Gå til innhold

Half life

Anbefalte innlegg

IMG_1612.thumb.png.bf67ef781f4f96ca7d1bb482c5fc0cbe.pngHei.spiller en gammel classiker.. 😊 Har problemer med å hoppe over enkelte grønne ammunisjonskasse på level « on a rail « på PC. Har prøvd flere ganger men får det ikke til. Kommer vel ikke noe videre uten vognen. Har prøvd å gå hele veien men kommer vel ikke til toppen uten den ? Har spilt dette før, men kan ikke huske problemer med dette. 

IMG_1611.png

Endret av Holthe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekker YouTube walktroug hele tiden. Har prøvd å gått uten vognen. Det går et stykke men i enden må du bli med denne opp. Tenkte jeg skulle begynne med nr 1 og jobbe meg oppover 😊

Endret av Holthe
Lenke til kommentar

Black Mesa er Half Life 1. De har gjennskapt spillet i Source spillmotoren som Half Life 2 bruker istedenfor den gamle GoldSource motoren. Dette gjør den mye penere og mer spillbar på nye pcer. 

Edit: Fant en reddit post som ser ut til å ha samme problemet. 

Endret av Mr. A
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (35 minutter siden):

Lenge siden jeg har spilt dette, men du kan ikke bare slå i stykker kassene med kubeinet? 

De grønne kassene i HL kan ikke ødelegges. Men det er bare å hoppe+crouche over.
Hoppe, så crouche i luften slik at du får "beina" over kassene. Om det ikke funker så er det en glitch, men jeg har aldri fått den glitchen før i HL.

Den gode gamle duckjump-teknikken man blir veldig god på etter en del timer i CS.

Endret av AlpakkaMafakka
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Og du får til å hoppe langt?

Start by walking or running forward.

Press the crouch button.

Before Gordon completes the crouch and starts moving slowly, press the jump button.

Dette er mye lettere i Black Mesa - som jeg virkelig annbefaler at du spiller etter å ha spilt gjennom half life. Sykt bra remake.

Og Xen er nesten ett eget spill i segselv der og ikke bare noe som er hastet sammen som i det orginale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...