Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på foreleser

Gjest fee74...59b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fee74...59b
PgUp skrev (9 timer siden):

Sikkert gutt 14 bak denne

Ja selvfølgelig. Ingen kvinner over 18år har seksualdrifter. 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Simen1 skrev (1 time siden):

Gutt mentalt 14, på papiret noe mer. (Siden han bruker ordet foreleser, ikke lærer)

Helt ærlig. Jeg synes synd i dere om dette er så ute på viddene at dere aldri kunne tenkt i de baner selv. Å det at dere automatisk går ut fra at «dette må være en gutt, en liten en som sådan».

Har dere ikke opplevd damer som er seksuelle og setter pris på nærhet? Er dere i et forhold, samboerskap eller gift med noen hvor dere får dyppe løken en gang i uka, kanskje ikke det engang? Det må være utrolig trist å leve slik, men you do you. 

Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b skrev (27 minutter siden):

Helt ærlig. Jeg synes synd i dere om dette er så ute på viddene at dere aldri kunne tenkt i de baner selv. Å det at dere automatisk går ut fra at «dette må være en gutt, en liten en som sådan».

Har dere ikke opplevd damer som er seksuelle og setter pris på nærhet? Er dere i et forhold, samboerskap eller gift med noen hvor dere får dyppe løken en gang i uka, kanskje ikke det engang? Det må være utrolig trist å leve slik, men you do you. 

Det er forskjell på å ha tanker og agere på disse. Den psykiske mekanismen som holder igjen litt slik at vi tar færre ukloke valg heter impulskontroll. Og det er den de aller fleste i denne tråden appellerer til hos deg.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest fee74...59b said:

Det er forskjell på å være seksuelle og å være idioter. Du går etter en person som potensielt kan miste jobben om han gir etter for dine tilnærmelser. Det er naturligvis ikke greit å møte deg sålenge han er din foreleser. I tillegg vet du ikke noe om han allerede er opptatt eller ikke.

Hvis du ikke ser forskjell på det og å nærhet i et parforhold er det ikke håp for deg, og det er derfor du fremstår som "gutt 14".

Endret av Reg2000
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b skrev (20 timer siden):

Hei. Er student og har en utrolig sexy foreleser. Det er en viss aldersforskjell her, noe som gjør det hele enda mer tennende. 

Jeg har lyst til å gjøre et fremstøt, men vil ikke være for påtrengende eller på andre måter gjøre han ukomfortabel. Hvordan vise dette på en måte som er ok, både dersom han er interessert eller ikke? 

Vil ikke bli kastet ut av campus for å ha trakassert læreren, liksom. 

Bare flørt i vei er mitt råd og vis at du er interessert. Det er jo ikke noe galt i det. Ingen mann vil føle dette som noe problem overhodet. Tvert imot.

Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b skrev (1 time siden):

Er bare at postene dine er så cringe og barnslige at det er vanskelig å tro dette er en voksen kvinne :p

Endret av PgUp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det skulle være omtrent risikofritt, i hvert fall juridisk/økonomisk for trådstarter å prøve seg så lenge det ikke "vipper over", for eksempel i trakassering. Foreleseren risikerer jobben hvis denne gir etter i stedet for å avvise fremstøtet. Et framstøt kan imidlertid ha sosiale følger, og trådstarter risikerer at andre tar over undervisningen underveis i studiet.

Jeg kjenner til ett tilfelle hvor en foreleser ble sammen med en av studentene. Jeg har ikke selv studert ved det aktuelle universitetet, men tilfellet er relativt godt kjent i de aktuelle akademiske kretser. Jeg skal ikke henge ham ut her, men og denne jobber fortsatt ved samme universitet. Jeg kjenner ikke alle detaljene, og det kan være at de ventet til studenten hadde fullført studiet/enheten før de formaliserte forholdet.

