simalarion Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden (endret) Du kan bestille RTX 5090 nå på komplett, så de hadde 15.. Oppe igje nå https://www.komplett.no/product/1319408/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-geforce-rtx-5090-gaming-trio-oc Endret 8 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Artig å følge med på kaoset samme opplegg som har skjedd flere år på rad 😅 2 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden BadCat skrev (4 minutter siden): Alt utsolgt hos Proshop og Komplett krasjet Og Elkjøp giddet ikke å legge de ut til klokken 15. 😋 Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Ser ut som det var ekstra lurt å forhåndskjøpe en 5080 Fra Tek.no Endret 7 timer siden av Scrub Lord 2 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 15:07 var første på Finn: 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden https://www.komplett.no/product/1318013/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-geforce-gtx-5080-oc 50 stk på lager av RTX 5080.. Dere skal nok få dere et av disse (?) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 2 minutes ago, jagt said: 15 stk av MSI-kortet til over 35k på lager hos Komplett. Ganske typisk at de får flest av de latterlig dyre utgavene. Gaming er mellomklassen og nå har det kommet en ny modell mellom den og Suprim. De dyre utgavene kommer visst ikke i salg før om ei uke. 6. februar i USA, uvisst hva som gjelder for Europa. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 1 minute ago, simalarion said: https://www.komplett.no/product/1318013/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-geforce-gtx-5080-oc 50 stk på lager av RTX 5080.. Dere skal nok få dere et av disse (?) Det er utsolgt. Bare fantomvisning. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 8 minutes ago, simalarion said: Ikke på lager før 15: Dette viser vell bare at folk kjøper uansett som er litt trist egentlig Den gikk rett fra kommende til ikke på lager, har de i det hele tatt hatt kort på lager? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) https://www.elkjop.no/product/gaming/pc-komponenter/grafikkort-gpu/palit-geforce-rtx-5080-gamerock-oc-grafikkort-16gb-gddr7-ram/891937 Fortsatt 5 på lager om det stemmer. Edit: Utsolgt Endret 8 timer siden av aBadMan Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Komplett får det til "ASUS Prime GeForce GTX 5080 OC" noen år siden GTX navnet gitt 1 Lenke til kommentar
Lolhugz Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Fikk bestilt 5090 TUF fra Elkjøp. men er visst kun på nettlager den 10. mars Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden (endret) Siden til komplett er legendarisk Ræva egnet til dette. @aBadMan - jeg fikk bestilt på elkjøp ja, men betalte ikke.. trolig borte nå dog edit Der var de borte ja.. Jeg gidder ikke viderssalg greiene uansett, jeg ble bombe sikker på at jeg beholder mitt RTX 4090 etter testene som rullet inn i går. Endret 8 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Ser ut som Elkjøp har noen kort ute nå, for de som må ha. Lenke til kommentar
kjetass Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Fikk gjennomført et kjøp hos Elkjøp. Sto på lager da jeg la det til i handlekurv. Nå forventet levering 11. mars 😛 Endret 8 timer siden av kjetass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hvem tar ansvaret for å lage 5090 tilgjengelighets tråden? 😛 Eller omdøpes denne lol Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Mala skrev (1 minutt siden): Hvem tar ansvaret for å lage 5090 tilgjengelighets tråden? 😛 Eller omdøpes denne lol Synes eksistrende emne er innenfor til å bruke til dette uansett, eller? "RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?" Ja, har sett leifen på Rykter for lenge siden, men synes det var litt artig så lot det stå 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Komplett er fortsatt nede, når jeg prøver sjekke handlekurv... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå