Gå til innhold

Analytikere tror på Game Pass-eksplosjon på grunn av Call of Duty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev:

Så får vi se hvor mye de øker månedsprisen om dette skulle vise seg å fungere.

Da går vinningen opp i spinningen hvis månedsprisen blir altfor høy. Da kjøper man heller bare spillet med en gang.
Lenke til kommentar

At folk finner gleden av et slikt spill, som hvert år kommer med samme oppgulpet forstår jeg ikke. Det kan jo sammenlignes med Assassins Creed og Far Cry.

COD har tapt seg etter de startet med utallige DLCer med kjendiser, cosmetics og skins...

Lenke til kommentar
Soles skrev (På 25.10.2024 den 11:27 AM):

At folk finner gleden av et slikt spill, som hvert år kommer med samme oppgulpet forstår jeg ikke. Det kan jo sammenlignes med Assassins Creed og Far Cry.

COD har tapt seg etter de startet med utallige DLCer med kjendiser, cosmetics og skins...

At noen finner glede i det du ikke finner glede i forstår du ikke ? 🤔 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev:

Skal ta en måned med gamepass for å teste MSFS2024. Om byene ser like kjipe og jævlige ut. Blir det avinstallering. Om MSFS2024 er en enorm forbedring over 2020.  Kjøper jeg det kanskje på steam.

Vurderte det samme. Får se like før det kommer ut om jeg aktiverer det på nytt. :)
Lenke til kommentar

Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. 

Lenke til kommentar
Tuftis skrev:

Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. 

I forhold til MW3, har jeg mindre problemer med bildeflyten på BO6 selv. Ser for meg at en RTX 3060 laptop kan ha det meste på High og allikevel holde seg stødig over 60 FPS :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Soles skrev (13 timer siden):

Fordi det har en god og responsiv skytefølelse, alltid mange folk på online og gir de som er ute etter lettfattelig moro akkurat det.  

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med COD BO6. Føles veldig smooth, god kvalitet, et av de bedre i seriens tid. Artig spill å spille for kjapp online morro. 
Håper jo at flere party modes kommer etterhvert, som fks infected, prop hunt o.l 😊

Kjekt at det er «gratis» på gamepass. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tuftis skrev (15 timer siden):

tegn et abb på gamepass, spill gjennom campaign, kanseller gamepass og å pengene igjen. Anbefaler alle å gjøre dette. Ikke kjøp dritten for å spille gjennom campaign som tar noen få timer..

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (4 timer siden):

tegn et abb på gamepass, spill gjennom campaign, kanseller gamepass og å pengene igjen. Anbefaler alle å gjøre dette. Ikke kjøp dritten for å spille gjennom campaign som tar noen få timer..

Takker. Tror eg gjør det ja. 

Lenke til kommentar
MuffinMatt skrev (17 timer siden):
Tuftis skrev (20 timer siden):

I forhold til MW3, har jeg mindre problemer med bildeflyten på BO6 selv. Ser for meg at en RTX 3060 laptop kan ha det meste på High og allikevel holde seg stødig over 60 FPS :)

Takk:)

Lenke til kommentar

Som forventet er det masse sure meninger her med manglende rot i virkeligheten. De av oss som HAR spilt Black Ops 6 vet at det. er ett av de aller beste spillene i serien og at det på alle måter er verdt prisen for gamepass, eller full pris til odel og eie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...