MrMidget Skrevet i går, 15:07 Del Skrevet i går, 15:07 https://www.komplett.no/product/1318012/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-5080-oc?queryid=ac8f4b7b3a709632ea67df085944c37e&sort=None +50 i skrivende stund Alt for dyrt derimot Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet i går, 15:32 Del Skrevet i går, 15:32 (endret) Da var de første 5070 ti-annonsene lagt ut av scalpere på Finn. Selvsagt har selgerne skjulte profiler. Endret i går, 15:35 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 15:41 Forfatter Del Skrevet i går, 15:41 (endret) Det fantastikse pris trikset er med pris på 17999 i steden for 18000 på Finn.no, det gjør underverker vetu.. Endret 21 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet i går, 15:43 Del Skrevet i går, 15:43 (endret) MrMidget skrev (40 minutter siden): https://www.komplett.no/product/1318012/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-5080-oc?queryid=ac8f4b7b3a709632ea67df085944c37e&sort=None +50 i skrivende stund Alt for dyrt derimot Det koster å være 10-15% bedre enn 5070 Ti 😊 (MEN, de fleste har greit med OC-potensiale har jeg hørt). Personlig hadde jeg da heller ventet på en 5090. Det er vel kanskje det som er poenget med kortet i det hele tatt. (Så forresten en 5070 Ti på finn for 13500. Han kan da ikke tjene stort. Kanskje han har skrevet feil, hehe.) Må si jeg syns det er smått irriterende at man ikke kan stille seg i kø, slik at man slipper å bruke så mye tid på å finne et greit kort å bestille. Vel vel, i dag var det min feil, da jeg helt glemte tiden🤣. Endret i går, 15:51 av Undified Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 15:47 Del Skrevet i går, 15:47 15 minutes ago, Donkey Kong said: Da var de første 5070 ti-annonsene lagt ut av scalpere på Finn. Selvsagt har selgerne skjulte profiler. 18k for trio, yes disse blir lettsolgte Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 15:49 Forfatter Del Skrevet i går, 15:49 (endret) Må ha det litt morro Edit: Som nevnt i svar under. Selgere her må vell selv velge å være offentlige når de legger ut salg på Finn.no, jeg skriver ikke annet her en hva han faktisk driver med som er fakta. Men om det er problem kan Moderator selvsagt fjerne det Edit3: Ser denne går på Repeat så fjernet den igjen nå, følte at det fikk holde edit2: Han satte ned prisen gitt Endret 21 timer siden av simalarion 3 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 15:51 Del Skrevet i går, 15:51 La oss ikke legge ut navn på annonsører her, en mod vil nok ellers slette denne tipper jeg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 15:55 Forfatter Del Skrevet i går, 15:55 (endret) ps5 skrev (3 minutter siden): La oss ikke legge ut navn på annonsører her, en mod vil nok ellers slette denne tipper jeg. Jeg skriver ikke noe negativt å alle som går inn på Finn.no ser navnet selv, selgere velger vell selv på finn å være offentlige med sine salg?. Endret i går, 15:55 av simalarion 2 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet i går, 15:56 Del Skrevet i går, 15:56 Hjalp ikke å være klar med refreshing akkurat på tida hos proshop, gitt. Etter å ha trykket på kjøpknapp kom det feilmelding om at produktet ikke var tilgjengelig lenger, så scalperne har nok vært aktive der ja. Satser på litt mer flaks neste gang, egentlig ikke noe megahastverk. Lenke til kommentar
GeeKay Skrevet i går, 15:58 Del Skrevet i går, 15:58 8 minutes ago, simalarion said: Må ha det litt morro Herlig =} Godt tenkt og bra gjort! 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet i går, 16:00 Del Skrevet i går, 16:00 Er det noen her som vet hvilket 5070 Ti kort som har høyest mulig power draw utover de vanlige 275 wattene? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 16:04 Forfatter Del Skrevet i går, 16:04 (endret) GeeKay skrev (6 minutter siden): Herlig =} Godt tenkt og bra gjort! Scalperen satte ned prisen nå, etter jeg linket RTX 5080 OC som Komplett har 50+ på nå for 19K... Men det lageret holder vell ikke så veldig lenge Endret i går, 16:05 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet i går, 17:07 Del Skrevet i går, 17:07 7 minutes ago, Tobeass said: 5090+ 4090 til physX er fine greier. Visste jeg kunne få brukt for det gamle 4090 kortet til noe 🤣 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 17:18 Forfatter Del Skrevet i går, 17:18 Tobeass skrev (18 minutter siden): På tide å finen frem dette på loftet? 1 Lenke til kommentar
Lyktestolpe420 Skrevet i går, 17:23 Del Skrevet i går, 17:23 Noen andre som har fått komplett bestillinger kansellert? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 17:24 Del Skrevet i går, 17:24 1 minute ago, Lyktestolpe420 said: Noen andre som har fått komplett bestillinger kansellert? Nei, hva var forklaringen? Var det forhåndsbetalt? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 17:32 Forfatter Del Skrevet i går, 17:32 (endret) Edit:Sorry fikk ikke med meg at denne kun gjelder USA. Når jeg fikk bekreftelse e-post tok jeg det som OK uten å lese alt som stod der nøye nok Får håpe jeg ikke hjelper Scalpere nå da 🤪 Endret i går, 17:46 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 17:38 Forfatter Del Skrevet i går, 17:38 Oi dette har ligget utrolig lenge nå.. (til å være denne release mener jeg), dette må jo tyde på et litt mettet marked: Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 17:42 Del Skrevet i går, 17:42 3 minutes ago, simalarion said: Oi dette har ligget utrolig lenge nå.. (til å være denne release mener jeg), dette må jo tyde på et litt mettet marked: Tuf oc er jo priset helt riv ruskende galt, ikke rart disse blir liggende. Og det er vel ikke noe poeng å melde seg på en kampanje for priority access som kun gjelder USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå