Mala Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden simalarion skrev (1 minutt siden): Synes eksistrende emne er innenfor til å bruke til dette uansett, eller? "RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?" Ja, har sett leifen på Rykter for lenge siden, men synes det var litt artig så lot det stå Ja er jo god og varm denne tråden her, men da må det begrenses til KUN innlegg som inneholder link til produkt, og da føler jeg denne kanskje har utspillt sin rolle siden folk allerede er varme i trøya her 😛 Lenke til kommentar
Otaconmg Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Det er fortsatt mulig å bestille fra Elkjøp, men tidligst levering av noe 5080 er midten av februar (Tvilsomt). Når det gjelder Komplett så er jeg ikke overrasket. 5090 kan man også bestille fra Elkjøp, men da ikke for idag. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden JarleGutt skrev (Akkurat nå): Komplett er fortsatt nede, når jeg prøver sjekke handlekurv... Komplett har vært helt krise, ikke noe som gikk knirke fritt der, lagerstatusene er heller ikke riktig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Fikk bestilt 5090 hos Elkjøp og Proshop, men helvete da Gigabyte 😕 Samme som sist gang. Ventepølser. Ett 5080 Suprim Soc Endret 10 timer siden av BadCat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) BadCat skrev (45 minutter siden): Fikk bestilt 5090 hos Elkjøp og Proshop, men helvete da Gigabyte 😕 Samme som sist gang. Ventepølser. Ett 5080 Suprim Soc Ja stod over Gigabyte muligheten. Ser det enda er mulig å bestille dog. Endret 10 timer siden av Uderzo Fjernet død lenke i sitat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Det kommer nok inn noen andre kort i løpet av den kommende uka. Kort som ikke var inne nå. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Ser ut som om Komplett har 2 5090 kort inne, dyre modeller Endret 10 timer siden av JarleGutt Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Her er det bare å slå til: 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) 1 minute ago, Adrgha said: Her er det bare å slå til: /myser over mot Badcat... Her er det gambling, basert på 2 forrige gen releaser. Er jo fortsatt 5090 kort til salgs, LANGT lavere enn 45 000. Og selv om ikke det hadde vært det, så er man hakke gal om man betaler 10 000 mer enn dyreste kortene. Endret 10 timer siden av JarleGutt Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden JarleGutt skrev (5 minutter siden): /myser over mot Badcat... Her er det gambling, basert på 2 forrige gen releaser. Er jo fortsatt 5090 kort til salgs, LANGT lavere enn 45 000. Og selv om ikke det hadde vært det, så er man hakke gal om man betaler 10 000 mer enn dyreste kortene. Det verste er at han sikkert får solgt det. Ser han har lagt ut et MSI-kort til samme pris også. Også har du dette: Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg trykkte feil. Rotet meg inn på Gigabyte Gaming i stedet for MSI Gaming Trio 😕 Da jeg innså fadesen, var det for sent. Som positivt fikk jeg bestilt 5080 Liquid Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Om min opprinnelige plan fortsatt var det at jeg skulle kjøpe RTX 5090/RTX 5080 (9070 xt) ved release pga min 10% kupong hos komplett så hadde jeg vært grinete, det er reint kaos på den siden. Forsøkte et pr av de i prisklassen 14 500 kr som skulle vare på lager men "varen du forsøker bla bla er ikke på lager" , men det hadde blitt for å beholde selv uansett. Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Var det ingen FE tilgjengelig? Jeg kom ikke inn på siden en gang... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2 minutes ago, Adrgha said: Det verste er at han sikkert får solgt det. Ser han har lagt ut et MSI-kort til samme pris også. Også har du dette: Skal slite med å få solgt de der, når det fortsatt er kort til salgs, og det kommer inn flere i nærmeste ukene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Som et plaster på såret så er jo Intel sin FE versjon av B580 på lager igjen hehe: https://www.komplett.no/product/1317383/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/intel-arc-b580-limited-edition?queryid=29daa455b9ba815dbd8cf1ed6b140e20&sort=None Skal ikke så mye ytelse fra Intel til dog før de kan starte å yppe seg med Midrange, må heie litt der altså 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Andre som ikke kommer inn i handlevognen? Lenke til kommentar
Otaconmg Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Olsenhower skrev (Akkurat nå): Andre som ikke kommer inn i handlevognen? Gjelder hele nettsiden til Komplett 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Alesis skrev (3 minutter siden): Var det ingen FE tilgjengelig? Jeg kom ikke inn på siden en gang... Var out of stock på sekundet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden (endret) Olsenhower skrev (2 minutter siden): Andre som ikke kommer inn i handlevognen? Stemmer det funker ikke heller her, ingenting funker for meg. Forsøkte med B580 nå som det ikke er i nærheten av samme trykket på... ingenting i handlekurven Hæææ? Endret 10 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden https://status.komplettgroup.com/6hcfjta7oskf/1308107 ikke at det føles som den viser korrekt status der, da jeg heller ikke får sjekket vognen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå