Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

simalarion skrev (1 minutt siden):

Synes eksistrende emne er innenfor til å bruke til dette uansett, eller?

"RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?"

Ja, har sett leifen på Rykter for lenge siden, men synes det var litt artig så lot det stå

Ja er jo god og varm denne tråden her, men da må det begrenses til KUN innlegg som inneholder link til produkt, og da føler jeg denne kanskje har utspillt sin rolle siden folk allerede er varme i trøya her 😛

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (45 minutter siden):

Fikk bestilt  5090 hos Elkjøp og Proshop, men helvete da Gigabyte 😕 Samme som sist gang. Ventepølser. Ett 5080 Suprim Soc

Ja stod over Gigabyte muligheten. Ser det enda er mulig å bestille dog.

Endret av Uderzo
Fjernet død lenke i sitat
Lenke til kommentar
1 minute ago, Adrgha said:

Her er det bare å slå til:

Skjermbilde 2025-01-30 153316.png

/myser over mot Badcat...

Her er det gambling, basert på 2 forrige gen releaser. Er jo fortsatt 5090 kort til salgs, LANGT lavere enn 45 000. Og selv om ikke det hadde vært det, så er man hakke gal om man betaler 10 000 mer enn dyreste kortene.

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar
JarleGutt skrev (5 minutter siden):

/myser over mot Badcat...

Her er det gambling, basert på 2 forrige gen releaser. Er jo fortsatt 5090 kort til salgs, LANGT lavere enn 45 000. Og selv om ikke det hadde vært det, så er man hakke gal om man betaler 10 000 mer enn dyreste kortene.

Det verste er at han sikkert får solgt det. Ser han har lagt ut et MSI-kort til samme pris også.

Også har du dette:

Skjermbilde 2025-01-30 153932.png

Lenke til kommentar

Om min opprinnelige plan fortsatt var det at jeg skulle kjøpe RTX 5090/RTX 5080 (9070 xt)  ved release pga min 10% kupong hos komplett så hadde jeg vært grinete, det er reint kaos på den siden.

Forsøkte et pr av de i prisklassen 14 500 kr som skulle vare på lager men "varen du forsøker bla bla er ikke på lager" , men det hadde blitt for å beholde selv uansett.

Lenke til kommentar
Olsenhower skrev (2 minutter siden):

Andre som ikke kommer inn i handlevognen?

Stemmer det funker ikke heller her, ingenting funker for meg. Forsøkte med B580 nå som det ikke er i nærheten av samme trykket på... ingenting i handlekurven

Hæææ?

image.thumb.png.ac6608b8b54480a84a0b289e7547de1e.png

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...