OMyre Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Kjør på, foreslå en trekant 🙈 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober OMyre skrev (5 minutter siden): Kjør på, foreslå en trekant 🙈 Det var dristig! men godt forslag. Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober (endret) Hvem har vel ikke hatt krusj på personer man stengt talt ikke burde? Min siste (før jeg møtte kona) var også foreleser på uni, og kan godt forstå det er fristende. Men som andre er inne på, om du så klarer å få til noe, tenk litt på den andre personen og risikoene h*n tar med å bli med på flørten. Risikerer jobb og karriere, potensielt familie. Så selv om du kan, kan du ikke ventet til h*n ikke er din foreleser lengre? Da er det jo rett frem å spørre ut personen eller gå mer rett på sak. Bruk heller tiden godt på å finne ut mer av personen, så har du større sjanser når tiden er moden Må ellers sies at jeg synes det var mye gretne kommenterer her. Skjerpings folkens! Endret 26. oktober av The Very End 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober OMyre skrev (33 minutter siden): Kjør på, foreslå en trekant 🙈 Hvem skal da være det tredje hjulet? Rektor eller en annen student? Jeg vil ikke anbefale TS å spørre om trekant med foreleseren, tror nok at stemningen kan bli litt flau etter dette. 1 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober The Very End skrev (11 minutter siden): Hvem har vel ikke hatt krusj på personer man stengt talt ikke burde? Min siste (før jeg møtte kona) var også foreleser på uni, og kan godt forstå det er fristende. Men som andre er inne på, om du så klarer å få til noe, tenk litt på den andre personen og risikoene h*n tar med å bli med på flørten. Risikerer jobb og karriere, potensielt familie. Så selv om du kan, kan du ikke ventet til h*n ikke er din foreleser lengre? Da er det jo rett frem å spørre ut personen eller gå mer rett på sak. Bruk heller tiden godt på å finne ut mer av personen, så har du større sjanser når tiden er moden Må ellers sies at jeg synes det var mye gretne kommenterer her. Skjerpings folkens! TAKK til deg. Høres ut som om de som frekventerer her er mor Theresa og jeg er Mussolini😇 Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Mr.Duklain skrev (9 minutter siden): Hvem skal da være det tredje hjulet? Rektor eller en annen student? Jeg vil ikke anbefale TS å spørre om trekant med foreleseren, tror nok at stemningen kan bli litt flau etter dette. Du sier noe der. Rektor og foreleser virker som en spennende kombinasjon. Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Gjest fee74...59b skrev (8 minutter siden): TAKK til deg. Høres ut som om de som frekventerer her er mor Theresa og jeg er Mussolini😇 Anonymous poster hash: fee74...59b Mindre Mussolini, mere Mata Hari. 😀 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Duriello skrev (4 minutter siden): Mindre Mussolini, mere Mata Hari. 😀 😂 ja ikke sant.. thats me.. 👺 #evil #cantcontrolthepussy Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Mr.Duklain skrev (30 minutter siden): Hvem skal da være det tredje hjulet? Rektor eller en annen student? Jeg vil ikke anbefale TS å spørre om trekant med foreleseren, tror nok at stemningen kan bli litt flau etter dette. Hva er det du vil anbefale, da? Hvis du ikke anbefaler å foreslå en trekant, har du andre anbefalinger du kan anbefale 🙊 Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Gjest fee74...59b skrev (Akkurat nå): Hva er det du vil anbefale, da? Hvis du ikke anbefaler å foreslå en trekant, har du andre anbefalinger du kan anbefale 🙊 Anonymous poster hash: fee74...59b Lukter trollepost av en eller annen grunn.. 3 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Å ligge seg til en god karakter er jo en grei taktikk det. Når man ikke har noe mellom øra, må man bruke det man har mellom beina. 3 1 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober flamethower1234 skrev (2 minutter siden): Lukter trollepost av en eller annen grunn.. Neida, det er seriøst, men jeg lo høyt da jeg leste svaret til mister ovenfor her. Fikk lyst til å tulle litt med det. Har nok av ting å henge fingrene i, om jeg ikke skal begynne å rådføre meg om oppdiktede fantasier på nett i tillegg. Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober :utakt skrev (1 minutt siden): Å ligge seg til en god karakter er jo en grei taktikk det. Når man ikke har noe mellom øra, må man bruke det man har mellom beina. Vet ikke helt med deg, men jeg har tatt godkjente tester og ifølge de er jeg kapabel til å være medlem i mensa, på en god dag. Men jeg har helt sikkert ikke så mye mellom ørene likevel… ☺️☺️ Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Gjest fee74...59b skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt med deg, men jeg har tatt godkjente tester og ifølge de er jeg kapabel til å være medlem i mensa, på en god dag. Men jeg har helt sikkert ikke så mye mellom ørene likevel… ☺️☺️ Anonymous poster hash: fee74...59b Det må ha vært en god dag der du har ligget med sensor, tenker jeg. 4 1 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober :utakt skrev (11 minutter siden): Det må ha vært en god dag der du har ligget med sensor, tenker jeg. Jada. Herlig! Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Gjest fee74...59b skrev (1 time siden): Vet ikke helt med deg, men jeg har tatt godkjente tester og ifølge de er jeg kapabel til å være medlem i mensa, på en god dag. Men jeg har helt sikkert ikke så mye mellom ørene likevel… ☺️☺️ Anonymous poster hash: fee74...59b Er ikke å så viktig hva en har mellom ørene, det som teller er hva en har mellom beina. 😁 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Mr.Duklain skrev (2 timer siden): Hvem skal da være det tredje hjulet? Rektor eller en annen student? Jeg vil ikke anbefale TS å spørre om trekant med foreleseren, tror nok at stemningen kan bli litt flau etter dette. Tenkte på dama til foredragsholder. Kanskje hun også har noen hemmelige fantasier, en er ofte for «redd» til å finne ut. Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober OMyre skrev (3 minutter siden): Er ikke å så viktig hva en har mellom ørene, det som teller er hva en har mellom beina. 😁 Dersom det er den som teller mest, er jeg godt på vei. Den er varm og trang Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Dette er en sånn tråd der en håper at ts poster med brukernavn ved en feil 😅 5 Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b Skrevet 26. oktober Rapporter Del Skrevet 26. oktober Tussi skrev (42 minutter siden): Dette er en sånn tråd der en håper at ts poster med brukernavn ved en feil 😅 Hihiihi.. men jeg er ekstra godt beskyttet fordi brukernavnet mitt ikke sier noe om hvem jeg er 😇 Det er type «frog2012» 😂 Anonymous poster hash: fee74...59b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå