Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Overmadrass fra Ikea

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Tussøy overmadrass fra Ikea forrige uke. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den. Men er det noe som holder seg bra en lang stund? Har ikke tenkt å bytte den ut på en stund så klart. Noen som har fra Ikea som de har hatt lenge? Hvordan var kvaliteten etter det hadde gått en stund?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forgjengeren (sultan tafjord), hatt den siden jeg kjøpte senga i 2011, kun vasket trekket og den er overraskende bra enda.

Så fornøyd at jeg kjøpte lik seng på hytta i sommer. Ja modellnavnene er ikke de samme, men man kjenner at det stort sett er samme madrasser produsert på samme fabrikk. Nå heter overmadrassen tussøy, men ser den er utgående av sortiment, så da kommer det vel enda ett nytt navn med samme madrass 🙄

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (20 timer siden):

Jeg har forgjengeren (sultan tafjord), hatt den siden jeg kjøpte senga i 2011, kun vasket trekket og den er overraskende bra enda.

Så fornøyd at jeg kjøpte lik seng på hytta i sommer. Ja modellnavnene er ikke de samme, men man kjenner at det stort sett er samme madrasser produsert på samme fabrikk. Nå heter overmadrassen tussøy, men ser den er utgående av sortiment, så da kommer det vel enda ett nytt navn med samme madrass 🙄

Skjønner. Ja da kommer det nok et nytt navn. Tussøy jeg har 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...