Gå til innhold

Ubisoft pusler med et nytt Rayman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg satt med et kvinnfolk en gang og hun sa hun geima.
Hva geimer du? GTA? Battlefield?

Jeg geimer Rayman!
Pffft! RAYMAN!???

Hun hadde en sønn på bare noen år.
Valid point.

Hvem er jeg til å peke med fingere?
Jeg spiller Crash Bandicoot innimellom. 

Lenke til kommentar

Rayman Legends er vanskelig å bra (vanskligere en Blasphemious 1-2 feks).

Nå spiller jeg forrøvrig både GTA, CyberPunk, alt av Zelda, mye Pokemon, Rayman, Counter Strike, Sekiro, Dark souls, fire emblem osv uten å ha videre identitetetskrise av den grunn

Lenke til kommentar

Nå spår jeg at vi kanskje aldri kommer til se noe nytt Rayman-spill laget i regi av Ubisoft.

Dette da Ubisoft med en faretruende fart nærmer seg konkurs.

Synes likevel det er merkelig at ett plattformspill må utvikles av to studioer, sorry ikke engang utvikles, der er jo "utforske muligheter".

PS For nå har Ubisoft 19000 ansatte. Til kontrast har hele EA 13000. CDProjekt har 1300.

Maken til et så overbyråkratisert studio har jeg aldri sett!

Lenke til kommentar
Whateverface skrev (3 timer siden):

Jeg geimer Rayman!

Altså, jeg er normalt ingen fan av gatekeeping, men den ene tingen jeg mener man må gjøre for å kunne kalle seg en gamer er å spille mer enn bare ett spill, uavhengig av hva slags spill det er. Spiller du kun WOW, COD eller FIFA? Da er du ikke en gamer i mine øyne.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (8 minutter siden):

Altså, jeg er normalt ingen fan av gatekeeping, men den ene tingen jeg mener man må gjøre for å kunne kalle seg en gamer er å spille mer enn bare ett spill, uavhengig av hva slags spill det er. Spiller du kun WOW, COD eller FIFA? Da er du ikke en gamer i mine øyne.

Hvis man kun har spilt et spill så forstår jeg tankengangen, men vil tro de fleste som kun spiller ett spill har prøvd andre spill tidligere. Har man det og samtidig kun spiller ett spill aktivt så er man fortsatt en gamer. Vanskelig å definere hva som er "ett" spill også. Spiller man 5 ulike versjoner av FIFA er det jo fortsatt samme spillet. Men samtidig så kan du spille Fortnite og i praksis ha masse ulike spill i ett. Og nå til dags kan man være gamer uten å ha en PC eller konsoll også, med såpass mange større spill på telefon og nettbrett.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:
Whateverface skrev (3 timer siden):

Jeg geimer Rayman!

Lol as
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (6 timer siden):

Jeg er enig. Men ta høyde for at dette var 20 år siden og jeg geimet ikke mye da.
Jeg begynte å geime i 1982, men i 2004 var jeg ikke en geimer. Jeg geimer GTA og Battlefield i ny og ne.
Bare for at jeg måtte være barnevakt for en tenåring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...