stian123 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei! Jeg har riktige ledninger og alt, (har brukt det før på denne maskina). Skjermkort: Gforce 2 GTS Har pleid og trykke egenskaper for skjem, så Avansert. men det går ikke.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 du må forklare bedre. Hva skjer når du trykker avansert? skjer det noe i det hele tatt? hvilket OS har du? Hvilken driver bruker du? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 du må forklare bedre. Hva skjer når du trykker avansert? skjer det noe i det hele tatt?hvilket OS har du? Hvilken driver bruker du? Ja, regna med det Før var det sånn knapp til GForce der hvor jeg trykte, nå er det ingenting. Jeg har XP PRO. Det skjer ingenting. Har Gforce 2 driveren Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det finnes mange drivere til nvidia kor. Anbefaler deg å gå inn på www.nivida.com å laste ned nyeste driver. Kan du sjekke hvilken driver du bruker? Det er ikke noe som heter geforce 2 driver. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jess nå har jeg fått det til, men maks oppløsning er 800x600 og jeg kan bare ha single dispøay. Altså ikke TV og Skjermen samtidig. Noen som vet noen løsninger? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det første du må gjøre er å laste ned DENNE driveren. Trykk på "primery download site" eller noe sånt noe. Så kan vi ha noe å forholde oss til med softwaren/driveren til grafikkortet sitt. Denne driveren kommer oxo til å forbedre grafikken på grafikkortet i tillegg til å ha bedre støtte for tv/pc skjerm samtidig. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! Jeg får det ikke til ennå jeg?!? Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Har kortet dualhead? Kortet er jo nesten 4 år gammelt. (Type kort). Jeg hadde Riva TNT2, der kunne jeg kun kjøre enten skjerm eller TV. Bruk TV-Tool for å veksle. Btw: Hadde nok vært lurere å postet under skjermkortdelen av forumet. Endret 18. januar 2004 av snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå