Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrMidget skrev (40 minutter siden):

Det koster å være 10-15% bedre enn 5070 Ti 😊 (MEN, de fleste har greit med OC-potensiale har jeg hørt). Personlig hadde jeg da heller ventet på en 5090.  Det er vel kanskje det som er poenget med kortet i det hele tatt.

(Så forresten en 5070 Ti på finn for 13500. Han kan da ikke tjene stort. Kanskje han har skrevet feil, hehe.)

Må si jeg syns det er smått irriterende at man ikke kan stille seg i kø, slik at man slipper å bruke så mye tid på å finne et greit kort å bestille. Vel vel, i dag var det min feil, da jeg helt glemte tiden🤣.

Endret av Undified
Lenke til kommentar

Må ha det litt morro

Edit: Som nevnt i svar under. Selgere her må vell selv velge å være offentlige når de legger ut salg på Finn.no, jeg skriver ikke annet her en hva han faktisk driver med som er fakta. Men om det er problem kan Moderator selvsagt fjerne det

Edit3:

Ser denne går på Repeat så fjernet den igjen nå, følte at det fikk holde :)

edit2:

Han satte ned prisen gitt

image.png.8f95171e44fc6bc35d73c304cf539d3b.png

Endret av simalarion
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
ps5 skrev (3 minutter siden):

La oss ikke legge ut navn på annonsører her, en mod vil nok ellers slette denne tipper jeg.

Jeg skriver ikke noe negativt å alle som går inn på Finn.no ser navnet selv, selgere velger vell selv på finn å være offentlige med sine salg?.

Endret av simalarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hjalp ikke å være klar med refreshing akkurat på tida hos proshop, gitt. Etter å ha trykket på kjøpknapp kom det feilmelding om at produktet ikke var tilgjengelig lenger, så scalperne har nok vært aktive der ja. Satser på litt mer flaks neste gang, egentlig ikke noe megahastverk.

Lenke til kommentar
GeeKay skrev (6 minutter siden):

Herlig =} Godt tenkt og bra gjort!

Scalperen satte ned prisen nå, etter jeg linket RTX 5080 OC som Komplett har 50+ på nå for 19K... Men det lageret holder vell ikke så veldig lenge

image.png.f2a4e7998b7ac668633afa6cc80f44ba.png

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, simalarion said:

Oi dette har ligget utrolig lenge nå.. (til å være denne release mener jeg), dette må jo tyde på et litt mettet marked:

Tuf oc er jo priset helt riv ruskende galt, ikke rart disse blir liggende. 

Og det er vel ikke noe poeng å melde seg på en kampanje for priority access som kun gjelder USA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...