Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Antidepressiva


Gjest 4ce40...1be

Anbefalte innlegg

Gjest 4ce40...1be

Hei. Har noen noen innspill eller erfaring til meg?

Hvorfor er det ikke slik at alle antidepressiva fungerer? Kan man tenke seg at der er vits å prøve flere?

Jeg kan ikke bruke ssri, hae forsøkt remeron. Ble veldig deprimert og rar mens jeg stod på remeron. 
 

Men jeg er så dårlig. Svinger mellom kjempestress-angst-aktivert og helt fjern trykk i hele huet utafor meg selv. Innesperret i et skal. Bedøva sanser. Depersonalisering. Kogntiv svikt, hjerentåke. Klarer ikle tenke. Frakobla følelsesmessig. 
Klarer ikke skjerpe meg ut av det.
Kan noen kjenne igjen dette ved depresjon/angst?

Jeg er langvarig syk antagelig med utmattelse tilstand og jeg tenker noe kan skuldes det i seg selv, pluss at man naturlig nok blir rar av å ligge inne alene over lang tid og kanskje blir deprimert av det?

Hva tenker dere om nytt forsøk med antidepressiv? Noen med erfaring eller lignende opplevelse som har innspill ellee tips eller kunnskap om hvilken ad som kan være neste forsøk, eller om det har noe for seg med nevnte symptombilde?

per nå bruker jeg alimemazin for søvn- vet ikke om Den evt kan gi noen av symptomene

setter pris på innspill. Trenger litt kjøtt på beinet før snakke med legen igjen ☺️

Anonymous poster hash: 4ce40...1be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...