Diskusjon.no Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Dette er alle AI-nyhetene i iOS 18.1. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Sitat Nå kan du ta opp samtaler direkte på iPhonen Lol, dette har jeg har mulighet til på mang en mobiltelefon opp igjennom årene. Utrolig at iPhone ikke har hatt dette før nå 😂 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober 18 minutes ago, Kajac said: Utrolig at iPhone ikke har hatt dette før nå iPhone har hatt dette før nå, men det har ikke vært som en integrert del av OS'et. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober nebrewfoz skrev (1 time siden): iPhone har hatt dette før nå, men det har ikke vært som en integrert del av OS'et. "There's An App For That" Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Kjøpte Ulefone Armor 12 5G i fjol der kan man ta opp samtalen mobilen jeg kjøpte til pappa i 2019 kunne man også ta opp samtaler med en knapp pappa alltid kom borti når han tok mobilen han sovnet inn 16 Desember 2023 og når jeg savner han så hører jeg på samtalene han hadde med folk så jeg har stemmen hans 😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå