nvidia er best. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 5 hours ago, ili said: Er det vanlig at komplett går inn på ordre og oppdaterer? Ordre sist oppdatert 20/02/2025 00:18 Eg er en av de som bestilte ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 OC litt for sent. Ser ingen forandringer i ordren og det står fortsatt Varen er forventet på lager (1 stk). Du vil få beskjed så fort varen er sendt. Bestilt 30/01/2025 17:09 Det er bare å vente på tur. Ryktet er at det blir bedre tilgang på grafikkbrikker i mars. Forhåpentlig blir det både bevegelse og volum i leveranser da. Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden heldig de tre sjelene som fikk 4080 super til samme pris i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå