xlarge Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Dette er siste utvei. Jeg har som tidligere kunde med bensinkort i danskebank for flere måneder siden avsluttet kontoforholdet der fordi jeg fikk varsel om at det ble overført til nordea.no, men med betydelig høyere gebyrer. Allikevel sendte nordea meg nytt gullkort og til overmål ikke aktiv konto slik at jeg ikke kan logge meg inn og si opp. De kan nås på chat eller telefon, begge steder forsøkt med begge steder ventetid på over 30 min, dvs. etter 30 min. avbrytes ventetiden og da er en like langt. Er det noen som kan gi meg epostkonto kundeservice kort eller privat hos nordea.no? Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober xlarge skrev (27 minutter siden): Dette er siste utvei. Jeg har som tidligere kunde med bensinkort i danskebank for flere måneder siden avsluttet kontoforholdet der fordi jeg fikk varsel om at det ble overført til nordea.no, men med betydelig høyere gebyrer. Allikevel sendte nordea meg nytt gullkort og til overmål ikke aktiv konto slik at jeg ikke kan logge meg inn og si opp. De kan nås på chat eller telefon, begge steder forsøkt med begge steder ventetid på over 30 min, dvs. etter 30 min. avbrytes ventetiden og da er en like langt. Er det noen som kan gi meg epostkonto kundeservice kort eller privat hos nordea.no? Jeg får stadig efaktura på kr. 0,- 6 måneder etter at kundeforholdet ble avsluttet. Lenke til kommentar
xlarge Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Boing_80 skrev (1 time siden): Jeg får stadig efaktura på kr. 0,- 6 måneder etter at kundeforholdet ble avsluttet. Det får også jeg, fra danskebank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå