Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer overfor de som kjøper seg en sex-dokke?


Anbefalte innlegg

Palladio skrev (49 minutter siden):

Hvorfor det?

Katolske prester har løfte om Sølibat akkurat som nonnene. 

Er derfor mye undertrykte følelser, samt at det er trolig at mange prester har homofil legning.

Dette sølibatløfte og makt og stor tillit er ikke bra for visse tror jeg.

Har vært mye som har blitt kjent, trolig har det alltid vært slik, bare att vi bryr oss mer nå, medier og politi og me too etc

Vi vet det skjedde mye grusomt på Bastø også i gamle dager, men idag er det det frieste åpne fengsel i verden...

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 26.10.2024 at 1:29 AM, Sovna said:

Paradoksalt nok husker jeg en fagperson(psykiater mest sannsynlig) som mente at pedofile burde få slike eksemplarer som et ledd i rehabilitering. Vet ikke helt om den skriften blir stående på veggen..

Som Gervais sa. Trinnvis avvenning fungerer bra og er en metode også psykologer støtter opp om. Man kan starte opp med blå resept på kortvokste voksne og gå videre derfra.

Lenke til kommentar
Palladio skrev (2 minutter siden):

Og ut fra dette skal alle som er katolske prester kastreres mener du? Ref. innlegget som du svarer på.

Hvor har jeg sagt dette? Fælt hvor mye fælt jeg blir anklaget for grunnløst.

Om noen prester blir dømt for pedofile misbruk, så mener jeg det er riktig å medisinsk kastrere gjerningsmannen med en sprøyte som tas 1 gang i måneden.

Det burde være i gjerningsmannens egen interesse også, om ikke de er helt psyko, noe de gjerne er også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (13 minutter siden):

Hvor har jeg sagt dette? Fælt hvor mye fælt jeg blir anklaget for grunnløst.

Du må jo nesten se hvilke innlegg du svarer på og hvilke innlegg de igjen var et svar til. Hvis ikke blir jo diskusjoner bare tull.

Det har ingen som helst hensikt å kastrere prester som har begått overgrep, siden de har mindre sannsynlighet for å gjenta dette enn du selv eller hvem som helst andre har. Så det er bortkastet å bruke ressurser på dette som du foreslår.

Lenke til kommentar
Palladio skrev (8 minutter siden):

Du må jo nesten se hvilke innlegg du svarer på og hvilke innlegg de igjen var et svar til. Hvis ikke blir jo diskusjoner bare tull.

Det har ingen som helst hensikt å kastrere prester som har begått overgrep, siden de har mindre sannsynlighet for å gjenta dette enn du selv eller hvem som helst andre har. Så det er bortkastet å bruke ressurser på dette som du foreslår.

Det redder mange barn fra å bli misbrukt?

Jeg synes det er samfunnsnyttig og positivt både for offer og overgripere.

Hvorfor gir de sprøyter til de som tror at postmannen er CIA og ikke til årvåkne folk som bevisst misbruker små barn???

Lenke til kommentar
Palladio skrev (8 minutter siden):

Det har ingen som helst hensikt å kastrere prester som har begått overgrep, siden de har mindre sannsynlighet for å gjenta dette enn du selv eller hvem som helst andre har.

Må nesten få tillate meg å spørre. Tuller du? Ingen særlig gjentagelsesfare hos aktive pedofile ??

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (21 minutter siden):

Må nesten få tillate meg å spørre. Tuller du? Ingen særlig gjentagelsesfare hos aktive pedofile ??

Her snakker vi konkret om katolske prester, og de er neppe pedofile. Må nesten be deg om å følge litt med i fremtiden. Pedofile eksisterer så godt som ikke uansett og frykten som folk har for at en pedofil skal forgripe seg på deres pre-pubertale barn er helt grunnløs. Det eksisterer kun en håndfull saker der menn har forgrepet seg på barn som de ikke var far eller stefar for. Og da ser man bort i fra aldersgruppen på barn fra 13-18, selv om de også er ansett som barn i loven, men det har ingenting med pedofili og gjøre.

Lenke til kommentar
Palladio skrev (35 minutter siden):

Her snakker vi konkret om katolske prester, og de er neppe pedofile. Må nesten be deg om å følge litt med i fremtiden. Pedofile eksisterer så godt som ikke uansett og frykten som folk har for at en pedofil skal forgripe seg på deres pre-pubertale barn er helt grunnløs. Det eksisterer kun en håndfull saker der menn har forgrepet seg på barn som de ikke var far eller stefar for. Og da ser man bort i fra aldersgruppen på barn fra 13-18, selv om de også er ansett som barn i loven, men det har ingenting med pedofili og gjøre.

Mulig at en katolsk prest som blir tatt med buksene nede går et par runder med seg selv. Kan alltids håpe.

Apropos gjentagelsesfare, som du mener er nærmest ikke-eksisterende.

Dansk sjefpsykolog; Benyttet til norsk stortingmelding. dokument nr. 8:133

"Det finnes en rekke eksempler på at seksualfor- brytere har begått nye kriminelle handlinger mens de har vært ute i samfunnet på permisjoner. Når vi vet hvor stor gjentagelsesfaren er for pedofile overgripe- re, samt hvor lett det er å skjule pedofile overgrep, er det grunn til å frykte at det dessuten er store og dystre mørketall. "

I dag straffes groteske overgrep mot barn svært mildt. Den strengeste pedofildommen som er idømt i Norge er på 7 års fengsel, pluss sikring. Retten anslo antall overgrep fra denne personen til ca. 1000. 

Norsk psykolog;

«De pedofile overgriperne er følelsesmessig av- stengt. De har liten interesse for å gå i terapi og dessuten er det vanskelig å snu på de reaksjons- mønstre de har. De representerer en relativ kon- stant fare for miljøet rundt seg,» sa han blant an- net i et intervju med Bergens Avisen.

Endret av Sovna
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Palladio skrev (30 minutter siden):

Her snakker vi konkret om katolske prester, og de er neppe pedofile. Må nesten be deg om å følge litt med i fremtiden. Pedofile eksisterer så godt som ikke uansett og frykten som folk har for at en pedofil skal forgripe seg på deres pre-pubertale barn er helt grunnløs. Det eksisterer kun en håndfull saker der menn har forgrepet seg på barn som de ikke var far eller stefar for. Og da ser man bort i fra aldersgruppen på barn fra 13-18, selv om de også er ansett som barn i loven, men det har ingenting med pedofili og gjøre.

Det er ingen som har sagt dette, vi snakker kun om katolske prester som har en eller flere klare dommer mot seg pga pedofile overgrep.

Nå er det jo få katolske prester i Norge da, så har ikke så mye å si i Norge..

De Baneheia guttene burde vært medisinsk kastrert for å beskytte samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...