Tussi Skrevet i går, 10:36 Rapporter Del Skrevet i går, 10:36 Gjest 4ce40...1be skrev (37 minutter siden): Har hørt remeron of tolvon er tilnærma samme…. merka du noe forskjell på de to mtp virkning/bivirknking? skjønner egentlig ikke at det er angst jeg har. Er jo helt gal 24/7 og er i en slags transe If husker ikke noe av gårsdagen eller natta. Føler meg såå utafor meg selv Anonymous poster hash: 4ce40...1be Har du problemer med dissosiering? Sterke traumer? Lenke til kommentar
Gjest 4ce40...1be Skrevet i går, 10:43 Rapporter Del Skrevet i går, 10:43 Tussi skrev (6 minutter siden): Har du problemer med dissosiering? Sterke traumer? Er ikke alt det jeg beskriver i HI en slags depersonalisering/derealisering? Troe jeg hae fått traume redaksjon av denne situasjonen. Som jg nevnte, Med utmattelse langvarig syk og isolert. Anonymous poster hash: 4ce40...1be Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 10:52 Rapporter Del Skrevet i går, 10:52 Gjest 4ce40...1be skrev (7 minutter siden): Er ikke alt det jeg beskriver i HI en slags depersonalisering/derealisering? Troe jeg hae fått traume redaksjon av denne situasjonen. Som jg nevnte, Med utmattelse langvarig syk og isolert. Anonymous poster hash: 4ce40...1be Jeg tror medisiner kan hjelpe til en viss grad med angst og depresjon .Men de andre tingene, og grunnlaget for angst og depresjon må tas tak i i terapi... medisiner er en krykke kun, desverre... Lenke til kommentar
Gjest 4ce40...1be Skrevet i går, 11:11 Rapporter Del Skrevet i går, 11:11 Tussi skrev (16 minutter siden): Jeg tror medisiner kan hjelpe til en viss grad med angst og depresjon .Men de andre tingene, og grunnlaget for angst og depresjon må tas tak i i terapi... medisiner er en krykke kun, desverre... Jo men trenger jo en lettelse i symptomer. Er jo havna i et traume og ikke noe jg «kan ta tak i». Terapi fungerer ikke med de symltomene der Trenger hjelp til å hvile og merka du no forskjell på remeron of tolvon? Anonymous poster hash: 4ce40...1be Lenke til kommentar
NatNat Skrevet i går, 11:12 Rapporter Del Skrevet i går, 11:12 2 hours ago, Tussi said: Jeg har hatt sånn ekstrem angst/stress ja, og ikke så mye kobler helt ut... Men jeg tenker efexor, dvs venlafaksin kan være verdt å prøve Tar ikke all angsten, det er en grunn til den i utgangspunktet,.Men tar mye ikke anbefal ham Venlafaxin, det er et mareritt å stoppe... Det verste. Jeg ønsket jeg hadde aldri starta med den.. Lenke til kommentar
Gjest 4ce40...1be Skrevet i går, 11:18 Rapporter Del Skrevet i går, 11:18 NatNat skrev (5 minutter siden): ikke anbefal ham Venlafaxin, det er et mareritt å stoppe... Det verste. Jeg ønsket jeg hadde aldri starta med den.. Kommer ikke til å tørre venlafaksin nei😪 men kanskje Brintellix….? Anonymous poster hash: 4ce40...1be Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 11:23 Rapporter Del Skrevet i går, 11:23 Gjest 4ce40...1be skrev (11 minutter siden): Jo men trenger jo en lettelse i symptomer. Er jo havna i et traume og ikke noe jg «kan ta tak i». Terapi fungerer ikke med de symltomene der Trenger hjelp til å hvile og merka du no forskjell på remeron of tolvon? Anonymous poster hash: 4ce40...1be Jeg slutta på begge pga vektøkning.... remeron var verst NatNat skrev (10 minutter siden): ikke anbefal ham Venlafaxin, det er et mareritt å stoppe... Det verste. Jeg ønsket jeg hadde aldri starta med den.. Jeg har aldri prøvd å slutte på den, begynte i mai, håper jeg kan ta den resten av livet... Men hvis en har som mål midlertidig bruk så er den kanskje ikke den beste... 1 Lenke til kommentar
NatNat Skrevet i går, 11:28 Rapporter Del Skrevet i går, 11:28 3 minutes ago, Tussi said: Jeg slutta på begge pga vektøkning.... remeron var verst Jeg har aldri prøvd å slutte på den, begynte i mai, håper jeg kan ta den resten av livet... Men hvis en har som mål midlertidig bruk så er den kanskje ikke den beste... Har du noen gang glemt å ta en dose ? Det er et mareritt.. Jeg har vært på Effexor i mange år men i det siste, virker det ikke like bra som før.. Jeg har prøvd å kutte ned, det er forferdelig vanskelig å slutte med den.. Lenke til kommentar
Gjest 4ce40...1be Skrevet i går, 11:29 Rapporter Del Skrevet i går, 11:29 Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg slutta på begge pga vektøkning.... remeron var verst Jeg har aldri prøvd å slutte på den, begynte i mai, håper jeg kan ta den resten av livet... Men hvis en har som mål midlertidig bruk så er den kanskje ikke den beste... Åja, men merka du no psyksiKe bivirknknher/forveerring/virkning of forskjell mellom remeron og tolvon? Anonymous poster hash: 4ce40...1be Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 11:49 Rapporter Del Skrevet i går, 11:49 NatNat skrev (18 minutter siden): Har du noen gang glemt å ta en dose ? Det er et mareritt.. Jeg har vært på Effexor i mange år men i det siste, virker det ikke like bra som før.. Jeg har prøvd å kutte ned, det er forferdelig vanskelig å slutte med den.. Har vel glemt en, men det var kort tid etter jeg startet.... håper effekten holder seg... Men har hørt at den er dritkjip å slutte på pga kort halveringstid LG store bivirkninger... lykke til🥰 Gjest 4ce40...1be skrev (17 minutter siden): Åja, men merka du no psyksiKe bivirknknher/forveerring/virkning of forskjell mellom remeron og tolvon? Anonymous poster hash: 4ce40...1be Nei,.merka egentlig ikke noe .jeg pleier ikke å få så mange bivirkninger av AD, men merka ingen effekt på angsten ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå