AndersT2 Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Har akkurat fått flyttet jobb brukeren min over til Microsoft Azure, og må sette opp alt på nytt igjen. Når jeg skriver epost i Outlook, så går det synlig tregt, det er som det skal i Word og Excel. Jeg mener å huske jeg var borti dette en gang for lenge siden, hvor det var noe animasjons greier, men greier ikke finne det tilbake. Noen som vet? Teksten flyter på en måte inn når jeg skriver, og den er tidvis tregere enn det jeg skriver, så veldig irriterende. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Desktop versjonen eller web appen? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Be om å få lov å bruke den moderne Outlook appen eller nettleserversjonen. Den gamle er dinosaur. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Bruker desktop versjonene, testet så vidt moderne, men foretrakk gammel versjon. Nettversjonen var enda verre. Ikke vært det treghets problemet hverken på lokal PCen via annen bruker eller via Citrix i begge brukerne (Vi driver å avslutter Citrix).. Ser i første øyeblikk ut som den ikke er like treg i moderne versjon, så får teste det litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå