Lapette Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Heh, takk! Den trengte jeg.. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bare å sladde øvre halvdel, så er det jo flotters! Var litt rotete helt øverst, men regner med det kommer med tiden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ligna litt på "modden" min egentlig... har heller ikke vindu, men jeg har samme grønne kaldkatode som du har... lyser som bare det den ! men bare stå på, så blir det bedre etterhvert! jeg jobber med en mod nå som jeg håper blir ganske bra! Ikke la deg knekke av folka her... noen av dem tror de er über gode til alt mulig! men det stemmer også i noen tilfeller! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ehh, det var ikke meningen med å få deg sint på noen måte, men det var ikke akkurat den beste "modden" jeg har sett altså, si meg, hva har du gjort? satt inn en katode og litt kabelbeskyttere? Oj nå ble jeg skikkelig imponert, det kan jo sikert lille søstera mi da... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ehh, det var ikke meningen med å få deg sint på noen måte, men det var ikke akkurat den beste "modden" jeg har sett altså, si meg, hva har du gjort? satt inn en katode og litt kabelbeskyttere? Oj nå ble jeg skikkelig imponert, det kan jo sikert lille søstera mi da... du klarte ikke dy deg nå heller. kom heller med råd, ikke bare negativt hele tiden. må jo oppmuntre folk til å stå på. er jo ikke alle som legger ut noe som helst. og da mener jeg at vi skal ikke hugge hodene av dem som gjør det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ehh, det var ikke meningen med å få deg sint på noen måte, men det var ikke akkurat den beste "modden" jeg har sett altså, si meg, hva har du gjort? satt inn en katode og litt kabelbeskyttere? Oj nå ble jeg skikkelig imponert, det kan jo sikert lille søstera mi da... du klarte ikke dy deg nå heller. kom heller med råd, ikke bare negativt hele tiden. må jo oppmuntre folk til å stå på. er jo ikke alle som legger ut noe som helst. og da mener jeg at vi skal ikke hugge hodene av dem som gjør det. hvis du ser det på en ironisk måte er det ikke så ille som du tror er det? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Jeg skal si at det var en god START. Takk for den a.. Nå har jeg brukt lang tid på å sette inn de fuckings kabeldrittene og fixa neonlys også får jeg det drittet her i trynet?!?! SOm du sa, ikke for å være frekk men en skikkelig god modd tar litt lenger tid å lage enn den tiden du bruker på å sette inn EN katode, og sette inn rundkabler. Hvor lang tid tar det? time? to timer? Personlig vil jeg gjette at jeg har brukt rundt 35 timer +/- på min modd og den er ikke engang ferdig.(skikkelige arbeidstimer). Men det er en god start, det er bare snakk om å gjøre mer. Endret 16. januar 2004 av Koffe Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 må jo oppmuntre folk til å stå på. er jo ikke alle som legger ut noe som helst. og da mener jeg at vi skal ikke hugge hodene av dem som gjør det. Helt enig Det frister nok ikke til gjentagelse å legge ut noe når en får så mye dritt. Jeg sier bare stå på ikke bry deg om useriøse folk som slenger dritt. Til dere som slenger dritt så går det ann å komme med konstruktiv kritikk som kan være til hjelp. Målet må da være å oppmuntre så mange som mulig til å fortsette med casemodding? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Heh... har allerede kjøpt plexiglass jeg skal montere da, dessuten har jeg laget en skisse på photoshop om en liten "tag" foran på kabinettet.. SKISSEN Funker sorte og sølv kabelsamlere godt sammen? Takk for selvtillitten.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ser man det Den der kan bli fin! Ville selv ha sett etter måter å skjule kablene mest mulig. Som forslaget med å gjemme dem bak HK eller lage dobbelt gulv i kassa. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 De fleste her liker konstruktiv kritikk, og jeg rett og slett elsker det, så nå er det min tur. Ta en tur innom Bit-tech og få litt inspirasjon. Utrolig mye man kan gjøre med et chieftec kabinett, med litt tålmodighet og fantasi. Men en ting kan du gjøre med en gang. Bli KVITT de sorte kabelsamlerene. Det kan jo hende du liker de, men jeg formelig HATER akkurat de derre. De kræsjer helt med alt det andre i kassa, og de tar opp altfor mye plass. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 det kan da ikke være så behagelig å se rett på kathoden, så jeg ville gjemt den litt bedre Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 God start Lapette! :-) Selvfølgelig må ale starte et sted, og om noen har begynnt så smått å modde litt, og legger dette ut på forumet, kan det da ikke være noe i veien for dette?? Og til deg Koffe: Det er jo genialt av deg å ta motet fra en newbie modder ved å legge ut om hvor flink du har vært til å modde og hvor mange timer du har brukt på dette. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette er en god begynnelse! Blir nok bra når du setter inn plexiglass. Har du tengt på å ha LED vifter bak i kabinettet? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg beklager, jeg er enig med XenZor. Jeg er også enig med bamsefar og magnusloe. De sorte kabelsamlerne er altfor store, de passer heller ikke inn med resten. Personlig synes jeg sort og sølv er temmelig pent. Men da må du ha ganske mye sølv, ikke bare noen ledninger. Hva med å lakke hele den innvendige delen av kabinettet sort? Litt jobb er det men sikkert pent sammen med sølv. Hvordan det blir med lys da, er en annen sak. Det blir jo som kjent ganske mørkt av det sorte. Katodene burde du prøve å legge f.eks bak kanten som går rundt kabinettet (hvis du skjønner hva jeg mener). Da lyser det bra opp, men man slipper å se rett på lyset som magnusloe sier. Personlig liker jeg heller ikke flere katoder med forskjellige farger. En mulighet jeg synes kunne blitt litt fin: hvis du hadde lakkert kabinettet sort innvendig som jeg sa, og fått tak i UV reaktiv lagg/tusj eller liknende. Satt en katode i bunnen av kabinettet, og en opp langs venstre side (sett fra "vindussiden"). Da kunne du sprayet/tusjet alle molex kontaktene med UV reaktiv væske, og fått en stilig effekt i det mørke kabinettet. Det er også en mulighet å spray forskjellige kretskort inni datamaskinen som skjermkortet eller hovedkortet. Men da bør du sette deg godt inn i hvordan du gjør det (for du vil vel ikke kortslutte noe? ). Du kan også få UV-væske på PCI portene, da disse gjerne er hvite fra før. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hej, har du rappa kortet mitt eller hadde akkurat samme med samme kjøler. betalte 2800,- for den med en xp1600. klokka 149x10,5 uten å krysse 40*C load (jepp, en god stund siden) prøv med å montere sorte kabelholdere på resten også og bytt til røde ide\floppy kabler. lakker strømforsyninga rød + den platen under og ellers andre løse ting. (vet ikke hva som er løst på de, har aldri likt SLC kabbiser. kjøpte I&S) ****** HELLER! du har jo de gamle høyttalerne mine også! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 kjøp deg en vifte til å ha i front. f.eks titan 120mm, og et bassrefleksrør, og noen meter av kabelsamlere ... så er du jo på god vei Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Se her ja, nå som jeg fikk uttrykket min agressjon litt kom det jommen mange bra innlegg! Wow, nå har jeg mye å hente inspirasjon fra! Skjønner at det ligger litt mere jobbing bak en mod, neste steg blir nok å bygge en data inn i en skismøringsboks eller no Skikkelig bra med alle disse innleggene ass! går og legger meg nå jeg Baj baj Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) fjernet Endret 17. januar 2004 av wichtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå