peterjohn Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Hei, Vanligvis hva er per time lønn til arbeid i sameiet. For ekample en person bruker en tima for å kjøre og hente en skap også montering eller plasering på riktid sted da hva er lønn til slik arbeid innen sameiet ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Med mindre du sitter i styret så betaler ikke sameiet deg noen ting. Du kan tilby disse tjenestene til dine naboer mot betaling hvis du vil. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Hvor mye kan disse tjenestene til naboer skal betales ? Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Jeg mener hvor mye styret kan betale for slike tjenester ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober peterjohn skrev (30 minutter siden): Hvor mye kan disse tjenestene til naboer skal betales ? Det må jo du bestemme, så får du se om noen er villige til å betale det. peterjohn skrev (30 minutter siden): Jeg mener hvor mye styret kan betale for slike tjenester ? Hvorfor skal styret betale deg for slike tjenester? Lenke til kommentar
lømmel Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Jeg vil gjette at han lurer på hvor mye styret har lov til å betale noen for sånne tjenester. Altså som i at sameiet han bor i har betalt noen i overkant mye for en slik tjeneste etter hans mening. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Det er ikke normalt å betale arbeidslønn for tilfeldig arbeid som utføres av seksjonseierne. Hvis man betaler slik lønn er det vanlig å bruke tariff for ufaglært arbeid. Dette er ca. 215 kr/t. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå