Spillredaksjonen Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Analytikere tror på Game Pass-eksplosjon på grunn av Call of Duty Til gjengjeld vil salg av spillet gå kraftig ned. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Så får vi se hvor mye de øker månedsprisen om dette skulle vise seg å fungere. 1 1 Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Iki skrev: Så får vi se hvor mye de øker månedsprisen om dette skulle vise seg å fungere. Da går vinningen opp i spinningen hvis månedsprisen blir altfor høy. Da kjøper man heller bare spillet med en gang. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Eneste gangen jeg har betalt for gamepass er når det kostet 10 kroner. Følte meg fortsatt lurt. Nå har jeg gått over til Ubuntu for alt så nå har jeg ikke muligheten lenger. Like greit. Bedre å bruke Steam. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Betaler aldri for gamepass, har det gratis de får gangene jeg bruker det pga Veslemyk sin 30 dagers angrefrist. Bare å abonnere for å si opp innen fristen, få pengene tilbake, abonnere på ny igjen... Endret 25. oktober av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Soles Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober At folk finner gleden av et slikt spill, som hvert år kommer med samme oppgulpet forstår jeg ikke. Det kan jo sammenlignes med Assassins Creed og Far Cry. COD har tapt seg etter de startet med utallige DLCer med kjendiser, cosmetics og skins... Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Jeg kan ikke forstå hvorfor COD skulle gi et hopp i abonnementer. De aller fleste som spiller COD, de spiller jo KUN COD, og da blir jo abonnementsprisen i dyreste laget. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Soles skrev (På 25.10.2024 den 11:27 AM): At folk finner gleden av et slikt spill, som hvert år kommer med samme oppgulpet forstår jeg ikke. Det kan jo sammenlignes med Assassins Creed og Far Cry. COD har tapt seg etter de startet med utallige DLCer med kjendiser, cosmetics og skins... At noen finner glede i det du ikke finner glede i forstår du ikke ? 🤔 Endret 26. oktober av Guybrush 3pwood 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Jeg hadde gamepass. Prøvde black ops 6. Samme forbanna smørja som før. Folk med rosa våpen og gnister ut av huet. Er så glad jeg ikke kjøpte det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Skal ta en måned med gamepass for å teste MSFS2024. Om byene ser like kjipe og jævlige ut. Blir det avinstallering. Om MSFS2024 er en enorm forbedring over 2020. Kjøper jeg det kanskje på steam. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Gunfreak skrev: Skal ta en måned med gamepass for å teste MSFS2024. Om byene ser like kjipe og jævlige ut. Blir det avinstallering. Om MSFS2024 er en enorm forbedring over 2020. Kjøper jeg det kanskje på steam. Vurderte det samme. Får se like før det kommer ut om jeg aktiverer det på nytt. :) Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Tuftis skrev: Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. I forhold til MW3, har jeg mindre problemer med bildeflyten på BO6 selv. Ser for meg at en RTX 3060 laptop kan ha det meste på High og allikevel holde seg stødig over 60 FPS :) 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Soles skrev (13 timer siden): At folk finner gleden av et slikt spill, som hvert år kommer med samme oppgulpet forstår jeg ikke. Det kan jo sammenlignes med Assassins Creed og Far Cry. COD har tapt seg etter de startet med utallige DLCer med kjendiser, cosmetics og skins... Fordi det har en god og responsiv skytefølelse, alltid mange folk på online og gir de som er ute etter lettfattelig moro akkurat det. Lenke til kommentar
Nitode Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Er veldig fornøyd med COD BO6. Føles veldig smooth, god kvalitet, et av de bedre i seriens tid. Artig spill å spille for kjapp online morro. Håper jo at flere party modes kommer etterhvert, som fks infected, prop hunt o.l 😊 Kjekt at det er «gratis» på gamepass. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober (endret) Tuftis skrev (15 timer siden): Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. tegn et abb på gamepass, spill gjennom campaign, kanseller gamepass og å pengene igjen. Anbefaler alle å gjøre dette. Ikke kjøp dritten for å spille gjennom campaign som tar noen få timer.. Endret 26. oktober av Guybrush 3pwood 1 Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Guybrush 3pwood skrev (4 timer siden): tegn et abb på gamepass, spill gjennom campaign, kanseller gamepass og å pengene igjen. Anbefaler alle å gjøre dette. Ikke kjøp dritten for å spille gjennom campaign som tar noen få timer.. Takker. Tror eg gjør det ja. Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober MuffinMatt skrev (17 timer siden): Tuftis skrev (20 timer siden): Litt of topic. Men er det noen som vet kor lang tid det tar før dei kommer på salg på PS5 sånn ca? Eller bør eg prøve det via game pass på en 3060 6gb 140w laptop? Eller vil det se veldig dårlig ut på PCen min i forskjell til ps5en? Eg er mest interessert i en spiller kampanjen evt. I forhold til MW3, har jeg mindre problemer med bildeflyten på BO6 selv. Ser for meg at en RTX 3060 laptop kan ha det meste på High og allikevel holde seg stødig over 60 FPS Takk:) Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Som forventet er det masse sure meninger her med manglende rot i virkeligheten. De av oss som HAR spilt Black Ops 6 vet at det. er ett av de aller beste spillene i serien og at det på alle måter er verdt prisen for gamepass, eller full pris til odel og eie. 1 Lenke til kommentar
Rydhorn Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Kommer til å kjøpe Game Pass for å teste MSFS 2024. Håper ikke de ser på dette som en "win" for Call of Duty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå