FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Hei, Driver å bygger en PC til en kamerat, med et AOpen H600B kabinett. Jeg skjønner ikke åssen man skal fjerne PCI/AGP metalldingsene bak, noen som vet? Trenger fort hjelp, er ikke ferdig, og han skal hente PCn snart... Endret 16. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Eventuelt skru ut skruen, også dytter du den opp utenfra? Eller er det noe veldig spesielt her? Sorry hvis du tror jeg tar deg for en idiot, men man veit ikke hva man skal forvente her lenger. Jeg glemmer nemlig ikke han som sleit med å snu ei vifte. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe, vet at det ikke burde være et problem, men kan dessverre innrømme at jeg ikke helt forstår greia... noen som _VET_ Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kan du ikke beskrive litt bedre hva du sliter med? Sitter den bare fast slik at du ikke får dyttet den ut? Du kan ta et skrujern utenfra og dytte den opp. Kanskje slå litt på skurjernet. Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 du må åpne side døra på kabinettet før du kan skru av PCI/AGP metalldingsene. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 har AOpen kabiness jeg også, de er ****** vanskelig å få ut, du må bare ta i litt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 har AOpen kabiness jeg også, de er ****** vanskelig å få ut, du må bare ta i litt Altså, det er makta som rår da eller? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Som jeg også har sagt... Bare å dunke til med et skrujern eller no. Makta rår ja. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 OHH HERREGUD! Det var jo bare å lirke opp den greia nederst, uff da painer'n Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lol.. Bra du fikk det til da. Du klarte det i alle fall tilslutt. Lurer på hvordan det gikk med han som skulle snu den vifta? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Lol.. Bra du fikk det til da. Du klarte det i alle fall tilslutt. Lurer på hvordan det gikk med han som skulle snu den vifta? Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Var han seriøs, eller vare det bare kødd? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Vanskelig å snu en vifte? huh? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Vanskelig å snu en vifte? huh? Tror han mente pci-greiene skulle ledd hvis det hadde vært flere som ikke klarer å snu vifter Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Lol.. Bra du fikk det til da. Du klarte det i alle fall tilslutt. Lurer på hvordan det gikk med han som skulle snu den vifta? Du skal ikke le av det, det er faktisk vanskelig! (...) Var han seriøs, eller vare det bare kødd? Tja, det er ikke godt å si. Men JEG tror han var seriøs. Han ble i alle fall forbannet når noen tullet med han. Jeg sier bare, hva kan man forvente. Jeg blir i alle fall lei av folk som ikke gjør noe research selv... Lenke til kommentar
taulen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 research??? Du trenger vel ikkje gjera so mykje research for å finna ut korleis du skal snu ei vifte? Bra du fekk opp de JÆ*** "stenge PCi slotsa" geiene... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg mente generelt _haha_... Men noen må tydeligvis gjøre litt research for å kunne snu ei vifte også ja. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 tok en skrutrekker å mæla dem ut jeg, akuratt samma måte jeg skal ha ut det hovedkort skiltet bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå