Gå til innhold

Delta Force: Hawk Ops holder åpen PC-test i desember

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det heter vel kun Delta Force, nå, gjør det ikke? De fjernet (smart nok) "Hawk Ops" fra navnet.

Personlig ble jeg positivt overrasket over Delta Force. Langt i fra perfekt, men de har fått til mer enn jeg trodde. Skal absolutt gi det litt mer sjanse og se hva de klarer å få til. Om de klarer å holde lovnadene og om spillet ender opp/fortsetter å være gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

Det heter vel kun Delta Force, nå, gjør det ikke? De fjernet (smart nok) "Hawk Ops" fra navnet.

Personlig ble jeg positivt overrasket over Delta Force. Langt i fra perfekt, men de har fått til mer enn jeg trodde. Skal absolutt gi det litt mer sjanse og se hva de klarer å få til. Om de klarer å holde lovnadene og om spillet ender opp/fortsetter å være gøy.

Slik at det ikke skal bli kjent som Delta Force: Hawk Thua?
Lenke til kommentar
Petter Stabell skrev:

Prøvde det i helgen... Desverre blir det som med de fleste seneste skytespill, for mye kaos og uforutsigbarhet med alle fancy future-gadgets... 

Håper neste battlefield blir et normalt skytespill uten alt tullet... 

Kaos og uforutsigbarhet har jo vært kjennetegnet til Battlefield i alle år. Rush på operation metro metro, stroskala conquest på caspian border i bf3. Operation locker nade spam i bf4, hester, fly, tanks, artilleri og alt mellom himmel og jord i bf1 etc etc etc.
Lenke til kommentar
HoboChrist skrev:
Petter Stabell skrev:

Prøvde det i helgen... Desverre blir det som med de fleste seneste skytespill, for mye kaos og uforutsigbarhet med alle fancy future-gadgets... 

Kaos og uforutsigbarhet har jo vært kjennetegnet til Battlefield i alle år. Rush på operation metro metro, stroskala conquest på caspian border i bf3. Operation locker nade spam i bf4, hester, fly, tanks, artilleri og alt mellom himmel og jord i bf1 etc etc etc.
Yup, men man kan fortsatt spille taktisk. Squad på 4 stk som samarbeider enten med kjøretøy eller infanteri er veien å gå🤟🏼
Lenke til kommentar

Likte våpenfølelsen, og den treige bevegelsen(sammenlignet med CoD, BF2042). Var litt som å sammenligne BF og Medal of Honor Warfighter back in the days.

Hvis jeg skal beskrive det, så var følelsen man beveget seg tregt, som at man faktisk bærte litt vekt. Men man forflyttet seg nokså fort over kartet. Og motstander beveget seg mer en raskt nok.

Det vsr merkbar damage drop of på lengre avstander. Bra med våpen modifikasjoner. Ser ut som at de går for kun små forbedring på våpen, og ingen bakdeler.

Kartene var bra, litt balansering som gjenstår. Fikk ikke noe inntrykk av for mange gadgets, eller dø plutselig av de.

Det negative for meg var Hero karakterer, ellers må det prøves flere kart/moduser. Så lovende :)

Lenke til kommentar
Synd å måtte si att BF 2042 faktisk er ett bedre spill en den greia her... Håpte det sko bli bra men nei. Men det kommer til å leve (ivertfall en stund) på att det er free2play og att folk er sultne på mer militære shooters. Bedre å vente og bruke tida på andre kommende skytespill.
Lenke til kommentar
19 hours ago, HoboChrist said:
20 hours ago, Petter Stabell said:

Expand  

Tja. Hvis du sammenligner med cs så er det kaos. Nå er siste spillene jeg spilte BC2 og BF3. Der hadde du hvertfall kontroll på hvor fronten/fienden er i kartet og du trengte ikke bekymre deg for å bli drept bakfra av en fjernstyrt drone til en hver tid. Der var heller ikke magiske pil- og buer som ga hele teamet wallhack ved å skyte ei pil i veggen... 😅 

Lenke til kommentar
Petter Stabell skrev (20 timer siden):

uforutsigbarhet med alle fancy future-gadgets... 

Takk, da vet jeg at det er best å senke alle forventningene og slå meg til ro med å ikke ha så mye som et fnugg av håp. Jeg orker rett og slett ikke flere spill der romskip og droner suser over hodet mitt, mens de skanner hele laget og markerer oss alle. Nå gjenstår det bare å vente på GTA VI, og krysse fingrene for at vi slipper flygende motorsykler og radiostyrte biler som eksploderer rett under føttene våre. 🤞😅

Lenke til kommentar
5 minutes ago, pakjensen said:

Takk, da vet jeg at det er best å senke alle forventningene og slå meg til ro med å ikke ha så mye som et fnugg av håp. Jeg orker rett og slett ikke flere spill der romskip og droner suser over hodet mitt, mens de skanner hele laget og markerer oss alle. Nå gjenstår det bare å vente på GTA VI, og krysse fingrene for at vi slipper flygende motorsykler og radiostyrte biler som eksploderer rett under føttene våre. 🤞😅

Tror vi er mange i samme båt. Krysser fingrene for at neste battlefield virkelig går tilbake til røttene 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har spilt Delta Force demo på førslippfesrivalen ei uke, midt på treet spill enn så lenge.

Helt grusom lydgengivelse. Bortimot umulig å avgjøre retning og avstand på lyd, noe som ble avgjørende i altfor mange shootouts. Hjelper heller ikke at hjelmer demper/forsterker lyd i varierende grad.

Ranked trenger akutt nødhjelp 

High value items fra safer o.l må det bli en form for roll på,  3 av 4 ganger havnet jeg i squad med folk som lootet alt, inkludert kroppene på mine playerkills for så å extracte ved første mulighet = kjipt.    Prisen å betale for å spille med randoms i guess.

Trengs mye balansering på mange deler av kartene, våpnene og heroes. Har ellers mye småting å sette fingeren på, men velger å være forsiktig optimist for at sluttproduktet blir brukbart.

Kjørte det på ultra settings, gikk greit 99% av tida, men den siste 1% har vel aldri maskina vært nærmere å kunne kalles en smeltende atomreaktor.

4 vs 4 moden var uengasjerende og ble gammel fort, håper større kart og større kamper blir bedre.

Elsket de gamle spillene, både pve og pvp.  Spilte pvp på dobbel isdn-linje og high end kontor-pc. Klarte tilogmed å vinne en større King of the hill turnering en gang, men fikk aldri noe kred eller premie pga av at servere var i USA eller Canada.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...