Whitestar127 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Frode68 skrev (9 minutter siden): Les her: https://www.tweaktown.com/reviews/10969/inno3d-geforce-rtx-5080-x3-sff-ready-for-4k/index.html#Final-Thoughts Så den testen der. Kan bare ikke fatte hvorfor de ikke har 5080 FE med i testen. Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Herregud de 5080 kortene forsvant fort… fy fader Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Prøvde å best. fra Proshop nå men det var borte på under 1 sekund. Jævla boter. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Sånn, da var vel droppet over, sikkert under 10 kort fordelt på Skandinavia og Tyskland. Er ikke det raust så vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14 timer siden Forfatter Del Skrevet 14 timer siden Proshop - trykte sekundet det ble lagt ut men: Dette er jo helt på trynet ... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Stod klar 1430 på proshop for å prøve å få kjøpt: https://www.proshop.no/Grafikkort/Inno3D-GeForce-RTX-5080-X3-16GB-GDDR7-RAM-Grafikkort/3331273 I det den ble grønn trykket jeg i kjøp, fikk opp ny side, med en feilmelding om at vare allerede var utsolgt... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden TRor det nok sitter flere personer og spammer f5 enn det er botter som prøver å kjøpe. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden ÅSSEN er det mulig å ikke engang få opp kjøpsknappen selv om du sitter å trykker F5 i det sekundet det slippes? Blir helt gåen av denne releasen jeg ass. 2 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jeg har en ordre inne på 5090 Astral OC. Får se om den blir levert før utgangen av 2025. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden simalarion skrev (1 minutt siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Har hatt 5 slike i dag, men blir bare redirecta til Nvidia etter captcha. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Om jeg fikk kjøpt 5090 RTX til 29 K nå samt solgte mitt ny kjøpte RTX 4090 OC (Demo Komplett) til ca 26 k så haddet det vært greit butikk for meg Lenke til kommentar
black Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jeg har fått kjøpsknappen mange ganger i dag, men ender bare tilbake på nvidia-siden igjen. Hvis man i tillegg må rekke kjøpsknappen hos proshop etterpå (ikke kommet dit enda), så blir det tilnærmet umulig. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden simalarion skrev (5 minutter siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Sett den grønne knappen 7 ganger idag jeg 🤣 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) simalarion skrev (13 minutter siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Skjedd 5 ganger hos meg. Gir egentlig opp. Endret 13 timer siden av Mala Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Ola Norman skrev (På 6.2.2025 den 15.45): Har du mottatt Astral kortet? Hvordan er erfaringen din med det så langt? Endret 13 timer siden av Idrin Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Regner med flere får denne ? Lenke til kommentar
DragonForce Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 48 minutes ago, Idrin said: Jeg har en ordre inne på 5090 Astral OC. Får se om den blir levert før utgangen av 2025. Samme som meg. Mitt er bestilt 17:11, så blir vel lenge til jeg har noe kort Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Nå har proshop sittet å sluppet kort flere ganger idag, sikkert bare 1-2 kort av gangen. Hva med å heller samle opp og slippe flere titalls kort samtidig, å begrense kjøpet til ET kort per person, da får jo flere muligheten, ikke bare bot og script folket som bare skal videreselge allikevel. Ja, jeg er frustert 🙃 Slik det er nå, så kan jo samme person kjøpe et kort per dropp, et idag og et imorgen om de har dropp flere dager på rad eller flere ganger i uka. Endret 13 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 1 hour ago, simalarion said: wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Skjedde meg på 4 av slippene i dag, du slapp billig unna sånn sett (to av slippene fikk jeg ikke knapp en gang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå