Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på foreleser


Gjest fee74...59b

Anbefalte innlegg

Gjest fee74...59b

Hei. Er student og har en utrolig sexy foreleser. Det er en viss aldersforskjell her, noe som gjør det hele enda mer tennende. 
 

Jeg har lyst til å gjøre et fremstøt, men vil ikke være for påtrengende eller på andre måter gjøre han ukomfortabel. Hvordan vise dette på en måte som er ok, både dersom han er interessert eller ikke? 
 

Vil ikke bli kastet ut av campus for å ha trakassert læreren, liksom. 
 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fee74...59b skrev (19 minutter siden):

Hei. Er student og har en utrolig sexy foreleser. Det er en viss aldersforskjell her, noe som gjør det hele enda mer tennende. 
 

Jeg har lyst til å gjøre et fremstøt, men vil ikke være for påtrengende eller på andre måter gjøre han ukomfortabel. Hvordan vise dette på en måte som er ok, både dersom han er interessert eller ikke? 
 

Vil ikke bli kastet ut av campus for å ha trakassert læreren, liksom. 
 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Kanskje holde følelsene litt i sjakk og koble inn topplokket? Denne tråden minner meg om en tråd på KG der en kvinne var besatt av fastlegen sin. Vedkommende opprettet ørten hundre tråder om emnet.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Boing_80 skrev (10 minutter siden):

Kanskje holde følelsene litt i sjakk og koble inn topplokket? Denne tråden minner meg om en tråd på KG der en kvinne var besatt av fastlegen sin. Vedkommende opprettet ørten hundre tråder om emnet.

Ok. Kan ikke si at det ringer en bjelle. 

Når det er sagt har jeg ikke tenkt til å koble inn topplokket. 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Lenke til kommentar

Er jo mulig at foreleseren er gift? Uansett så ville jeg ha ventet ved eventuelle fremstøt til dere ikke har en foreleser student relasjon. Han kan nemlig ikke innlede en personlig relasjon med deg på dette tidspunktet. Et tips er også ikke å være for flørtende med ham, da dette nok vil føles ukomfortabel for ham nå.

Jeg har selv en jobb der jeg har en lignende relasjon med kvinner slik du og din foreleser har. Har skjedd mer enn en gang at kvinner har prøvd seg på meg (i et tilfelle har jeg blitt slått på rumpa), men jeg må holde en profesjonell standard, og måtte flere ganger irettesette kvinnene, og det vil nok skje med deg om du også prøver deg på noe. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Mr.Duklain skrev (6 minutter siden):

Er jo mulig at foreleseren er gift? Uansett så ville jeg ha ventet ved eventuelle fremstøt til dere ikke har en foreleser student relasjon. Han kan nemlig ikke innlede en personlig relasjon med deg på dette tidspunktet. Et tips er også ikke å være for flørtende med ham, da dette nok vil føles ukomfortabel for ham nå.

Jeg har selv en jobb der jeg har en lignende relasjon med kvinner slik du og din foreleser har. Har skjedd mer enn en gang at kvinner har prøvd seg på meg (i et tilfelle har jeg blitt slått på rumpa), men jeg må holde en profesjonell standard, og måtte flere ganger irettesette kvinnene, og det vil nok skje med deg om du også prøver deg på noe. 

Jeg skal da ikke slå stakkaren på rumpa. Det er jo langt over streken. 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Lenke til kommentar

Tyder på ensomhet når TS sitter og ser på foreleseren dagen lang og så begynner å dagdrømme han naken..

Hvorfor ikke bare oppsøke ekte sjekkearenaer og bli kjent med en annen? Det er jo mange fisk i havet.. Du kommer til å få dagdrømmer om den andre i forelesningene i stedet for. Mye bedre for alle parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b skrev (1 time siden):

Hei. Er student og har en utrolig sexy foreleser. Det er en viss aldersforskjell her, noe som gjør det hele enda mer tennende. 
 

Jeg har lyst til å gjøre et fremstøt, men vil ikke være for påtrengende eller på andre måter gjøre han ukomfortabel. Hvordan vise dette på en måte som er ok, både dersom han er interessert eller ikke? 
 

Vil ikke bli kastet ut av campus for å ha trakassert læreren, liksom. 
 

Anonymous poster hash: fee74...59b

Virkeligheten er ikke som romantiske noveller. Du får nok ikke særlig med konsekvenser, men foreleseren din kan få ganske alvorlige konsekvenser for å misbruke sin tillit og autoritet.

Om han har et snev av sunn fornuft så vil han avslå deg. Om du er helt betatt av han så foreslår jeg at du heller tar initiativ etter at han er helt ferdig som din foreleser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (3 minutter siden):

Tyder på ensomhet når TS sitter og ser på foreleseren dagen lang og så begynner å dagdrømme han naken..

Hvorfor ikke bare oppsøke ekte sjekkearenaer og bli kjent med en annen? Det er jo mange fisk i havet.. Du kommer til å få dagdrømmer om den andre i forelesningene i stedet for. Mye bedre for alle parter.

Jeg tror nok ikke det bare er ensomhet, men også maktforholdet er tennende for mange (både menn og kvinner). 

Var et tilfelle at en kvinne jeg hadde en type forleser/student relasjon med som tok kontakt med meg etter en stund etter vår relasjon hadde blitt avsluttet. Hun var ei flott dame, så vi begynte å innlede et slags forhold. Det var dessverre slik at drivkraften bak hennes interesse for meg tidligere hadde vært maktforholdet, og den nye relasjonen vår døde ganske fort ut.  

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (15 minutter siden):

Virkeligheten er ikke som romantiske noveller. Du får nok ikke særlig med konsekvenser, men foreleseren din kan få ganske alvorlige konsekvenser for å misbruke sin tillit og autoritet.

Om han har et snev av sunn fornuft så vil han avslå deg. Om du er helt betatt av han så foreslår jeg at du heller tar initiativ etter at han er helt ferdig som din foreleser.

Tja, vil jo tro at hvis ts er intens i sin oppsøken og foreleser rapporterer det videre,  at hun hun kan bli bedt om å avslutte kurset...

Endret av Tussi
Lenke til kommentar
Gjest fee74...59b
Simen1 skrev (14 minutter siden):

Tyder på ensomhet når TS sitter og ser på foreleseren dagen lang og så begynner å dagdrømme han naken..

Hvorfor ikke bare oppsøke ekte sjekkearenaer og bli kjent med en annen? Det er jo mange fisk i havet.. Du kommer til å få dagdrømmer om den andre i forelesningene i stedet for. Mye bedre for alle parter.

Jeg synes han er deilig. Er det så rart, å finne andre mennesker tiltrekkende?

Anonymous poster hash: fee74...59b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...