Foreleseren bør selvsagt si nei, og vil få alt ansvar og all skyld hvis, eller skal jeg si når, affæren blir kjent for andre. En affære mellom en student og en foreleser påvirker også alt fra universitetets omdømme til andre studenters rett til rettferdig vurdering og behandling av universitets ansatte, så er ikke en privatsak mellom to voksne.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Cascada81 skrev (2 minutter siden):

Det skulle være omtrent risikofritt, i hvert fall juridisk/økonomisk for trådstarter å prøve seg så lenge det ikke "vipper over", for eksempel i trakassering. Foreleseren risikerer jobben hvis denne gir etter i stedet for å avvise fremstøtet. Et framstøt kan imidlertid ha sosiale følger, og trådstarter risikerer at andre tar over undervisningen underveis i studiet.

Jeg kjenner til ett tilfelle hvor en foreleser ble sammen med en av studentene. Jeg har ikke selv studert ved det aktuelle universitetet, men tilfellet er relativt godt kjent i de aktuelle akademiske kretser. Jeg skal ikke henge ham ut her, men og denne jobber fortsatt ved samme universitet. Jeg kjenner ikke alle detaljene, og det kan være at de ventet til studenten hadde fullført studiet/enheten før de formaliserte forholdet.

Foreleseren bør selvsagt si nei, og vil få alt ansvar og all skyld hvis, eller skal jeg si når, affæren blir kjent for andre. En affære mellom en student og en foreleser påvirker også alt fra universitetets omdømme til andre studenters rett til rettferdig vurdering og behandling av universitets ansatte, så er ikke en privatsak mellom to voksne.

Ts virker ganske så intens, så hvis hun ikke tar et nei for et nei og fortsetter kan hun jo i verste fall bli bedt om å avslutte kurset vil jeg tro.  Og hvis dette er et studie med skikkethetsvurdering kan jo dette bli et tema hvis ts er svært grenseoverskridende...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Tussi skrev (1 minutt siden):

Ts virker ganske så intens, så hvis hun ikke tar et nei for et nei og fortsetter kan hun jo i verste fall bli bedt om å avslutte kurset vil jeg tro.  Og hvis dette er et studie med skikkethetsvurdering kan jo dette bli et tema hvis ts er svært grenseoverskridende...

Jøsses! Det var da voldsomt hvor langt du skulle dra den….. 

Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Palladio skrev (1 time siden):

Bare flørt i vei er mitt råd og vis at du er interessert. Det er jo ikke noe galt i det. Ingen mann vil føle dette som noe problem overhodet. Tvert imot.

Takk. Skal prøve det 😀

Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b skrev (2 timer siden):

Takk. Skal prøve det 😀

Bra. Du har ingenting å tape. Men mye å vinne på det. Hvis man er på en plass i samfunnet der det er farlig å uttrykke hva man føler seksuelt/emosjonelt om en annen person uavhengig av vedkommendes stilling, så er man på en så feil plass at alle og enhver må gjøre det motsatte av det disse syke normene forteller oss. 

Lenke til kommentar
Palladio skrev (3 timer siden):

Bra. Du har ingenting å tape. Men mye å vinne på det. Hvis man er på en plass i samfunnet der det er farlig å uttrykke hva man føler seksuelt/emosjonelt om en annen person uavhengig av vedkommendes stilling, så er man på en så feil plass at alle og enhver må gjøre det motsatte av det disse syke normene forteller oss. 

Det er da flere områder i samfunnet det er alt fra upassende til ulovlig å gi uttrykk for seksuell interesse overfor konkrete andre. Trenger vel ikke lage en liste her? Å flagge seksuell interesse for en som kan miste jobben ved gjengjeldelse, er jo bare dårlig gjort, selv om det er den andres ansvar å avvise tilnærmingen for å unngå konsekvenser. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Cascada81 skrev (15 timer siden):

Det er da flere områder i samfunnet det er alt fra upassende til ulovlig å gi uttrykk for seksuell interesse overfor konkrete andre.

Om noe er å anse som upassende eller ikke er jo kun en personlig mening. Det er derimot aldri ulovlig å uttrykke en slik interesse uansett hvem partene er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...