Gå til innhold

Laptop, lite støy, god touchpad, matt skjerm. Max 9000

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en ny laptop.

Det aller viktigste er at den er:

• Støysvak
  • Touchpaden er god, men trenger ikke være stor. Nesten bedre med en liten.
  • Skjermen må være matt og IPS.

Har ikke helt landet på om det skal være 14 eller 15 tommer, så er åpen for begge deler. 

Ellers har jeg ikke spesielle krav til spesifikasjoner, men det er kjekt å gjøre et godt kjøp. Kan like gjerne kjøpe noe til 5000 kroner med lavere specs enn en til 9000, så lenge kriteriene over er ivaretatt.

Skal brukes i hovedsak til nettsurfing, men fint om den kan kjøre Football Manager.

Noen gode tips der ute? :)

Endret av leedsunited
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også ute etter ny laptop. I stedet for å lage ny tråd bøller jeg meg inn her siden mine kriterier er ganske lik dine, støysvak, matt skjerm. I tillegg trenger jeg litt futt i maskinen, skal spille mye. Gjerne også med sim-kort port. Pris under 20 000,-. 

Noen som kan anbefale noe? 

Endret av doktorspiff
Lenke til kommentar
doktorspiff skrev (27 minutter siden):

Jeg er også ute etter ny laptop. I stedet for å lage ny tråd bøller jeg meg inn her siden mine kriterier er ganske lik dine, støysvak, matt skjerm. I tillegg trenger jeg litt futt i maskinen, skal spille mye. Gjerne også med sim-kort port. Pris under 20 000,-. 

Noen som kan anbefale noe? 

Lag egen tråd. Du ser etter en helt annen type PC. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (På 27.10.2024 den 10:20 AM):

Hatt forgjengeren til denne i 2 år nå, meget fornøyd med støynivå, skjerm og touchpad.

https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc/barbar-pc/lenovo-yoga-pro-7-r7-8hs16512-145-barbar-pc/767135

Stor sannsynlighet for tilbud under black friday på denne.

Takk for tips, den ser for så vidt ikke dum ut, men ser ut som den får kritikk for en del støy ved tung last: https://www.tek.no/produkter/27604/lenovo-yoga-pro-7-145-2024?srsltid=AfmBOoosRfJ5d3ZD7ILbygWBvblqxb1yo3JDYjvKxGRuU2hCgdYVW8dR

Lenke til kommentar

Alle Windows bærbare med Intel/AMD cpu og cpu vifte vil nok støye under hard belastning. Kan ofte reduseres ved å justere settinger/ lavere ytelse. Men det viktigste er at en ikke får en som er plagsom på lav/middels belastning.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...