Holthe Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Hei.spiller en gammel classiker.. 😊 Har problemer med å hoppe over enkelte grønne ammunisjonskasse på level « on a rail « på PC. Har prøvd flere ganger men får det ikke til. Kommer vel ikke noe videre uten vognen. Har prøvd å gå hele veien men kommer vel ikke til toppen uten den ? Har spilt dette før, men kan ikke huske problemer med dette. Endret 23. oktober 2024 av Holthe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 Har du prøvd å se igjennom playtrough videoer på youtube for å sjekke at du går rett vei? Ellers kan jeg varmt anbefale å prøve Black Mesa. 1 1 Lenke til kommentar
Holthe Skrevet 23. oktober 2024 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Sjekker YouTube walktroug hele tiden. Har prøvd å gått uten vognen. Det går et stykke men i enden må du bli med denne opp. Tenkte jeg skulle begynne med nr 1 og jobbe meg oppover 😊 Endret 23. oktober 2024 av Holthe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Black Mesa er Half Life 1. De har gjennskapt spillet i Source spillmotoren som Half Life 2 bruker istedenfor den gamle GoldSource motoren. Dette gjør den mye penere og mer spillbar på nye pcer. Edit: Fant en reddit post som ser ut til å ha samme problemet. Endret 23. oktober 2024 av Mr. A 1 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 Lenge siden jeg har spilt dette, men du kan ikke bare slå i stykker kassene med kubeinet? Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) herzeleid skrev (35 minutter siden): Lenge siden jeg har spilt dette, men du kan ikke bare slå i stykker kassene med kubeinet? De grønne kassene i HL kan ikke ødelegges. Men det er bare å hoppe+crouche over. Hoppe, så crouche i luften slik at du får "beina" over kassene. Om det ikke funker så er det en glitch, men jeg har aldri fått den glitchen før i HL. Den gode gamle duckjump-teknikken man blir veldig god på etter en del timer i CS. Endret 23. oktober 2024 av AlpakkaMafakka 1 1 Lenke til kommentar
Holthe Skrevet 23. oktober 2024 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Ikke disse kassene nei. Har prøvd. Hva er glitch 🫣 Endret 23. oktober 2024 av Holthe Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 23. oktober 2024 Del Skrevet 23. oktober 2024 Holthe skrev (12 minutter siden): Ikke disse kassene nei. Har prøvd. Hva er glitch 🫣 En glitch er en feil som ikke skal være der. Uansett så kan du ikke komme forbi eskene ved å hoppe vanlig, du må hoppe+crouche. 1 2 Lenke til kommentar
Holthe Skrevet 23. oktober 2024 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2024 Tusen takk for hjelp Alpakkamafakka 😇👍🏼 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 27. oktober 2024 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Godt det løste seg. Er også mulig å jukse med å skrive sv_cheats 1 og så noclip i console. Er et morsom easteregg vis du bruker dette så kan du finne "Gabe Newell room" Endret 27. oktober 2024 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Holthe Skrevet 2. november 2024 Forfatter Del Skrevet 2. november 2024 Nytt problem 😖 får ikke hoppet over fra planeten fra xen til den andre plattformen. Har fulgt walktroug men finner ikke « crouch» for å komme over. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 2. november 2024 Del Skrevet 2. november 2024 Har du et bilde? Du kan bruke noclip vis du vil forte deg over. Kan ikke huske at det var vanskelig å hoppe noen plass på Xen 🤔 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2024 Del Skrevet 2. november 2024 Og du får til å hoppe langt? Start by walking or running forward. Press the crouch button. Before Gordon completes the crouch and starts moving slowly, press the jump button. Dette er mye lettere i Black Mesa - som jeg virkelig annbefaler at du spiller etter å ha spilt gjennom half life. Sykt bra remake. Og Xen er nesten ett eget spill i segselv der og ikke bare noe som er hastet sammen som i det orginale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå