Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på foreleser

Gjest fee74...59b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 7c921...7fa

Noe å tenke på: Blant filmstjerner og andre celebriteter er store "age gaps" snarere regelen enn unntaket -- og da er det kult og spennende og glamorøst. Kom akkurat over denne saken i VG, som er en avis jeg ikke vanligvis leser:

https://www.vg.no/rampelys/i/EyKOoG/richard-gere-om-kona-trodde-jeg-var-george-clooney

Richard Gere om kona: –⁠ Trodde jeg var George Clooney

Hollywood-stjernen Richard Gere (75) avslører at kona Alejandra Silva (41) ikke visste hvem han var da de møttes.

– Hun hadde ingen anelse. Hun så ikke filmer, noe som var flott. Jeg var veldig glad for det, sier Gere i et rød løper-intervju med Elle Spain.

Det skriver People Magazine.

Da bryter kona Alejandra Silva bryter inn og sier at hun visste hvem Gere var, men at hun ikke hadde sett mange av filmene hans.

Noe ektemannen med et glimt i øyet parerer med følgende replikk:

– Hun trodde jeg var George Clooney, men bortsett fra det visste hun nøyaktig hvem jeg var.

Paret giftet seg i en hemmelig seremoni i april 2018.

De har to sønner sammen, Alexander (5) og James (4). Gere er også bonuspappa til Silvas 11 år gamle sønn Albert fra et tidligere forhold.

Selv har Gere sønnen Homer (24) med ekskona Carey Lowell (63).

I et intervju med «The Tonight Show» forrige uke fortalte Gere at familien nå forbereder seg på å flytte til Madrid for å være nærmere Silvas slektninger.

– Jeg elsker konen min. Hun er utrolig, en fantastisk mor. Barna er friske og lykkelige. Selvfølgelig er det ingenting som er viktigere enn det, sa Gere.

I en alder av 75 år jobber Gere stadig som skuespiller. Han er på tampen av 2024 aktuell med TV-serien «The Agency» og med filmen «Oh, Canada».

Anonymous poster hash: 7c921...7fa

Lenke til kommentar

Gere var alderspensjonist allerede før sønnene Alexander og James ble født. Å drive som småbarnspappa i den alderen må være temmelig rart. Ut fra beskrivelsen om at de vil flytte til Madrid for å komme nærmere familien til Silva så høres det ut som de trenger litt mer barnepass enn i dag. Kanskje noen yngre voksne som kan trå til. Geres praktiske rolle i familien kan kanskje best beskrives som "bestefar", bare at det mangler et slektsledd i mellom. Hvis en ekte forelder dør er det jo ikke helt uvanlig at besteforeldre trør til ioog hjelper som en reservefoelder. Jeg tror Gere kan føle seg litt sånn.

En annen ting som må være rart er samtalene mellom Gere 75 og Kona på 41. Det må jo dukke opp et og annet tema som de overhodet ikke har samme forutsetninger for å være på bølgelenge om. "Skal vi mimre litt om månelandingen i 69? - Ups, bare glem det". "Det der minner meg om Teletubbies som jeg så da jeg var liten" - "WTF er teletubbies?". "Nei, glem TV, la oss høre på litt musikk og svinge oss litt - Beatles eller Bill Haley"? "WTF er det? - Kan vi ikke høre på Spice girls eller Britney Spears", "WTF er det for noe?". For ikke å nevne politikk, filmer, osv. Føler de seg ikke litt ute av sync med hverandres liv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...