Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Adrgha skrev (17 minutter siden):

Var en bot fra en tysk Discord som tok alt sammen. Botten heter KSB Test v.1.1. Den skrapet aller API-lenker, og autokjøpte alle RTX 5090 og 5080 FE mellom kl. 14:18 og 14:27.

Proshop har svar dette på en e-post (oversatt fra tysk):

"I cannot tell you exactly what went wrong here, but no 5090 FEs have been shipped by us yet and no other customers are being given preferential treatment. The release of these models is still pending and Nvidia decides exactly when this will take place."

Hvordan man skal tolke det svaret, er noget uklart. Tviler på at ordrene kanselleres, selv om både Nvidia og Proshop er klar over hva som skjedde, og det har kommet ut offentlig.

EDIT:

Så denne nå

HCWbkS.webp.ef686d40bc5080728ad30212685bbd6f.webp

Endret av DeviantFractal
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DeviantFractal skrev (26 minutter siden):

Var en bot fra en tysk Discord som tok alt sammen. Botten heter KSB Test v.1.1. Den skrapet aller API-lenker, og autokjøpte alle RTX 5090 og 5080 FE mellom kl. 14:18 og 14:27.

Proshop har svar dette på en e-post (oversatt fra tysk):

"I cannot tell you exactly what went wrong here, but no 5090 FEs have been shipped by us yet and no other customers are being given preferential treatment. The release of these models is still pending and Nvidia decides exactly when this will take place."

Hvordan man skal tolke det svaret, er noget uklart. Tviler på at ordrene kanselleres, selv om både Nvidia og Proshop er klar over hva som skjedde, og det har kommet ut offentlig.

EDIT:

Så denne nå

HCWbkS.webp.ef686d40bc5080728ad30212685bbd6f.webp

Burde ikke dette være en grei sak?

Legg ut kortene på nytt, og slett kontoene til idiotene som kjørt har disse bot/scriptene.

Kortene får de jo solgt uansett.

Endret av Paxville
Lenke til kommentar

Fant ut om denne forumen idag, leste meg igjennom tråden og tenkte, kan vel ikke være så ille å skaffe en founder kort vel. Kort sagt, nå er det helg. 

ble litt kjipt å skrive det ovenfor. siden jeg har skaffet kort så skal jeg ikke gate-keepe. vanligvis vil du nok refresh siden på nvidia for å kunne se om kortet har kommet på lager, men det tar fryktelig mye fokus og er ikke så kult å gjøre.

gå inn på linken:

https://notify-fe.plen.io/

velg land Norge og ha på lyd. siden vil gi alarm om kortet er tilgjengelig med link til siden.

image.png.6e53b5977b2ad75f53863959e9c93b14.png

Endret av CookedBun
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
CookedBun skrev (51 minutter siden):

Fant ut om denne forumen idag, leste meg igjennom tråden og tenkte, kan vel ikke være så ille å skaffe en founder kort vel. Kort sagt, nå er det helg. 

ble litt kjipt å skrive det ovenfor. siden jeg har skaffet kort så skal jeg ikke gate-keepe. vanligvis vil du nok refresh siden på nvidia for å kunne se om kortet har kommet på lager, men det tar fryktelig mye fokus og er ikke så kult å gjøre.

gå inn på linken:

https://notify-fe.plen.io/

velg land Norge og ha på lyd. siden vil gi alarm om kortet er tilgjengelig med link til siden.

image.png.6e53b5977b2ad75f53863959e9c93b14.png

Funket APIet ved dette droppet? Funket ikke med 5080 FE droppet tidligere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...