DeviantFractal Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Er også mulig å bruke den superlegite netbutikken Telebit til å sikre seg 4090 til rett under 19k. MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC - TELEBIT ^ Nei, ikke handle der med mindre er lysten på å bli scammet. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 8 minutes ago, DeviantFractal said: Er også mulig å bruke den superlegite netbutikken Telebit til å sikre seg 4090 til rett under 19k. MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC - TELEBIT ^ Nei, ikke handle der med mindre er lysten på å bli scammet. Jadda, her er alt på stell, bare å sende penger 1 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Proshop i vinden: https://videocardz.com/newz/scalper-bots-said-to-be-responsible-for-majority-of-geforce-rtx-50-founders-edition-sales-in-europe 4 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 1 minute ago, Adrgha said: Proshop i vinden: https://videocardz.com/newz/scalper-bots-said-to-be-responsible-for-majority-of-geforce-rtx-50-founders-edition-sales-in-europe Får satse på at de mister "fe monopolet" til 2027 slippet. Dette er for svakt. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) ps5 skrev (9 minutter siden): Får satse på at de mister "fe monopolet" til 2027 slippet. Dette er for svakt. Latterlig. Det var jo akkurat det samme som skjedde med 3080/3090 FE. Endret 6 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Adrgha skrev (17 minutter siden): Proshop i vinden: https://videocardz.com/newz/scalper-bots-said-to-be-responsible-for-majority-of-geforce-rtx-50-founders-edition-sales-in-europe Var en bot fra en tysk Discord som tok alt sammen. Botten heter KSB Test v.1.1. Den skrapet aller API-lenker, og autokjøpte alle RTX 5090 og 5080 FE mellom kl. 14:18 og 14:27. Proshop har svar dette på en e-post (oversatt fra tysk): "I cannot tell you exactly what went wrong here, but no 5090 FEs have been shipped by us yet and no other customers are being given preferential treatment. The release of these models is still pending and Nvidia decides exactly when this will take place." Hvordan man skal tolke det svaret, er noget uklart. Tviler på at ordrene kanselleres, selv om både Nvidia og Proshop er klar over hva som skjedde, og det har kommet ut offentlig. EDIT: Så denne nå Endret 6 timer siden av DeviantFractal 1 Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Nå har pakka forlatt Proshop sitt lager så da får jeg testa ut 5090 i løpet av uka 😃 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Som nevnt tidligere kl 15 Jan 30 satt jeg å refreshet for prøve å få tak i et FE men det gikk bare rett fra -kommende- til -utsolgt-, så nei der var det aldri en mulighet. Å ja, som flere vet her Proshop hadde et lite forhånds-salg 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden ATi9800Pro skrev (10 minutter siden): Nå har pakka forlatt Proshop sitt lager så da får jeg testa ut 5090 i løpet av uka 😃 er vell første gang du gleder det til Helga blir ferdig tenker jeg 😄 1 Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 4 minutes ago, simalarion said: er vell første gang du gleder det til Helga blir ferdig tenker jeg 😄 Ja, noe sånt 😅 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) DeviantFractal skrev (26 minutter siden): Var en bot fra en tysk Discord som tok alt sammen. Botten heter KSB Test v.1.1. Den skrapet aller API-lenker, og autokjøpte alle RTX 5090 og 5080 FE mellom kl. 14:18 og 14:27. Proshop har svar dette på en e-post (oversatt fra tysk): "I cannot tell you exactly what went wrong here, but no 5090 FEs have been shipped by us yet and no other customers are being given preferential treatment. The release of these models is still pending and Nvidia decides exactly when this will take place." Hvordan man skal tolke det svaret, er noget uklart. Tviler på at ordrene kanselleres, selv om både Nvidia og Proshop er klar over hva som skjedde, og det har kommet ut offentlig. EDIT: Så denne nå Burde ikke dette være en grei sak? Legg ut kortene på nytt, og slett kontoene til idiotene som kjørt har disse bot/scriptene. Kortene får de jo solgt uansett. Endret 6 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 37 minutes ago, simalarion said: er vell første gang du gleder det til Helga blir ferdig tenker jeg 😄 Hvordan vet du hva dama hans heter, og hvor ofte hun får gjøre seg ferdig??? 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Fikk kjøpt 5090 FE gjennom Nvidia/Proshop nå 👌 2 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 4 minutes ago, DeviantFractal said: Fikk kjøpt 5090 FE gjennom Nvidia/Proshop nå 👌 Hvor? Ser "ikke på lager" hos nvidia. Lenke til kommentar
CookedBun Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Fant ut om denne forumen idag, leste meg igjennom tråden og tenkte, kan vel ikke være så ille å skaffe en founder kort vel. Kort sagt, nå er det helg. ble litt kjipt å skrive det ovenfor. siden jeg har skaffet kort så skal jeg ikke gate-keepe. vanligvis vil du nok refresh siden på nvidia for å kunne se om kortet har kommet på lager, men det tar fryktelig mye fokus og er ikke så kult å gjøre. gå inn på linken: https://notify-fe.plen.io/ velg land Norge og ha på lyd. siden vil gi alarm om kortet er tilgjengelig med link til siden. Endret 5 timer siden av CookedBun 2 1 2 Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Rent juridisk kan man ikke kansellere ordre til en kunde. Lenke til kommentar
black Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden DeviantFractal skrev (13 minutter siden): Fikk kjøpt 5090 FE gjennom Nvidia/Proshop nå 👌 Hvordan? Link? Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) black skrev (48 minutter siden): Hvordan? Link? Flaks. Refreshet tilfeldigvis nettbutikken til Nvidia, og da ble kjøpsknappen grønn etter refresh. Endret 4 timer siden av DeviantFractal Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden CookedBun skrev (51 minutter siden): Fant ut om denne forumen idag, leste meg igjennom tråden og tenkte, kan vel ikke være så ille å skaffe en founder kort vel. Kort sagt, nå er det helg. ble litt kjipt å skrive det ovenfor. siden jeg har skaffet kort så skal jeg ikke gate-keepe. vanligvis vil du nok refresh siden på nvidia for å kunne se om kortet har kommet på lager, men det tar fryktelig mye fokus og er ikke så kult å gjøre. gå inn på linken: https://notify-fe.plen.io/ velg land Norge og ha på lyd. siden vil gi alarm om kortet er tilgjengelig med link til siden. Funket APIet ved dette droppet? Funket ikke med 5080 FE droppet tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå