CookedBun Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 5 minutes ago, DeviantFractal said: Funket APIet ved dette droppet? Funket ikke med 5080 FE droppet tidligere i dag. Hei, det funket for meg. Fikk 5080 kortet på handlekurven. gjennomførte ikke ettersom jeg allerede har en 5080 bestilt fra komplett. 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden CookedBun skrev (18 minutter siden): Hei, det funket for meg. Fikk 5080 kortet på handlekurven. gjennomførte ikke ettersom jeg allerede har en 5080 bestilt fra komplett. Fikk du opp kjøpslenken også? Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden For oss som ikke er så techy, hvorfor er noen api rød og noen grønn? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gjerne det, Komplett! Hvordan da, mener dere? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) 5 hours ago, DeviantFractal said: Ikke på lager, men mulig å legge i handlekurven: INNO3D GeForce RTX 5090 Super | Multicom Har ingen tidligere erfaring med Inno3D, men tar sjansen. I verste fall er det bare å avbestille, hvis det ikke skjer noe i nærmeste fremtid mtp. leveringstid. Prisen er MSRP og det er et 3-slot kort, som i utgangspunktet var det jeg var på jakt etter (utover FE). Aldri, aldri ALDRI (!!!) kjøp noe dyrt fra Multicom! Det er en sjappe som nekter plent å forholde seg til norsk forbrukerlovgivning, så skjer det noe galt, er du up shit creek, screwed and without a paddle. Endret 4 timer siden av Aetius Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Aetius skrev (48 minutter siden): Aldri, aldri ALDRI (!!!) kjøp noe dyrt fra Multicom! Det er en sjappe som nekter plent å forholde seg til norsk forbrukerlovgivning, så skjer det noe galt, er du up shit creek, screwed and without a paddle. Fikk tak i et annet kort, så avbestiller derfra nå. Forhåpentligvis går det i orden 😅 2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Ser at komplett sitter på 100++ 7900 xtx kort, er det sannsynlig at de kommer med kampanjer som er bedre enn dette ? Eller er det så lavt det går tror dere som har litt greie på slikt? Endret 3 timer siden av wampster Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ser at flere kilder nevner at restock av RTX 5090 til et mer normalt nivå kan ta flere måneder. Da tror jeg at jeg mister interessen, for jeg gamer ikke så mye på sommeren. Får vente til neste generasjon, eventuelt se hva som skjer til høsten. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden DeviantFractal skrev (3 timer siden): Fikk kjøpt 5090 FE gjennom Nvidia/Proshop nå 👌 Gratulerer!, virker til at Proshop måtte rydde opp litt 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, siDDis said: Ser at flere kilder nevner at restock av RTX 5090 til et mer normalt nivå kan ta flere måneder. Da tror jeg at jeg mister interessen, for jeg gamer ikke så mye på sommeren. Får vente til neste generasjon, eventuelt se hva som skjer til høsten. Alt tyder på at 5090 og dels 5080 var en ren paper launch ved volumer som faktisk er lavere enn 4090 (som var håpløs å få tak i). Med kinesisk nyttår og stengte fabrikker neste måneden må man smøre seg med tålmodighet. 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ps5 skrev (28 minutter siden): Alt tyder på at 5090 og dels 5080 var en ren paper launch ved volumer som faktisk er lavere enn 4090 (som var håpløs å få tak i). Med kinesisk nyttår og stengte fabrikker neste måneden må man smøre seg med tålmodighet. Nvidia har nok bevisst holdt igjen kort for å holde hypen og høy pris. 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden siDDis skrev (41 minutter siden): Ser at flere kilder nevner at restock av RTX 5090 til et mer normalt nivå kan ta flere måneder. Da tror jeg at jeg mister interessen, for jeg gamer ikke så mye på sommeren. Får vente til neste generasjon, eventuelt se hva som skjer til høsten. Overclockers UK anslo mellom 3-16 uker for restock. Det vil nok ta seg opp igjen når de er ferdige å feire i Kina, og fabrikkene går igjen. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ikke bare bare å få kjøpt i statene heller 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden simalarion skrev (40 minutter siden): Gratulerer!, virker til at Proshop måtte rydde opp litt Takker! Det var deilig med litt flaks for en gangs skyld. Ja, enten var de særdeles lite forberedt på å takle botter, eller så bare ga de f og satt ikke inn noen spesielle tiltak. Vet ikke om enden på vise ble at bot-bestillingene ble kansellert, eller om de holdt tilbake noe av beholdningen/beholdningen for Skandinavia først ble sluppet i dag. Håper de unngår samme fiasko i neste omgang. Omdømmemessig fikk de seg en ripe i lakken i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå