Spillredaksjonen Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober – Prince of Persia: The Lost Crown-teamet er oppløst Møtte visstnok ikke Ubisofts forventninger. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pcpc3 Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober ubisoft fortsetter å skuffe. jeg kjøper ikke mere ubisoft spill nå uansett hvor bra det er. kjøpte lost crown, men nå er det nok. grunnen til at det solgte dårlig er 2 ting. 1. prisen er litt høy for et 2D spill. 2. folk nekter å kjøpe ubisoft spill uansett hvor bra det er 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Ubiaoft burde være glade de selger spill i det hele tatt i disse tider. Ser utrolig dystert ut for det firmaet og ser bare ikke de hvordan de skal komme seg ut av dette. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober De vil ikke høre, men grunnen til at de solgte dårlig er jo fordi de IKKE solgte på Steam fra dag 1. Og nå er de helt overrasket Pikachu over at det påvirker salgstallene? Det er så elendig toppledelse at det er til å bli matt av. Vi må bli kvitt disse idiotene i slips som ikke har et fnugg av interesse for bransjen de er i. En god leder hadde sett "Bra spill, godt mottatt, gikk i pluss med flere millioner" og vært mer enn fornøyd med det. Denne helvetes blårussen som krever evig vekst er en kreft på hele spillindustrien. 1 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober 86/100 på kritikerscore og 8,5/10 på forbruker-score er altså ikke godt nok for Ubisoft? Assassins Creed Mirage ligger op 76 og 7.1, Star Wars Outlaws ligger på 75 og 5.4. Disse er stortitler som skuffet veldig, mens inntrykket mitt av Prince of Persia var at det var godt likt? Hva er det egentlig som skjer hos Ubisoft? Det siste året har vært nærmest katastrofalt, for et selskap som var kongen av niende generasjon(PS3, Xbox360). Skjønner ikke hva det er som skjer i ledelsen der. Ingenting som fungerer. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober MomentousMomentum skrev (54 minutter siden): 86/100 på kritikerscore og 8,5/10 på forbruker-score er altså ikke godt nok for Ubisoft? Tipper nedleggelsen handler om selskapets økonomiske situasjon fremfor mottakelsen av dette spillet. Ubisoft har ikke hatt en hit på lang tid, samt en lang rekke lanseringer som har floppet. Skull and bones og Outlaws har de nok tapt enormt på. Assasins creed skal ha labert forhåndssalg og har lite hype rundt seg. Utsiktene til å tjene penger er altså små. Når inntekter uteblir må utgifter kuttes. Slik er det, så jeg vil ikke kritisere Ubisoft for å forsøke å spare penger. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober pcpc3 skrev: ubisoft fortsetter å skuffe. jeg kjøper ikke mere ubisoft spill nå uansett hvor bra det er. kjøpte lost crown, men nå er det nok. grunnen til at det solgte dårlig er 2 ting. 1. prisen er litt høy for et 2D spill. 2. folk nekter å kjøpe ubisoft spill uansett hvor bra det er Grunnen til at jeg har sluttet å kjøpe spill hos Ubisoft er at de har priset seg ut av markedet med sine priser og tileggspakker er omtrent like dyre som selve spillet også og å abonnere på tilegspakkene er enda dyrere så har blitt slutt på all kjøp fra de nå, siste spillet var Star Wars Outlaws! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Men noe er bra også og et spill som er veldig bra som omtrent ingen har hørt om er Immortal Fenyx Rising Gold edition er på tilbud nå for 149 kr kan nesten sammenlignes med Nintendo spillet Breath Of The Wild! Har spilt det og det er stort og bra med masse utfordringer osv kan nesten ikke skryte nok av det spillet!!! Sjekk det ut. Har 290 timer i spillet så langt! 1 Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober (endret) Ubisoft... the little engine that almost could. Mekka noen bra geims for rundt 20 år siden og nå er de en super cash grab! Si hva du vil om Rockstar (eller Take 2 interactive som styrer showet), men du får i det minste kvalitet fra dem. 11 år på GTA 6 allerede? Alle venter! BTW... noen som geimer FPS? All hell let loose? Isåfall anbefaler jeg spillet. Når du først forstår det så er det genialt! Endret 24. oktober av Whateverface Måtte promotere all hell let loose for det er et bra geim Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober MomentousMomentum skrev: 86/100 på kritikerscore og 8,5/10 på forbruker-score er altså ikke godt nok for Ubisoft? Assassins Creed Mirage ligger op 76 og 7.1, Star Wars Outlaws ligger på 75 og 5.4. Disse er stortitler som skuffet veldig, mens inntrykket mitt av Prince of Persia var at det var godt likt? Hva er det egentlig som skjer hos Ubisoft? Det siste året har vært nærmest katastrofalt, for et selskap som var kongen av niende generasjon(PS3, Xbox360). Skjønner ikke hva det er som skjer i ledelsen der. Ingenting som fungerer. Hva et spill får i score har ikke så mye å si om folk ikke kjøper det. Historien er full av godt anmeldte spill som av forskjellige grunner ikke har solgt bra (inkludert dessverre ca. alle spillene Ubisoft Montpellier har lagd). Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Hei. Må eg begynne på nytt fra begynnelsen hver gang eg dør i dette spillet? Eller går det an å lagre/finne save plasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå