Gå til innhold

Sjekk ut min kæjs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke ment som mobbing!

Du kommer sikkert til å fortsette for det blir som regel til at en finner på noe nytt som skal gjøres. F.eks. vindu, etch, ny kjøler osv.

Så skal fanteriet klokkes mest mulig og da må det inn nye vifter eller vannkjøling.

Slik er det ihvertfall med meg.

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Ja, heh... kjøpte både dør m vidu og etches i dag..

Tror nok du burde satse på en karriere innen spåmannsyrket! :devil:

til Dimensionix: Stilig modding ass!!

Hvordan har du fått bort alle strømkablene?!

edit: jeg KLARER ikke å rydde opp.. hvordan skal jeg gjøre det?!

Endret av Lapette
Lenke til kommentar

Wow! :wow: Nok en syk mod.. Det grønne lyset, er det noe nye greier? Det er jo en avlang lysstråle eller no? :dontgetit: Ganske kult. Det andre jeg så du hadde gjort var ganske fett. Greit med tykke kabelsamlere, så veit man hvor man har ledningene! :yes:

Nå så jeg forresten enda en slik lampe eller hva det er. En rød? Får man flere farger? Uansett lykke til videre, dette kan bli bra dette her. The Mushroom?

Hva blir det neste? En sidedør med vindu fra Microplex eller no?

Edit: Nei jøss, du har jo ny chipsettkjøler og runde PATA kabler også. :thumbup:

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
jeg ser desverre ikke noen casemod. ser bare standard kald katode. et vindu og etch gjør nok susen ja.

Ja tenkte på det samme, tror du må jobbe lit til før det er en annerkjent mod, og enda mye mer hvis folk skal synes den virkelig er bra her på overklokking.no

Lenke til kommentar

Du kan gjømme en del ledninger ved å kjøre dem bak hovedkortet eller ved å f. eks. legge til et falskt gulv i kassa som du strekker slikt under. Hvis du lar dette gulvet være et speil i samma slengen så får du kanskje en kjekk effekt? Eller mer glorete avhengig av synspunktet ditt på casemodding.

Lenke til kommentar

:mad: ****** så sure alle er da..

Takk for den a..

Nå har jeg brukt lang tid på å sette inn de fuckings kabeldrittene og fixa neonlys også får jeg det drittet her i trynet?!?!

Jeg vet jo selv at det ikke er no spesielt ved det, jeg var bare fornøyd for at jeg har kastet bort alle de ******* pengene på fuckings styling tools som jeg heller kunne kjøpt dop for...

Fuck dere..

(Og admins, gi meg en advarselting.. det fortjener jeg!!!)

:thumbdown:

edit: FUCK GRIMNAR :mad:

Endret av Lapette
Lenke til kommentar

noe dritt når andre sprer møkk. men ja. alle må jo begynne en plass, oxo du. du får nok noen flere ideer senere. alle som lirer av seg dritt er vel vant med de som modder sånne dyre ting som han finske duden og slikt. bare stå på du. du klarer dette, ikke la deg knekke.

keep going :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...