Gå til innhold

Sjekk ut min kæjs!

Anbefalte innlegg

Jeg beklager, jeg er enig med XenZor.

Jeg er også enig med bamsefar og magnusloe. De sorte kabelsamlerne er altfor store, de passer heller ikke inn med resten. Personlig synes jeg sort og sølv er temmelig pent. Men da må du ha ganske mye sølv, ikke bare noen ledninger. Hva med å lakke hele den innvendige delen av kabinettet sort? Litt jobb er det men sikkert pent sammen med sølv.

Hvordan det blir med lys da, er en annen sak. Det blir jo som kjent ganske mørkt av det sorte. Katodene burde du prøve å legge f.eks bak kanten som går rundt kabinettet (hvis du skjønner hva jeg mener). Da lyser det bra opp, men man slipper å se rett på lyset som magnusloe sier. Personlig liker jeg heller ikke flere katoder med forskjellige farger.

En mulighet jeg synes kunne blitt litt fin: hvis du hadde lakkert kabinettet sort innvendig som jeg sa, og fått tak i UV reaktiv lagg/tusj eller liknende. Satt en katode i bunnen av kabinettet, og en opp langs venstre side (sett fra "vindussiden"). Da kunne du sprayet/tusjet alle molex kontaktene med UV reaktiv væske, og fått en stilig effekt i det mørke kabinettet. Det er også en mulighet å spray forskjellige kretskort inni datamaskinen som skjermkortet eller hovedkortet. Men da bør du sette deg godt inn i hvordan du gjør det (for du vil vel ikke kortslutte noe? ;)). Du kan også få UV-væske på PCI portene, da disse gjerne er hvite fra før.

En mulighet jeg synes kunne blitt litt fin: hvis du hadde lakkert kabinettet sort innvendig som jeg sa, og fått tak i UV reaktiv lagg/tusj eller liknende. Satt en katode i bunnen av kabinettet, og en opp langs venstre side (sett fra "vindussiden"). Da kunne du sprayet/tusjet alle molex kontaktene med UV reaktiv væske, og fått en stilig effekt i det mørke kabinettet.

mitt prosjekt det da hehe.. er i gang for lenge siden :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry, men katode og kabelstømper?

Bare ferdige ting? Blir lei meg når jeg ser slike tråder. Men blitt vandt til at folk her på forumet kaster inn en vifte med lys i en psu og lager overskrifter.

Lag noe unikt. Er noen FÅ her som gjør det. desverre ikke nok

Lenke til kommentar

Bare ferdige ting? Blir lei meg når jeg ser slike tråder. Men blitt vandt til at folk her på forumet kaster inn en vifte med lys i en psu og lager overskrifter.

ok.. sett i gang du da. la di begynne en plass.

Lenke til kommentar

det er jo ikke så lett og lage noe unik alltid da...

hvis man ikke har kapital, og heller ikke så mye verktøy, så kann nokk det være det letteste, og hvis man bor i oslo, og PS2 er myye mer populært enn PC, så er det faktisk nokk i massevis for å briefe til kamerater.

selv har jeg per definasjon en case mod.

framme på kabinettet vare det mange fordypninger som skukke forestille hull.

når jeg fikk dremel til jul, så borret jeg de ut, så det faktisk ble hull.

mod = forkorteles for modifikasjon... eller no.

dermed, jeg har en case-mod, trådstarter har en case-mod osv osv.

selv har jeg også rippa papirpose, og har nå fått meg min egen bamse-mod også.

Lenke til kommentar

ok.. sett i gang du da. la di begynne en plass.

heh, har faktisk flere mod på dette forumet. ligger bare ikke under mitt nick. Venter på ferie til fullføre 2 av dem helt ut. Så det så ;)

Lenke til kommentar

jeg driver på med en mod nå. Kan si litt om den da : 120mm titan vifte i front som leder kald god luft til CPU gjennom en overclocker kit fra sunbeam. En blå led vifte som blåser inn på GPU, tv-kort, nettverkskort og lydkort, en tricolor vifte inn i PSU bak. En rød vifte i front av kabinettet over titan vifta, og så klart en katode :p (som er rød og blå), power switch og reset switch sammen med MSI usb og firewire i front (på en 5,25" brønner) (dekslet altså :p ) svart kabelsamler inni kabinettet på PSU ledningene og gule IDE kabler (floppy også), og plexi glass på siden av kabinettet, hvordan jeg skal ha plexiglasset er jeg litt usikker på enda.

Lenke til kommentar
Ok da... så heter det ikke å modde det jeg har gjort...

Da heter det vel..

Å slenge inn no dritt og kalle det kunst :w00t:

Hehe, bra sagt. Men jeg må si meg enig med folk, det er ikke en mod å slenge inn en katode og no cablesleeving, det må litt mer til. Men du har iallefall skjønt poenget til nå, og jeg ønsker deg lykke til videre med kabinettet. Hvis du enda har samme kabinettet og samme motivasjonen om et år så post bilder, for da tror jeg du har kommet LANGT. ;)

Lenke til kommentar
Se her ja, nå som jeg fikk uttrykket min agressjon litt kom det jommen mange bra innlegg!

Du kan bare drite i å tro at det hjalp noe mer å slenge dritt tilbake! Da er du ikke noe bedre du?

mitt prosjekt det da hehe.. er i gang for lenge siden :thumbup:

Oh, visste jeg ikke. :blush: Har du en worklog?

Lenke til kommentar

Du har et bra utgangs punkt, skal selv invistere i en cheiftec dragon bigtower black om noen dager (når datakjeden i trondheim får inn), jeg har startet i dag med og mekke vannkjøling, startet med tanken, siden jeg ikke er stinn av gryn så kan jeg ikke kjøpe tank til 400,- da er det letter og mekke noe av plexi :)

Jeg ska i morgen starte med PSU, og det jeg ska gjøre er og sett inn en exstravifte med ledd, og sett pusse den ned og få den svart lakkert :) .

For de som er inntresert i og se hvordan dette gAr så kommer det work logg etter hvert med masse fine bilder :)

så stå på!! :thumbs: !! du kan mekke noe konge om du bare vill :cool:

Lenke til kommentar
Det var jo bra til å modde for første gang..

men hva er modden her? han har jo ikke gjort noe selv har han det? synes det blir litt teit å skryte av modden sin når han har kjøpt en dør med vindu og en katode...

Jeg er så enig! Det er greit å gi gutten noen tips om hva han kan gjøre for å virkelig modde. Men når man skryter av dette her, da kan man ikke ha peil i det hele tatt.

Lapette, har du tenkt til å gjøre noe mere med kabinettet ditt? Eller har du gitt opp? Du har jo fått endel konstruktiv kritikk her nå. Den etchen du snakket om, hvordan har du tenkt til å lage den? Spraye den på?

Lenke til kommentar
:mad: ****** så sure alle er da..

Takk for den a..

Nå har jeg brukt lang tid på å sette inn de fuckings kabeldrittene og fixa neonlys også får jeg det drittet her i trynet?!?!

Jeg vet jo selv at det ikke er no spesielt ved det, jeg var bare fornøyd for at jeg har kastet bort alle de ******* pengene på fuckings styling tools som jeg heller kunne kjøpt dop for...

Fuck dere..

(Og admins, gi meg en advarselting.. det fortjener jeg!!!)

:thumbdown:

edit: FUCK GRIMNAR :mad:

Du må da ikke bli sur bare fordi folk ikke likte modden din. For å være ærlig var det ikke akkurat noe særlig å skryte av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...