marsipan86 Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Kjøpte meg en Tussøy overmadrass fra Ikea forrige uke. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den. Men er det noe som holder seg bra en lang stund? Har ikke tenkt å bytte den ut på en stund så klart. Noen som har fra Ikea som de har hatt lenge? Hvordan var kvaliteten etter det hadde gått en stund? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Hva slags levetid forventer du? Min faste overmadrass ble ganske sigen etter ca. 3-4 år med bruk. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Jeg har forgjengeren (sultan tafjord), hatt den siden jeg kjøpte senga i 2011, kun vasket trekket og den er overraskende bra enda. Så fornøyd at jeg kjøpte lik seng på hytta i sommer. Ja modellnavnene er ikke de samme, men man kjenner at det stort sett er samme madrasser produsert på samme fabrikk. Nå heter overmadrassen tussøy, men ser den er utgående av sortiment, så da kommer det vel enda ett nytt navn med samme madrass 🙄 1 1 Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Gavekort skrev (20 timer siden): Hva slags levetid forventer du? Min faste overmadrass ble ganske sigen etter ca. 3-4 år med bruk. Et par år hvertfall. Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober OC-Freak skrev (20 timer siden): Jeg har forgjengeren (sultan tafjord), hatt den siden jeg kjøpte senga i 2011, kun vasket trekket og den er overraskende bra enda. Så fornøyd at jeg kjøpte lik seng på hytta i sommer. Ja modellnavnene er ikke de samme, men man kjenner at det stort sett er samme madrasser produsert på samme fabrikk. Nå heter overmadrassen tussøy, men ser den er utgående av sortiment, så da kommer det vel enda ett nytt navn med samme madrass 🙄 Skjønner. Ja da kommer det nok et nytt navn. Tussøy jeg har 😊 Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Egentlig ønsket jeg meg Tempur. Men syns det var for galt å bruke nesten 14000 på en overmadrass, og jeg har ikke Tempurseng heller. Men Overmadrassen fra Ikea føles jo helt fantastisk så da er jeg fornøyd 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå