sfRoyal Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) GameSpy suger spy!! Gå rett over til The All Seeing Eye, slipper all den reklamen og registreringa. Støtte for fler spill, flere valg, muligheter, oversikt. Du kan bestemme alt i det programmet, farger og slikt. Søk etter servere på ip, net el lan. +++ Prøv det i en uke å se! vel, med muligheter mente jeg mer enn å kunne velge farge på serverlista. men PBF - QM hadde akkurat det jeg trengte, AKKURAT! -mulighet for buddylist -mulighet for å sende filer -mulighet for å ha favorittserverlist -mulighet for å lett kunne joine en passende server utifra diverse kriterier -mulighet for å se hvor kameratene dine spiller, om de spiller, joine deres server osv hvis du spiller BF/mods til BF, anbefaler jeg dette programmet på det sterkeste Endret 20. januar 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg synes vel ikke akkurat at Gamespy stinker, det har tross alt ganske mange flere funksjoner enn ASE. Jeg har dessuten registrert GS og siden jeg var en av de aller første så fikk jeg livstid medlemskap for et par $, så reklame er keg ikke plaget av. Den innebygde voice chatten brukte jeg litt før. (Nå bruker vi kun TS). Men jeg bruker også stortsett kun ASE. Har akkurat de funksjonene JEG trenger og er enkelt og greit. Det er noen som spill som kun støtter GS, som Rise of Nations f.eks. Da bruker jeg GS. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) uten og være for streng GS suger så hardt at jeg hadde trengt psykolog hjelp etter mere en 1 dag med den smørja der!!! heldigvis avinstalerte jeg det fort!! EYE er jo konge da, KJAPP og brukervennlig! men hver sin smak! Endret 21. januar 2004 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 vel, med muligheter mente jeg mer enn å kunne velge farge på serverlista. men PBF - QM hadde akkurat det jeg trengte, AKKURAT! -mulighet for buddylist -mulighet for å sende filer -mulighet for å ha favorittserverlist -mulighet for å lett kunne joine en passende server utifra diverse kriterier -mulighet for å se hvor kameratene dine spiller, om de spiller, joine deres server osv hvis du spiller BF/mods til BF, anbefaler jeg dette programmet på det sterkeste Oi, her ramses det opp ALLE funksjonene til ASE, med unntak av å "sende filer". Kunne ikke tenke meg en mer ubrukelig funksjon i en server browser.. Og hvor er mitt ASE hjertebarn: Autojoin? (automatisk retry på full server) Gamespy har voldt meg MYE smerte og bannskap når det har vært her på maskina, rett og slett fordi det suger hardt, blinker, lager masse lyder og smeller opp pop-ups midt i trynet mitt. Gamespy: tidenes Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det at du ikkje vil kjøpe eit spill fordi det berre kan brukast gjennom GSA er idiotisk...da kan ikkje det spillet bety masse for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå