Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fordommer overfor de som kjøper seg en sex-dokke?


Anbefalte innlegg

I Japan og USA produseres de i hopetall. Det er altfor mange kjøpere til de mest luksuriøse/realistiske utgavene. Ventetid må påregnes.

Hvis en slik velkledd og veldreid dokke hadde stått litt tilbake i kulissene kunne du sikkert tatt deg selv i å håndhilse på henne.. Akkurat så realistisk fremstår de nå.

Jeg så en tragikomisk dokumentar om dette for en god stund siden. En godt over 60 herremann hadde ikke mindre en tre stk. dokker. To av de kjøpt brukt. Han fortalte også åpenlyst til teamet at han var oppriktig forelsket i den ene. Helt sikkert den han hadde kjøpt ny( jomfru..)Det var en fotoseanse der paret satt ved en elv og hvor 60 åringen børstet det lange lyse håret hennes. Han skrøt freidig av at han banket løs på disse dokkene minst et par ganger om dagen. Jaggu sa jeg smør..

Det tragiske oppe i dette var at han hadde en kone, en tydelig desillusjonert en. Hun svarte mutt at favoritt-dokka lå sammen med de i deres felles dobbeltseng. Stakkars dame, følte med henne, hun så regelrett deprimert ut. Tror ikke det enset denne dokkefikserte herremannen i det hele tatt.

Hvor mye det finnes av slike dokker blant norske menn skulle vært artig å visst.

Hvordan hadde vi reagert hvis vi oppdaget en sånn i garderobeskapet til en kompis? Ja, forskjellig selvsagt. Hva med deg?

Og dyre er de. Mener jeg så et priseksempel på over 150.000,- Ja selvsagt var jeg inne på produsentens nettside.

Selv skal jeg ikke ha noe dokke.. ikke no stress. Venter heller til 2025 modellen kommer...

 

( denne gubben i dokumentaren døde visst under avsluttende redigering av programmet.) Tok dokkene hevn?

 

Endret av Sovna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Jeg hadde ikke kjøpt det selv men synes ikke det er noe mer pateisk enn dildo, vibrator og alskens annet folk kjøper som sexleketøy.

forøvrig hysterisk når enkelte prøvde å snike i kollektivfeltet med påkledde sexdukker i passasjer setet.

Endret av Theo343
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (13 minutter siden):

Nei. Jeg hadde ikke kjøpt det selv men synes ikke det er noe mer pateisk enn dildo, vibrator og alskens annet folk kjøper som sexleketøy.

forøvrig hysterisk når enkelte prøvde å snike i kollektivfeltet med påkledde sexdukker i passasjer setet.

En annen side av dette er at kunder har presset på slik at produsentene også lager dokker som fremstår som prepubertale barn, og langt under det. Har hørt om aldre helt ned i 5/6 år. Hva foregår? Det er til og med stoppet noen forsendelser av slike i tollen her i Norge faktisk.

Paradoksalt nok husker jeg en fagperson(psykiater mest sannsynlig) som mente at pedofile burde få slike eksemplarer som et ledd i rehabilitering. Vet ikke helt om den skriften blir stående på veggen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (3 minutter siden):

En annen side av dette er at kunder har presset på slik at produsentene også lager dokker som fremstår som prepubertale barn, og langt under det. Har hørt om aldre helt ned i 5/6 år. Hva foregår? Det er til og med stoppet noen forsendelser av slike i tollen her i Norge faktisk.

Paradoksalt nok husker jeg en fagperson(psykiater mest sannsynlig) som mente at pedofile burde få slike eksemplarer som et ledd i rehabilitering. Vet ikke helt om den skriften blir stående på veggen..

Hva skal jeg si? Wow! I Norge? 

Lenke til kommentar
Sovna skrev (3 minutter siden):

Javisst. Folk tyr til enkle og ofte pervo løsninger i dette landet også. Hele Norge er ikke et bedehus..

Jeg vet det. Jeg er bare overrasket over at det har kommet hit.
Men når jeg tenker over det har det vel bestandig vært sånn.
Norge er skumlere enn vi vet. Ikke for å skremme, men... jo! Det er sant

Lenke til kommentar
Gjest c73d1...89b
Sovna skrev (2 minutter siden):

Javisst. Folk tyr til enkle og ofte pervo løsninger i dette landet også. Hele Norge er ikke et bedehus..

Mye rart i bedehusmiljøene også bare så det er sagt. 

Min oppfatning til ditt hovedspørsmål er at nei, jeg ser ikke ned på folk som kjøper seg en sex - dukke. (nå snakker jeg om den voksne versjonen altså). Jeg tenker fremdeles det er litt sært å kjøpe sex dukke selv om jeg ikke ser ned på dem. Og hvis det kan hindre seksuell frustrasjon for de som kjøper dette, og hvis det samtidig bidrar til færre overgrep mot kvinner så ser jeg dette som en vinn-vinn. 

Anonymous poster hash: c73d1...89b

Lenke til kommentar
Gjest c73d1...89b skrev (15 minutter siden):

Mye rart i bedehusmiljøene også bare så det er sagt. 

Min oppfatning til ditt hovedspørsmål er at nei, jeg ser ikke ned på folk som kjøper seg en sex - dukke. (nå snakker jeg om den voksne versjonen altså). Jeg tenker fremdeles det er litt sært å kjøpe sex dukke selv om jeg ikke ser ned på dem. Og hvis det kan hindre seksuell frustrasjon for de som kjøper dette, og hvis det samtidig bidrar til færre overgrep mot kvinner så ser jeg dette som en vinn-vinn. 

Anonymous poster hash: c73d1...89b

Nei, bedehus, sekter og fandens oldemor. Mye obskønt der i gården, det har du rett i. Hvis denne dokka kan ha preventive effekter på samfunn forøvrig, ok.. I tilfellet pedofile ville jeg tenke at det heller blir en trigger.

Utover det er jeg nok proppfull av fordommer, rettere sagt, ler meg spent ihjel. Har sett en profilert idrettsutøver fra et baltisk land gifte seg med ei dokke, invitert masse gjester. Og i sentrum av ballsalen står jaggu gærningen og danser bryllupsdans med sex-bruden sin i full mundur brudekjole.

Etter ett år gikk han ut på sosiale medier og fortalte at de som par hadde vokst fra hverandre. Skilsmisse erklært. Etter noen uker til la denne fyren ut noen bilder igjen. Da kunne man se en nyankommet eske, akkurat passe stor til en kropp. Årets modell, helt sikkert..🤣 Ser for meg mye utgifter til både dokker og bryllupskjoler fremover i tid for denne karen her.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (46 minutter siden):

Det er vel bedre at de får utløsning i en dukke enn et barn? 

Tildele sexdokker i barneformat til pedofile, dekket av NAV da eller? Jeg tenker heller at ved en sånn ordning at den type farlige seksualdrift like gjerne vil holdes ved like. Kanskje til og med forverres. Det er vel det som er meningen å motarbeide, er det ikke?

Man kan jo spørre seg om hvor mye engasjement og midler innen psykiatrien som finnes på dette lenger.

En gang skal denne personen ut på gaten igjen. Hvor langt har det nå blitt fra teori(dukke) til higet etter reell praksis? 

Endret av Sovna
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke hatt noe som helst imot det.

Hvorfor skulle det påvirke meg på noen måte?

 

At enkelte personer får en måte å holde seg unna yngre er også bare positivt. Blir samme som nikotinplaster og slikt. De trenger ikke lengre noe annet.

Makan til metafor. Seksualdrift hos pedofile og nikotinplaster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Iki said:

Hadde ikke hatt noe som helst imot det.

Hvorfor skulle det påvirke meg på noen måte?

 

At enkelte personer får en måte å holde seg unna yngre er også bare positivt. Blir samme som nikotinplaster og slikt. De trenger ikke lengre noe annet.

Så du har Ricki Gervais tilnærmingen her. Man kan jo spøke med det, men kan godt hende at det er noe i det, skal la de som behandler pedofile / er pedofile uttale seg om det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...