Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Hva skyldes dette, og hvordan har noen av dere hjerte til å forsvare det? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Lite kreativt navn skrev (12 minutter siden): Hva skyldes dette, og hvordan har noen av dere hjerte til å forsvare det? Hvem forsvarer det mener du? 2 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Salvesen. skrev (Akkurat nå): Hvem forsvarer det mener du? Folk som støtter politikken til dem som forårsaker det. 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober 5 minutes ago, Salvesen. said: Hvem forsvarer det mener du? Han fisker. Han er ute etter å piske opp stemningen. At moderatorene tillater dette er uforståelig. 8 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Krig og fred skrev (Akkurat nå): Han fisker. Han er ute etter å piske opp stemningen. At moderatorene tillater dette er uforståelig. Jepp, er retorikken som er problemet. dette derimot: Since 2013 the number of fatal shootings in the country has more than doubled, according to official statistics, and drug and gun crimes have steadily increased since the beginning of the 2000s. Kristersson’s remark about Europe was not wrong: the country is now among the continent’s worst when it comes to gun murders. https://amp.theguardian.com/world/2023/nov/30/how-gang-violence-took-hold-of-sweden-in-five-charts er bare god stemning. La oss ikke snakke pm det. 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober 1 minute ago, Lite kreativt navn said: Jepp, er retorikken som er problemet. dette derimot: Since 2013 the number of fatal shootings in the country has more than doubled, according to official statistics, and drug and gun crimes have steadily increased since the beginning of the 2000s. Kristersson’s remark about Europe was not wrong: the country is now among the continent’s worst when it comes to gun murders. https://amp.theguardian.com/world/2023/nov/30/how-gang-violence-took-hold-of-sweden-in-five-charts er bare god stemning. La oss ikke snakke pm det. Er du dum? 3 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Krig og fred skrev (2 minutter siden): Er du dum? Hvordan motsier det sitatet fra artikkelen? du spurte om ieg var dum. Det frister å spørre deg om det samme, men keg skal holde meg for god for det. 2 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Det er EKTE mennesker som blir drept og voldtatt. Lenke til kommentar
Barny Aråstad Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Lite kreativt navn skrev (31 minutter siden): Hva skyldes dette, og hvordan har noen av dere hjerte til å forsvare det? Jeg tror det skyldes russiske nett troll. 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Barny Aråstad skrev (Akkurat nå): Jeg tror det skyldes russiske nett troll. Jeg tror det skyldes at vi nordmenn ikke er flinke nok til å ta i mot våre nye landsmenn :)) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Jeg tenker vi setter en strek her, ragebaiting/trolling kan man gjøre andre steder. Tilbakemeldinger tas på PM. 2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg