peterjohn Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Hei, Jeg lurer på hvor jeg kan finne battericellene til biltema elsykkelbatteri. Er det mulig å kjøpe de på en eller annen butikk i Bergen eller kanskje på nett? Jeg har ikke åpnet det defekte batteriet, men jeg kan bytte ut battericellene. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Den har sannsynligvis 40 stk. 18650 battericeller med 2500mah kapasitet. Det er en jobb for profesjonelle å renovere en slik batteripakke. Battericellene sveises og dersom man gjør feil eksploderer de. 1 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober peterjohn skrev (21 timer siden): Hei, Jeg lurer på hvor jeg kan finne battericellene til biltema elsykkelbatteri. Er det mulig å kjøpe de på en eller annen butikk i Bergen eller kanskje på nett? Jeg har ikke åpnet det defekte batteriet, men jeg kan bytte ut battericellene. Biltema i Bergen har komplett batteri på lager for kr. 2299 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå