PsychoPat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 han ble vell ikke sur fordi folk ikke likte det.. heller fordi folk kom med relativt frekke svar.. det der er en begyndelse var ikke så verst rydding heller det der var faktisk inspirasjon til at jeg skal rydde i mitt eget kabinett Da har du det virkelig ille... Noe av poenget var at han sa han var ferdig da. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ferdig å rydde ja.. så kommer kansje et vindu her å et vindu der.. så kansje vannkjølingen kommer.. så får han fingrene sine i nitrogen, så slår han verdensrekorden i klokking.. kansje litt overdriving .. men ingen starter sin moddekariere med noen ekstreme prosjekt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) kansje litt overdriving .. men ingen starter sin moddekariere med noen ekstreme prosjekt *hint* BalleMann *hint* glemte foresten å si at jeg har neonwire i tastauret og kabinettet er lakket med en blå finsih med sorte detaljer edit : tips til "Lapette", se deg litt omkring på denne siden, masse fine worklogs som du sikkert får inspirasjon fra : bit-tech sitt prosjekt logg forum Endret 18. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg startet min moddekariere med kabinettet i siggen, så ALLE starter ikke i d små men det der var ikke dårlig rydding, det var poenget.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er litt stolt da..endelig ferdig med å modde mitt elskede kabinett, The Mushroom! Ferdig med å rydde ja, helt enig. Greit at man starter i det små, men da kan man i det minste se hva andre har gjort før man skryter av "modden" sin. Jeg hadde i alle fall ikke følt at jeg hadde moddet kabinettet mitt hvis jeg hadde gjort som Lapette, etter å ha lest noen worklogs her på forumet. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 ok, jeg trekker tilbake alt... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) *edit* feil post Endret 18. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Stå på du "Lapette". Drit i all den negative tilbakemeldingene rundt nybygget ditt. "Man lærer så lenge man lever". Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Stå på du "Lapette".Drit i all den negative tilbakemeldingene rundt nybygget ditt. "Man lærer så lenge man lever". huh... nybygg? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Uff, ikke klag på stakkar'n da.. Han har jo iallefall gjort så han er fornøyd selv.. Keep it up Lapette Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Uff, ikke klag på stakkar'n da.. Han har jo iallefall gjort så han er fornøyd selv.. Keep it up Lapette da er han ikke akkurat storforlangende Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Uff, ikke klag på stakkar'n da.. Han har jo iallefall gjort så han er fornøyd selv.. Keep it up Lapette da er han ikke akkurat storforlangende Ballemann....satt og leste igjennom alt nå....og må du slenge dritt i hver eneste post!?! sinnsykt irriterene at du skal drive og klage så jævlig hele tida! Du har sikkert vært sånn du å!...Ikke alle er übermoddere første gangen! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Så kommer vennox da.. Mobbeofferet selv. Det er ikke noe rart i ballemann er negativ her. Det er ikke mye positivt å se i dette greiene. Virker ikke som om trådstarter har tatt imot noe av den positive kritikken heller. Han har nesten forduftet. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 vennOx? slenger jeg dritt? Har du hørt om en HUMOR=? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ikke alle er übermoddere første gangen! *host* BalleMann *host* hva sa du sa du? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 og slenger jeg dritt i vær post. Kom med alle postene min og hvis dem for alle her på hw.no? Fint at du fremstiller meg som en tankeløs idiot her, men kanskje er det ikke jeg som er den tankeløse idioten likevell? Hva sier du vennOx? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Uff, ikke klag på stakkar'n da.. Han har jo iallefall gjort så han er fornøyd selv.. Keep it up Lapette da er han ikke akkurat storforlangende Ballemann....satt og leste igjennom alt nå....og må du slenge dritt i hver eneste post!?! sinnsykt irriterene at du skal drive og klage så jævlig hele tida! Du har sikkert vært sånn du å!...Ikke alle er übermoddere første gangen! Er ikke enige.. Ballemann sa jeg var s0et Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) ehm.. Hva **** har det med min "casemod" å gjøre?! Har i alle fall fått satt på plass glassruten og en HIGH VOLTAGE etch! Skal lage en liten ying og yang foran tror jeg.. tenkte kanskje at jeg kunne byttet ut alt det hvite (i ying) med glass, og latt resten (yang) være som den er?? hva tror dere? Endret 21. januar 2004 av Lapette Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette høres bra ut. Hvis du lager en plexiplate foran der det skal være hvitt i yingen ser man vel de optiske drevene. Hvis du har noen fine frontdeksler kan det bli bra det. En annen mulighet er å pusse plexien slik at den blir matt. Da ser man ikke så godt i mellom, men det blir kanskje en stilig effekt. Hva med bilder? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Hva med bilder? Senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå